Przetargi.pl
Monitorowanie pojazdów Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Sejneńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitorowanie pojazdów Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest monitorowanie pojazdów Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach. 2. Pojazdy Zamawiającego wyposażone są w: a) sterowniki GPS SMOK N i N2 – 42 sztuk, b) sondy cyfrowe paliwa CH1– 25 sztuk, c) identyfikację kierowcy, tj. czytniki i pastylki marki dallas – 31 sztuk. 3. Usługa monitorowania pojazdów polega na zapewnieniu możliwości ustalenia pozycji geograficznej pojazdów Zamawiającego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Usługa ta będzie świadczona przez Wykonawcę przy wykorzystaniu posiadanych przez Zamawiającego i zainstalowanych w jego pojazdach urządzeń do lokalizacji pojazdów i przesyłania danych. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu przez Wykonawcę własnych urządzeń do monitorowania pojazdów, tj. sterowników GPS, sond paliwa oraz urządzeń identyfikacji kierowców, bez naliczania dodatkowych opłat (koszty wymiany po stronie Wykonawcy). 4. Podczas korzystania z systemu monitorowania pojazdów, Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość: a) ustalenia pozycji geograficznej pojazdów na terenie całej Rzeczpospolitej Polskiej, b) monitorowania stanów paliwa w poszczególnych pojazdach, c) generowania raportów zawierających informacje dotyczące w szczególności: 1) czasu pracy poszczególnych pojazdów, 2) czasu pracy poszczególnych kierowców, 3) ilości przejechanych kilometrów, 4) średniej oraz maksymalnej prędkości, 5) ilości tankowanego paliwa, 6) ilości zużytego paliwa, 7) średniego spalania poszczególnych pojazdów. d) podglądu pozycji pojazdów w czasie rzeczywistym, e) kreślenia na mapie przebytej trasy (wraz z miejscem i czasem postoju) przez poszczególne pojazdy, f) zidentyfikowania wszelkiego rodzaju alarmów zainstalowanych urządzeń np. włamania, próby odcięcia zasilania, itp. 5. Wykonawca zapewni dostęp do serwera internetowego (strony internetowej) przez wszystkie dni tygodnia – 24 godziny na dobę. 6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do ilości kont dostępowych poprzez przydzielenie Zamawiającemu unikalnego loginu i hasła. Ilość kont dostępowych zależna będzie od potrzeb Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do wszystkich danych przez cały okres trwania umowy oraz do wszystkich danych archiwalnych przez 12 miesięcy po zakończeniu umowy. 8. Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego w obsłudze systemu monitorowania pojazdów. 9. Zamawiający we własnym zakresie zabezpieczy komputery z dostępem do Internetu. 10. Wykonawca zapewni bezpłatny system aktualizacji mapy. 11. Wykonawca zapewni dodatkowy dostęp do aplikacji mobilnej. 12. Wykonawca zapewni, aby montowane przez niego urządzenia posiadały wymagane prawem homologacje i atesty. 13. Wszystkie zamontowane przez Wykonawcę sterowniki GPS, winny zapisywać poszczególne zdarzenia w odstępach nie rzadziej, niż co 5 sekund lub co 100 przejechanych metrów. 14. Zamontowane przez Wykonawcę sterowniki GPS muszą być wyposażone w awaryjne zasilanie przez minimum 2 dni od momentu rozładowania akumulatora w pojeździe. 15. Zamontowane przez Wykonawcę urządzenia winny posiadać pamięć wewnętrzną z możliwością odtworzenia historii pojazdu w przypadku braku zasięgu GSM. 16. Wykonawca zapewni karty SIM niezbędne do funkcjonowania urządzeń lokalizacyjnych GPS zamontowanych przez niego w pojazdach Zamawiającego w wymaganej ilości, tj. 1 szt. karty SIM na 1 szt. urządzenia lokalizującego GPS. 17. Flota pojazdów służbowych Zamawiającego podlegająca monitoringowi składa się z 42 pojazdów. Wykaz pojazdów stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. 18. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ. 19. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za równoważne uznane będą rozwiązania przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. 20. Ciężar udowodnienia, że rozwiązanie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 18.09.2017 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 101) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – według Załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy – według Załącznika nr 9 do SIWZ; 3. Informacja o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - jeżeli dotyczy – według Załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach