Przetargi.pl
Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Gminie Trzcianne

Gmina Trzcianne ogłasza przetarg

  • Adres: 19-104 Trzcianne, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 738 50 56 , fax. 85 738 50 56
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzcianne
    ul. Wojska Polskiego 10
    19-104 Trzcianne, woj. podlaskie
    tel. 85 738 50 56, fax. 85 738 50 56
    REGON: 54695700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Gminie Trzcianne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trzcianne w ramach zamówienia publicznego. Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie modernizacji następujących elementów systemu oświetleniowego: - wymiana oświetlenia rtęciowego i sodowego na nowoczesne energooszczędne oświetlenie LED, - wymiana istniejących konstrukcji nośnych – wysięgniki, mocowania, haki, - wymiana istniejących elementów zasilających i zabezpieczeń – przewody od granicy stron, skrzynki bezpiecznikowe, bezpieczniki, - montaż zegarów sterujących z możliwością zdalnego sterowania, - montaż układów redukcji mocy w oprawach. 2. Sporządzenie wymaganej dokumentacji projektowo - kosztorysowej. 3. Wykonanie robót na podstawie sporządzonego projektu budowlano – wykonawczego. 4. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, wraz z uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem obiektów do użytkowania. Miejsce realizacji zamówienia: miejscowości położone na terenie Gminy Trzcianne. 5. Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na dwa następujące etapy: A. Faza przygotowawcza i dokumentacyjna obejmuje: 1) Sporządzenie wymaganej dokumentacji projektowo - kosztorysowej. 2) Wszystkie dokumenty powinny być nagrane na płytę CD w formacie pdf oraz w wersji papierowej i przekazane Zamawiającemu w 3 egz. B. Faza wykonawcza obejmuje: 1. Wykonanie robót na podstawie sporządzonego projektu budowlano – wykonawczego. 2. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, wraz z uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem obiektów do użytkowania. Do zadań Wykonawcy będzie należała realizacja następujących prac: - zgłoszenie zamiaru prowadzenia robót odpowiedniemu organowi – dotyczy prac wykonywanych na podstawie zgłoszenia oraz decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane, - przewiduje się maksymalne wykorzystanie istniejących słupów, sieci oświetleniowej, co jest zgodne z postulatem, o możliwie oszczędne skalkulowanie potrzeb inwestycyjnych. Zaleca się wymianę wskazanych opraw, wysięgników, przewodów zasilających od zabezpieczenia do oprawy na przewody w podwójnej izolacji, wymianę 100% zabezpieczeń dla sieci napowietrznej, - Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni dróg zniszczonych w czasie wykonywania robót do stanu pierwotnego i zapewnienia przejezdności dróg w czasie wykonywania prac. - wykonanie pomiarów i przeprowadzenie rozruchu urządzeń. - prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji budowy. - zakończenie prac i przekazanie terenu Zamawiającemu. - przestrzeganie warunków BHP prowadzenia robót. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania oraz parametry techniczno - użytkowe ujęte są w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. Dokument ten stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotów zagranicznych 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. XV ust. 3 pkt 1, 2 i 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokument, o którym mowa w rozdziale XV ust 4 pkt 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w rozdziale XV ust 4 pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XV ust 4 pkt 1 lit. a i b zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Poleganie na zasobach innych podmiotów 5.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5.4. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy, żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. XV ust. 3 pkt 1, 2, 3. 5.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w rozdz. XV ust. 1 pkt 1 oraz pkt 2. 6. Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia 6.1 Jeżeli zamówienie realizowane będzie wspólnie przez wykonawców opisane wyżej warunki musi spełnić każdy z wykonawców, tzn. każdy z wykonawców musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 oraz pkt 2, dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1, 2, 3 oraz oświadczenie o którym mowa w ust. 7 niniejszego rozdziału. Pozostałe dokumenty składa dowolny wykonawca / dowolni wykonawcy wykazujący spełnienie warunków, spośród wykonawców składających ofertę wspólną. 6.2.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia publicznego ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie wymagał złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Sposób składania dokumentów 8.1. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8.2. Dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 8.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach