Przetargi.pl
Monitorowanie systemów alarmowych (antywłamaniowych i sygnalizacji pożaru) wraz z reakcją grup interwencyjnych oraz sprawowaniem serwisu tych systemów w Placówkach Terenowych OR KRUS w Poznaniu

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-807 Poznań, ul. Św. Marcin 46/50
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
    ul. Św. Marcin 46/50
    61-807 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 012513262
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitorowanie systemów alarmowych (antywłamaniowych i sygnalizacji pożaru) wraz z reakcją grup interwencyjnych oraz sprawowaniem serwisu tych systemów w Placówkach Terenowych OR KRUS w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia poprzez monitoring obiektów wraz z reakcją grup interwencyjnych oraz serwisu systemów alarmowych antywłamaniowych i sygnalizacji pożaru w Placówkach Terenowych Oddziału Regionalnego KRUS w Poznaniu zlokalizowanych w: Gnieźnie, Grodzisku Wielkopolskim, Nowym Tomyślu, Śremie, Środzie Wielkopolskiej, Szamotułach, Międzychodzie, Koninie, Kole, Słupcy, Turku, Ostrowie Wielkopolskim, Jarocinie, Kaliszu, Kępnie, Krotoszynie, Ostrzeszowie, Pleszewie, Pile, Czarnkowie, Wągrowcu, Złotowie, Rawiczu, Gostyniu, Kościanie, Lesznie i Wolsztynie.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) zintegrowanie systemu alarmowego antywłamaniowego i sygnalizacji pożaru w oparciu o funkcjonujące urządzenia techniczne, stanowiące własność Zamawiającego oraz podłączenie wszystkich jednostek wymienionych w Załączniku 2 do umowy do Centrum Monitorowania za pomocą zamontowanych przez Wykonawcę w obiektach Zamawiającego (na czas realizacji umowy), na jego koszt, niezbędnych urządzeń nadawczych pozostających własnością Wykonawcy; konserwacja urządzeń będących własnością Wykonawcy pozostaje po stronie Wykonawcy;2) całodobowy monitoring budynków przy pomocy systemu alarmowego (antywłamaniowego i sygnalizacji pożaru) realizowany w oparciu o zainstalowane, istniejące urządzenia techniczne stanowiące własność lub będące w użytkowaniu Zamawiającego bądź zainstalowane w trakcie obowiązywania umowy wraz z reakcją grupy interwencyjnej w przypadku sygnału o zagrożeniu;3) sprawowanie serwisu obejmującego przeprowadzanie konserwacji i napraw urządzeń i instalacji utrzymujących systemy alarmowe antywłamaniowe i sygnalizacji pożaru w stałej sprawności alarmowej.3. Szczegółowe warunki i opis zamówienia wraz ze standardami jakościowymi zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy (zwanych również dalej „PPU”) zawartych w Rozdziale II SWZ. 4. Zamawiający w załączniku 2 do PPU podał urządzenia obecnie zainstalowane w budynkach.5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp1) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w zakresie serwisu obejmującego przeprowadzenie przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji utrzymujących systemy alarmowe antywłamaniowe i sygnalizacji pożaru w stałej sprawności alarmowej przez cały okres realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zawartej na podstawie art. 22 § 1 Kodeksu pracy.2) Wymagania, co do weryfikacji obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę oraz sankcje z tego tytułu zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy zawartych w Rozdziale II SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79711000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach