Przetargi.pl
Montaż, demontaż i konserwacja małej architektury na terenie miasta Kwidzyna

Gmina Miejska Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 055 6464703
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kwidzyn
    ul. Warszawska 19 19
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 055 6464703
    REGON: 00052354800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż, demontaż i konserwacja małej architektury na terenie miasta Kwidzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje montaż, demontaż i konserwację niżej wymienionych elementów małej architektury na terenie miasta Kwidzyna. Montaż i demontaż poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na pisemne zlecenie Zamawiającego. Usługi konserwacji winny odbywać się na bieżąco, wszelkie usterki zagrażające bezpieczeństwu winny być usunięte bezzwłocznie, a pozostałe nie dłużej niż w ciągu 10 dni od chwili podjęcia wiadomości o ich zaistnieniu. Lp. Zadanie 1 Montaż 1 szt. słupka informacyjnego z tablicą w gruncie 2 Demontaż 1 szt. słupka informacyjnego z tablicą uzupełnienie polbruku, trawy lub innego podłoża 3 Montaż 1 szt. tablicy 4 Demontaż 1 szt. tablicy 5 Konserwacja słupków informacyjnych z tablicą około 30szt. 6 Montaż 1 szt. słupka ze strzałką kierunkową montaż poprzez zabetonowanie w podłożu na głębokość minimum 50 cm 7 Demontaż 1 szt. słupka ze strzałką kierunkową uzupełnienie polbruku, trawy lub innego podłoża 8 Montaż 1 szt. strzałki kierunkowej montaż strzałki kierunkowej za pomocą uchwytów, śruby do montażu - ocynkowane 9 Demontaż 1 szt. strzałki kierunkowej 10 Konserwacja słupków ze strzałką kierunkową około 60 szt. słupków, 130 szt. strzałek 11 Montaż 1 szt. wiaty przystankowej montaż wiaty na szalunkach w trawniku, polbruku lub w innym podłożu do betonowych kotew 12 Demontaż 1 szt. wiaty przystankowej demontaż wiaty, uzupełnienie polbruku, trawy lub innego podłoża 13 Konserwacja wiat przystankowych około 35 szt. 14 Montaż 1 szt. słupka przystankowego montaż w polbruku, w trawniku lub w innym podłożu poprzez zabetonowanie na głębokość minimum 50 cm 15 Demontaż 1 szt. słupka przystankowego demontaż słupka przystankowego, uzupełnienie brakującego po demontażu polbruku, trawnika lub innego podłoża 16 Konserwacja słupków przystankowych około 45 szt. 17 Montaż 1szt. kosza na śmieci montaż kosza na śmieci w trawniku, w polbruku lub w innym podłożu 18 Demontaż 1 szt. kosza na śmieci demontaż kosza na śmieci, uzupełnienie polbruku, trawy lub innego podłoża 19 Konserwacja koszy na śmieci około 40szt. 20 Montaż 1 szt. nowej metalowej zabudowy kosza na śmieci 21 Konserwacja metalowej zabudowy kosza na śmieci pokrywy około 1000 szt. 22 Montaż 1 szt. gabloty informacyjnej montaż gabloty w polbruku, w trawniku lub w innym podłożu na fundamencie 23 Demontaż 1 szt. gabloty informacyjnej demontaż gabloty, uzupełnienie brakującego po demontażu polbruku, trawnika lub innego podłoża 24 Konserwacja gablot informacyjnych około 15 szt 25 Montaż 1 szt. tablicy informacyjnej montaż tablicy informacyjnej w polbruku, w trawniku lub innym podłożu do wykonanego wcześniej szalunku zapewniającego stabilność urządzenia 26 Demontaż 1 szt. tablicy informacyjnej demontaż tablicy informacyjnej, uzupełnienie brakującego po demontażu polbruku, trawnika lub innego podłoża 27 Konserwacja tablic informacyjnych około 15 szt 28 Montaż 1 szt. ławki parkowej (na betonowych nogach wkopana w grunt na minimum 50 cm na żeliwnych nogach przymocowana do polbruku na żeliwnych nogach przymocowana do wykonanego w gruncie szalunku betonowego o wymiarach 20x20x40cm metalowej na cokole betonowym) 29 Demontaż 1 szt. ławki parkowej 30 Konserwacja ławek parkowych około 330 szt 31 Montaż 1 szt. stojaka na rowery 32 Demontaż 1 szt. stojaka na rowery uzupełnienie polbruku, trawy lub innego podłoża 33 Konserwacja stojaków na rower około 10 szt Przez pojęcie KONSERWACJI słupka informacyjnego należy rozumieć prace związane z utrzymaniem wszystkich słupków, tablic w nienagannym i bezpiecznym stanie, nie budzącym zastrzeżeń estetycznych i technicznych np. malowanie, demontaż montaż, transport, magazynowanie, utylizacja, spawanie, uzupełnianie skradzionego lub zniszczonego znaku, brakujących elementów oraz innych nie wymienionych czynności w celu utrzymania słupka informacyjnego we właściwym stanie Przez pojęcie KONSERWACJI słupka ze strzałką kierunkową należy rozumieć prace związane z utrzymaniem wszystkich słupków ze strzałkami kierunkowymi w nienagannym i bezpiecznym stanie, nie budzącym zastrzeżeń estetycznych i technicznych np. malowanie, demontaż montaż, transport, magazynowanie, utylizacja, spawanie, uzupełnianie skradzionej lub zniszczonej strzałki oraz jej brakujących elementów oraz innych nie wymienionych czynności w celu utrzymania słupka ze strzałką kierunkową we właściwym stanie Przez pojęcie KONSERWACJI wiaty przystankowej należy rozumieć prace związane z utrzymaniem wiat przystankowych bez limitu ilościowego w nienagannym i bezpiecznym stanie, nie budzącym zastrzeżeń estetycznych i technicznych np. wymiana i uzupełnianie szyb tzw. bezpiecznych, malowanie dwukrotne farbą olejną, transport, magazynowanie, utylizacja, spawanie, uzupełnianie skradzionych lub zniszczonych listew w ławkach z tworzywa sztucznego lub drewnianych, uzupełnianie naklejek informacyjnych, uzupełnianie lub wymiana zadaszenia wykonanego z poliwęglanu oraz innych nie wymienionych brakujących elementów a także inne czynności mające na celu stałe utrzymanie wiat przystankowych we właściwym stanie . Przez pojęcie KONSERWACJI słupka przystankowego należy rozumieć prace związane z utrzymaniem słupków przystankowych bez limitu ilościowego w nienagannym i bezpiecznym stanie, nie budzącym zastrzeżeń estetycznych i technicznych np., montaż, demontaż słupków, ich transport, magazynowanie, utylizacja, spawanie, nitowanie, uzupełnianie skradzionych lub zniszczonych elementów, utylizacja zniszczonych elementów oraz inne nie wymienione czynności mające na celu stałe utrzymanie tablic we właściwym stanie. Przez pojęcie KONSERWACJI kosza na śmieci należy rozumieć prace związane z utrzymaniem koszy na śmieci bez limitu ilościowego w nienagannym i bezpiecznym stanie, nie budzącym zastrzeżeń estetycznych i technicznych np. malowanie dwukrotne farbą olejną, demontaż koszy na śmieci montaż, transport, magazynowanie, utylizacja, spawanie, uzupełnianie skradzionych lub zniszczonych elementów, oraz innych nie wymienionych czynności w celu utrzymania kosza we właściwym stanie. Przez pojęcie KONSERWACJI metalowej zabudowy kosza na śmieci należy rozumieć wszelkie prace związane z utrzymaniem metalowych pokryw do koszy na śmieci w nienagannym i bezpiecznym stanie, nie budzącym zastrzeżeń estetycznych i technicznych np. malowanie dwukrotne farbą olejną, demontaż zniszczonych pokryw, ich ponowny montaż, transport, magazynowanie, utylizacja, spawanie, wymiana popsutych zamków, prostowanie, i wykonywanie innych nie wymienionych czynności w celu utrzymania zabudowy do kosza na śmieci we właściwym stanie Przez pojęcie KONSERWACJI gablot informacyjnych należy rozumieć prace związane z utrzymaniem gablot informacyjnych w nienagannym i bezpiecznym stanie, nie budzącym zastrzeżeń estetycznych i technicznych np., montaż, demontaż gablot, ich transport, magazynowanie, utylizacja, spawanie, uzupełnianie skradzionych lub zniszczonych elementów jak wymiana szyby bezpiecznej, utylizacja zniszczonej szyby, wymiana zamka, uszczelek, zawiasów, spawanie, nitowanie elementów, oraz inne nie wymienione czynności mające na celu stałe utrzymanie gablot we właściwy stanie . Przez pojęcie KONSERWACJI tablic informacyjnych należy rozumieć prace związane z utrzymaniem tablic informacyjnych bez limitu ilościowego w nienagannym i bezpiecznym stanie, nie budzącym zastrzeżeń estetycznych i technicznych np., montaż, demontaż tablic, ich transport, magazynowanie, utylizacja, spawanie, nitowanie, uzupełnianie skradzionych lub zniszczonych elementów, utylizacja zniszczonych elementów oraz inne nie wymienione czynności mające na celu stałe utrzymanie tablic we właściwym stanie. Przez pojęcie KONSERWACJI ławki parkowej należy rozumieć prace związane z utrzymaniem ławek bez limitu ilościowego w nienagannym i bezpiecznym stanie, nie budzącym zastrzeżeń estetycznych i technicznych np. malowanie dwukrotne farbą olejną lub impregnowanie środkami konserwująco - barwiącymi i lakierem w zależności od rodzaju ławki, montaż, demontaż ławek, ich transport, magazynowanie, utylizacja, spawanie, uzupełnianie skradzionych lub zniszczonych listew z tworzywa sztucznego lub drewnianych, skradzionych lub zniszczonych nóg betonowych, żeliwnych, stalowych oraz innych nie wymienionych brakujących elementów a także inne nie wymienione czynności mające na celu stałe utrzymanie ławki parkowej we właściwym stanie. Przez pojęcie KONSERWACJI stojaków na rowery należy rozumieć prace związane z utrzymaniem stojaków na rowery bez limitu ilościowego w nienagannym i bezpiecznym stanie, nie budzącym zastrzeżeń estetycznych i technicznych np. malowanie dwukrotne farbą olejną, demontaż stojaków na rowery montaż, transport, magazynowanie, utylizacja, spawanie, uzupełnianie skradzionych lub zniszczonych elementów, oraz innych nie wymienionych czynności w celu utrzymania stojaków na rowery we właściwym stanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Pzp ( w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), 3. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia, tj. przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie działalności wykonawcy, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: zrealizowali w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 usługę o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł i zakresie obejmującym wykonanie usług o podobnym charakterze jak w ogłoszonym zamówieniu, 5. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 50.000,00zł. 6. udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie zadania 7. złożą pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z wnioskiem. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku gdy więcej niż 6 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia wykonawcy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, w ten sposób, że: wykonawca, który wykonał w ostatnich 3 latach usługi o największej wartości otrzyma 10 pkt, a pozostali wykonawcy proporcjonalnie mniej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: 1. wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na załączonym druku (druk udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego), 2. oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 pkt. 1-3 Pzp (na załączonym druku), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ; 4. wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) przedstawiony w formie zgodnej z załączonym drukiem; dla uznania ważności wniosku należy wykazać wykonanie min. 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto i zakresie obejmującym wykonanie zamówienia tożsame; 5. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 50.000,00zł,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kwidzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach