Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
- Data zamieszczenia: 2020-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
ul. Strzelców Bytomskich
44-109 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
REGON: 27104821200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż automatycznej toalety publicznej w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PRACE PROJEKTOWE 1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej. 2. Uzgodnienia branżowe. 3. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę. ROBOTY BUDOWLANE 4. Roboty przygotowawcze – ogrodzenie budowy, organizacja zaplecza 5. Wykopy pod fundament 6. Dostawa i montaż prefabrykowanej konstrukcji 7. Roboty instalacyjne 8. Roboty wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne 9. Zagospodarowanie terenu 10. Prace geodezyjne UWAGA: integralną częścią niniejszej specyfikacji jest: - program funkcjonalno-użytkowy. Wszystkie w/w elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Uwaga: pozostałe warunki wykonania robót. 1. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 2. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 3. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 4. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - dokumentację powykonawczą, - operat geodezyjny powykonawczy z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miasta w Gliwicach W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia robót pod nadzorem: - kierownika robót posiadającego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń 2. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 3. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy. 4. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 5. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 6. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 7. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 8. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu. 9. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. 10. Prowadzenia dziennika budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Polityka ZSZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: o wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane, o wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SPRAWOWANIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 (...) I ZADANIE 2 (...)
Dodano: 2024-04-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa placu targowego przy ul. Kubiny w Świętochłowicach wraz z budową budynku usługowo-handlowego"
Dodano: 2024-04-19 - Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pankach - etap II
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Budowa nowego budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 wraz z utworzeniem nowego Klubu dziecięcego zlokalizowanego przy ul. Chrobrego”
Dodano: 2024-03-29 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych
Dodano: 2024-03-05 - ZRP.271.18.2023 Budowa hali widowiskowo- sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-01-20 - ZAMÓWIENIE POLEGAJĄCE NA POWTÓRZENIU USŁUG PODOBNYCH W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUGI KONSULTANTA W RAMACH INWESTYCJI PN. ”PRZEBUDOWA DW NR786 NA ODCINKU OD M. KONIECPOL DO GRANICY WOJEWÓDZTWA”.
Dodano: 2023-10-27 - ZP/38/TP2/2023, WYKONANIE KONCEPCJI, PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO ORAZ USTALENIE WARTOŚCI KOSZTORYSOWEJ INWESTYCJI, KTÓREJ PRZEDMIOTEM JEST PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W ZAKŁADZIE PATOMORFOLOGII
Dodano: 2023-09-12 - Opracowanie dokumentacji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Markiefki 56, 56a i budynku gospodarczego przy ul. Markiefki 56a w Katowicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2023-08-29 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: „Modernizacja SSP, SSWiN, CCTV wraz z montażem systemu detekcji wycieków - O/Zabrze, ul. Szczęść Boże 18”
Dodano: 2023-07-27