Przetargi.pl
Monitorowanie sygnałów alarmowych i podejmowanie interwencji w niezależnych placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy oraz wykonywanie czynności konserwacyjnych i obsługi awaryjnej systemów sygnalizacji włamania i napadu (SWiN).

Zespół Żłobków m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-511 Warszawa, ul. Belgijska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5652355, 5652350 , fax. 022 8450714
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Żłobków m.st. Warszawy
    ul. Belgijska 4 4
    02-511 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5652355, 5652350, fax. 022 8450714
    REGON: 01571911300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobki.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitorowanie sygnałów alarmowych i podejmowanie interwencji w niezależnych placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy oraz wykonywanie czynności konserwacyjnych i obsługi awaryjnej systemów sygnalizacji włamania i napadu (SWiN).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest monitorowanie sygnałów alarmowych i podejmowanie interwencji w 46 niezależnych placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy zgodnie z zaleceniami Polskiej Normy PN-93 E-08390 ark. 14 - Systemy Alarmowe dla klasy systemu SA-2 i zaleceniami producentów urządzeń oraz wykonywanie całorocznych czynności konserwacyjnych i przeglądów serwisowych zainstalowanych urządzeń systemów sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) a także ich obsługi awaryjnej wraz z wykonywaniem drobnych prac instalacyjnych np. naprawa uszkodzonych kabli i zmiana lokalizacji czujek z naniesieniem zmian w dokumentacji. Ponadto wykonywanie za pośrednictwem własnego nadajnika radiowego (Wykonawcy) całorocznego monitorowania sygnałów alarmowych SWiN z 46 obiektów Zespołu Żłobków m.st. Warszawy i podejmowanie interwencji przez załogi interwencyjne. W każdym systemie alarmu włamania sprawdzeniu podlegają wszystkie urządzenia wchodzące w skład systemu SWiN wraz z transmisją sygnałów nadajnikiem radiowym i instalacją kablową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. związane z monitorowaniem w ramach dwóch wykonanych lub wykonywanych zamówień co najmniej 30 obiektów o łącznej sumie zamówień wynoszącej co najmniej 100.000,00 zł. brutto oraz dysponują potencjałem technicznym (w pełni sprawnymi niezależnie od siebie działającymi środkami łączności wewnętrznej i zewnętrznej - co najmniej dwoma niezależnymi stacjami monitorowania systemów alarmowych) i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) co najmniej dwoma osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony II stopnia, 2) co najmniej dwoma osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony I stopnia, 3) co najmniej jedną osobą posiadającą licencję I stopnia zabezpieczenia technicznego, 4) co najmniej jedną osobą posiadającą licencję II stopnia zabezpieczenia technicznego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000,00 zł - suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejsza od wskazanej kwoty - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt. 9 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Ważna i aktualna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzające spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 8.2 SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzające, spełnienie warunku o którym mowa w pkt 8.2 SIWZ wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają stosowne uprawnienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) na kwotę co najmniej 500.000,00 zł - suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia nie może być niższa od wskazanej kwoty. W przypadku, gdy okres ubezpieczenia określony w polisie jest krótszy niż termin realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty promesę polisy wystawioną przez ubezpieczyciela lub oświadczenie, iż dokona przedłużenia ważności polisy lub zawrze nową polisę. 9. Dowód wpłaty wadium. Ponadto: 10. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 11. Wypełniona kalkulacja cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlobki.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach