Przetargi.pl
Montaż autonomicznych detektorów dualnych służących do ochrony mieszkań przed pożarem i tlenkiem węgla z sygnalizacją optyczną i akustyczną oraz automatyczną kontrolą stanu urządzenia w mieszkaniach komunalnych na terenie Gminy Świebodzin

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4750916 , fax. 068 3823007
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 068 4750916, fax. 068 3823007
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż autonomicznych detektorów dualnych służących do ochrony mieszkań przed pożarem i tlenkiem węgla z sygnalizacją optyczną i akustyczną oraz automatyczną kontrolą stanu urządzenia w mieszkaniach komunalnych na terenie Gminy Świebodzin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Montaż autonomicznych detektorów dualnych służących do ochrony mieszkań przed pożarem i tlenkiem węgla z sygnalizacją optyczną i akustyczną oraz automatyczną kontrolą stanu urządzenia w mieszkaniach komunalnych na terenie Gminy Świebodzin. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest montaż detektorów dualnych w 655 lokalach komunalnych administrowanych przez Gminę Świebodzin na terenie Gminy Świebodzin, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i ofertą przetargową Wykonawcy. 1.1. Dostawa i montaż detektorów, opracowanie i przekazanie najemcom lokali instrukcji obsługi wraz z przeszkoleniem najemców w zakresie obsługi detektora, uporządkowanie pomieszczeń po zamontowaniu detektorów oraz wszelkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy. 1.2. Wykonawca wykona własnymi siłami 100% wartości przedmiotu zamówienia. 1.3. Opis techniczny detektora: Detektor dualny ma służyć do ochrony pomieszczeń przed pożarem i tlenkiem węgla. Urządzenie ma posiadać dwa niezależne czujniki (sensory) - czujnik dymu i czujnik tlenku węgla, które umieszczone są w jednej obudowie. Czujnik dymu monitoruje powietrze pod kątem obecności produktów powstających w trakcie spalania lub tlenia się przedmiotów. Czujnik tlenku węgla służy do monitorowania pomieszczeń pod kątem występowania czadu (CO). W przypadku wykrycia pożaru lub/i przekroczenia dopuszczalnego stężenia tlenku węgla automatycznie uruchamia się alarm akustyczny o sile 85 dB oraz alarm optyczny (czerwona dioda LED) oraz emitowane jest powiadomienie głosowe informujące o rodzaju wykrytego zagrożenia. Wbudowany układ automatycznej kontroli sprawności monitoruje m.in. stan sensorów, baterii oraz wewnętrzne obwody. W przypadku wykrycia usterki włącza się sygnalizacja odpowiednia do uszkodzenia. Ponadto jeden z przycisków ma umożliwiać kontrolę i obsługę detektora. Informacja o stężeniu CO powyżej 100 PPM zapisywana jest w pamięci urządzenia. Dzięki temu najemca lokalu może sprawdzić czy podczas jego nieobecności w pomieszczeniu nie został przekroczony ten poziom. Detektor powinien posiadać blokadę zabezpieczającą przed przypadkowym demontażem urządzenia przez postronne osoby lub dzieci. 1.4. Detektory muszą posiadać: a) oznaczenie CE informujące o tym, że dane urządzenie jest dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, b) znak jednostki certyfikującej potwierdzający, że urządzenie pomyślnie przeszło badanie zgodności z normą zgodnie z którą było badane, c) numer normy zgodnie z którą urządzenie było badane, d) numer raportu z badań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) dysponują lub będą dysponować pracownikiem dozoru technicznego: - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych i przynależący do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na równowartość co najmniej 80 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 2; 1.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 3; 1.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w Sekcji III2.) pkt. 2) lit. a) - załącznik nr 4 wraz z następującymi dokumentami: - uprawnienia budowlane Kierownika robót wskazanego w załączniku nr 5, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub innych wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa Kierownika robót wskazanego w załączniku nr 5, b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób o którym mowa w lit. a), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 5; 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 6; 1.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach