Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa 49
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
ul. Długa 49 49
53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
REGON: 00015014200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MONTAŻ 606 SZT. KOSZY ULICZNYCH NA PRZYSTANKACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ ORAZ NA CHODNIKACH. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
MONTAŻ 338 SZT. KOSZY NA ODPADY TYPU STAROMIEJSKIEGO, MONTAŻ 268 SZT. KOSZY NA ODPADY TYPU MIEJSKIEGO. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452238217
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000.00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zamówienia obejmujące montaż konstrukcji stalowych z wykorzystaniem stóp fundamentowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł netto, w tym jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł netto. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą się posiadaniem na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 40.000,00 złotych. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek 1. muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunki 2. i 3. - dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Niespełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie z postępowania wykonawcy/wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 40 000,00 zł. (czterdzieści tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień obejmujących montaż konstrukcji stalowych z wykorzystaniem stóp fundamentowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł netto, w tym jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł netto oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną