Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
- Data zamieszczenia: 2014-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
ul. Sikorskiego 3-4 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
REGON: 21096668000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Monitoring zużycia energii elektrycznej i innych mediów przez jednostki miejskie w okresie od 01.04.2014 r. do 31.03.2015 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Monitoringiem (tzw. ręcznym) zostaną objęte 83 jednostki miejskie (wymienione w załączniku do niniejszego wniosku), w tym: 66 jednostek oświaty, 6 instytucji kultury, 10 jednostek polityki społecznej i Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Średnia ilość liczników przypadających na jeden obiekt: 3,90 szt. 2. Monitoring ręczny zużycia mediów polega na zbieraniu i gromadzeniu danych, dotyczących zużycia energii elektrycznej, wody i ciepła systemowego oraz ze źródeł lokalnych, w celu ich dalszego przetwarzania, wyciągania wniosków, a w rezultacie osiągania oszczędności. Tworzy się comiesięczne zestawianie kosztów energii i mediów we wszystkich obiektach jednostki samorządu terytorialnego. W ten sposób gromadzone dane pozwalają, po ich analizie i opracowaniu raportu, na przeprowadzenie szeregu działań oszczędnościowych i prewencyjnych. 3. Usługodawca zobowiązuje się do: a) Udostępnienia aplikacji, tj. strony internetowej, zawierającej program komputerowy, który umożliwia przechowywanie, wprowadzanie oraz przetwarzanie danych na potrzeby realizacji niniejszej umowy oraz wszystkie inne programy komputerowe, wskazane przez usługodawcę, a których użycie będzie niezbędne dla prawidłowego przebiegu realizacji niniejszej umowy. b) Utrzymania ww. aplikacji. c) Wprowadzania danych na bieżąco. d) Wprowadzenia danych z obiektów jednostek miejskich objętych umową, obejmujący okres 12 miesięcy przed dniem zawarcia umowy. e) Przeprowadzenia szkolenia dla przedstawicieli jednostek miejskich objętych umową. f) Wykonania raportu rocznego, obejmującego dane i opis przebiegu i wyników monitoringu oraz niezbędne rekomendacje. g) Udzielania stałej pomocy technicznej. 4. Usługobiorca zobowiązuje się m.in. do: a) Przeprowadzenia konfiguracji budynków. b) Przeprowadzenia konfiguracji użytkowników. c) Przeprowadzenia konfiguracji przepływu informacji. d) Wypełnienia formularza obiektu. e) Wprowadzania stanów liczników zgodnie z harmonogramem, otrzymywanych z odczytów bezpośrednich lub otrzymanych faktur. f) Dokonywania eksperymentów oszczędnościowych, testów nocnych, testów awarii i wycieków. g) Aktualizacji formularza. h) Aktualizacji danych w umowach z dostawcami energii i mediów. i) Przekazywania danych na bieżąco. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793113000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną