Przetargi.pl
Montaż 15 lamp solarnych na terenach wiejskich gminy Kamień Pomorski

Gmina Kamień Pomorski ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, Stary Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3821142, 3823965 , fax. 091 3825028
  • Data zamieszczenia: 2015-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień Pomorski
    Stary Rynek 1 1
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3821142, 3823965, fax. 091 3825028
    REGON: 00052835600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienpomorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż 15 lamp solarnych na terenach wiejskich gminy Kamień Pomorski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Opis ogólny Przedmiot zamówienia obejmuje montaż 15 lamp solarnych na terenach wiejskich Gminy Kamień Pomorski na działkach wskazanych w projekcie budowlanym. W ramach zamówienia należy postawić 15 stalowych wzmocnionych słupów oświetleniowych o wysokości 10 m z panelami solarnymi, turbinami wiatrowymi i oprawami oświetleniowymi LED o mocy minimum 56 W. Wykonawca zastosuje materiały i podzespoły wysokiej jakości technicznej posiadające aktualne aprobaty techniczne, atesty i certyfikaty. 2.Zasilanie Oprawy zasilane będą za pomocą akumulatora pozyskującego energię z paneli solarnych i turbiny wiatrowej. Zastosować kontroler sterujący z pełnym zakresem regulacji z zabezpieczeniem IP 65. 3.Akumulator Zastosować akumulatory w całości żelowe minimum 2 x 200Ah z układem zasilania 24V o pojemności gwarantującej zasilanie lampy przez cztery doby w skrajnie niekorzystnych warunkach- duże zachmurzenie i bezwietrznie. Akumulatory należy umieścić w gruncie w skrzyniach ze stali nierdzewnej oraz zastosować zabezpieczenie antywłamaniowe alarmem akustycznym. Zastosować sensor temperatury zewnętrznej i temperatury akumulatora. 4.Oprawy Do oświetlenia zastosować oprawy wodoszczelne (minimum IP 65) ze źródłem światła LED o mocy 1 x minimum 56W (dwa moduły niezależnie sterowane po minimum 28W). Oprawy przystosowane do mocowania na wysięgnikach nachylonych pod kątem do płaszczyzny terenu. Barwa światła zimna biała (5000- 7000K). Założyć pracę lampy w temperaturze od -25 ?C do +50?C. Czas ciągłej pracy lampy od 10 do 16 godzin. Sposób włączania i wyłączania lamp- czujnik zmierzchowy lub czasowy (zegar astronomiczny). Regulacja pracy oprawy LED- możliwość ustawienia dwóch czasów pracy obu modułów LED niezależnie, w pełnym zakresie czasowym z uwzględnieniem pór roku. 5.Panele Zastosować połączone ze sobą panele solarne monokrystaliczne o mocy min. 2 x 190 W/ 24V. 6.Słup i wysięgnik Zastosować słupy stalowe oświetleniowe o wzmocnionej konstrukcji o wysokości naziemnej 10 m i grubości ścianki min. 5 mm przystosowane do posadowienia na fundamencie F200. Wysięgniki o długości 1,5 m. Konstrukcja słupa z urządzeniami posadowiona w gruncie powinna być bezpieczna dla otoczenia w każdych warunkach pogodowych. Należy zastosować słupy o wzmocnionej konstrukcji z uwagi na ich lokalizację w II strefie wiatrowej. Zabezpieczenie antykorozyjne słupów oświetleniowych stanowi ocynkowana powłoka nanoszona zanurzeniowo na wewnętrzne i zewnętrzne powierzchnie. Trwałość powłoki wynosi od kilku do kilkunastu lat. Urządzenie musi posiadać ochronę przeciwporażeniową. 7.Fundament Należy zastosować fundamenty F200 zabezpieczone przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Grunt wokół słupa zagęszczać warstwowo, w sposób minimalizujący późniejsze ewentualne osiadanie mogące spowodować niestabilność całej konstrukcji. 8.Numeracja słupów Wykonawca na każdym słupie naniesie numerację zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) słupy na terenie dz. nr 132 obr. Strzeżewo- nr S6 i S7 b) słupy na terenie dz. nr 81 obr. Ducino- nr D1 i D2 c) słup na terenie dz. nr 104 obr. Buszęcin- nr B2 d) słup na terenie dz. nr 96/1 obr. Żółcino- nr Z2 e) słup na terenie dz. nr 153 obr. Kukułowo- nr K4 f) słup na terenie dz. nr 187/3 obr. Kukułowo- nr K5 g) słup na terenie dz. nr 87 obr. Kukułowo- nr K6 h) słup na terenie dz. nr 128/5 obr. Chrząszczewo- nr C3 i) słup na terenie dz. nr 28/1 obr. Rozwarowo- nr R1 j) słup na terenie dz. nr 230 obr. Jarszewo- nr J3 k) słup na terenie dz. nr 169 obr. Wrzosowo- nr W14 l) słup na terenie dz. nr 88/8 obr. Skarchowo- nr S1 m) słup na terenie dz. nr 49/4 obr. Grębowo- nr G2 9.Turbina wiatrowa Turbiny wiatrowe w wersji morskiej o mocy 200-500 W/ 24V winny być wysokiej jakości i nie przenosić drgań na konstrukcję słupa. 10.Prace ziemne Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zapozna się szczegółowo z uzbrojeniem terenu na którym posadowione zostaną słupy wykorzystując do tego aktualne mapy zasadnicze oraz geodezyjnie wytyczy lokalizację słupów w obecności przedstawicieli Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wykonawca zapewnia kompletną obsługę geodezyjną przedmiotowej inwestycji. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca dokona zgłoszenia zajęcia pasa drogowego i uiści wszystkie opłaty wynikające z otrzymanej decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego. Należy zachować szczególną ostrożność przy prowadzeniu prac ziemnych. Słupy należy postawić w miejscach wskazanych w projekcie budowlanym. Po postawieniu słupa wykop zagęścić do 0,97 w skali Proktora. Po ukończeniu robót montażowych teren budowy doprowadzić do stanu pierwotnego. 11.Prowadzenie i odbiór robót Wykonawca zapewni usługi kierownika budowy posiadającego aktualne, potwierdzone uprawnienia branży elektrycznej. Kierownik budowy zobowiązany jest do dokonywania bieżących wpisów do dziennika budowy, który po zakończeniu prac zostanie przekazany Zamawiającemu. Wykonawca zastosuje urządzenia spełniające wymogi i parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowo- kosztorysowej posiadające aktualne aprobaty techniczne, atesty i certyfikaty, które załączy do dokumentacji odbiorowej. Po zakończeniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą- 2 komplety. 12.Gwarancja Gwarancja powykonawcza - minimum 60- miesięcy na całość zamówienia od daty protokolarnego, bezusterkowego, ostatecznego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 500.00 PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-04-09 do godz. 09:30. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. o/Kamień Pomorski 44124038681111000040908913; 5. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 6. gwarancjach bankowych; 7. gwarancjach ubezpieczeniowych; 8. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 18. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 19. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 20. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienpomorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach