Przetargi.pl
Monitoring zabytkowego kościoła pw. Najświętszej Marii Panny Królowej Aniołów w Popielowie i monitoring zabytkowego kościoła pw. Św. Andrzeja w Popielowie

Parafia Rzymskokatolicka pw. NMP Królowej Aniołów w Popielowie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-090 Popielów, Kościuszki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (48)774692040
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. NMP Królowej Aniołów w Popielowie
    Kościuszki 10
    46-090 Popielów, woj. opolskie
    tel. (48)774692040
    REGON: 531573160
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: kościelna osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring zabytkowego kościoła pw. Najświętszej Marii Panny Królowej Aniołów w Popielowie i monitoring zabytkowego kościoła pw. Św. Andrzeja w Popielowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy sprzętu wraz z rozmieszczeniem i instalacją dla zadania pn. „Monitoring zabytkowego kościoła pw. Najświętszej Marii Panny Królowej Aniołów w Popielowie i monitoring zabytkowego kościoła pw. Św. Andrzeja w Popielowie”. Zadanie współfinansowane ze środków Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020; w ramach: Osi priorytetowej 05 - Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego; Działanie: 05.03. Ochrona dziedzictwa kulturowego i kultury; Poddziałanie: 05.03.01 - Dziedzictwo kulturowe i kultura 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje odpowiednio wykonanie dostawy sprzętu systemu monitoringu wraz z rozmieszczeniem i instalacją w dwóch obiektach, tj. w kościele pw. Najświętszej Marii Panny Królowej Aniołów (Popielów, ul. Kościuszki, dz. nr 834/354 km 7) oraz w kościele pw. Św. Andrzeja (Popielów, ul. Dworcowa, dz. nr 148 km 7), zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 3.3. Punkt podglądu dla obu obiektów znajdować się będzie w budynku plebanii przy ul. Kościuszki 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego podłączenia punktu podglądu z systemem monitoringu w obu obiektach (aktualny obraz z kamer online). 3.4. Przedmiot zmówienia należy wykonać na podstawie zatwierdzonych przez WUOZ projektów, zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego pozwoleniami i uzgodnieniami. 3.5. Szczegółowo zakres dostawy (w tym ilość i rodzaj urządzeń) wraz z rozmieszczeniem i instalacją określono w załączniku nr 9 do SIWZ (Projekt). UWAGA: Wykonawca będzie realizował zamówienie w czynnych obiektach. Budynki kościołów na czas rozmieszczenia i instalacji dostarczonych urządzeń przez Wykonawcę nie zostaną zamknięte i będą funkcjonować w normalnym trybie. Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania wykonywanych prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem bezpieczeństwa osób przebywających na terenie kościołów. Teren, na którym prowadzone będą prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zostanie na koszt Wykonawcy należycie zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Zamawiający informuje, że równocześnie w obiektach oraz jego otoczeniu mogą być prowadzone prace związane z wykonaniem oświetlenia zewnętrznego obiektów. 3.6. Informacje/Wymagania dodatkowe: 1) Wizja lokalna – każdy z wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem dostawy (rozmieszczenie i instalacja) będącej przedmiotem zamówienia lub celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do przygotowania oferty; koszt ewentualnej wizji lokalnej poniesie Wykonawca; 2) Zamawiający wymaga aby dostarczane urządzenia i materiały były fabrycznie nowe, bez wad ukrytych 3) Wykonany system monitoringu musi być wykonany pod klucz bez konieczności instalowania jakichkolwiek dodatkowych urządzeń bądź wykonywania dodatkowych prac w celu jego uruchomienia i eksploatacji, 4) Wykonawca zobowiązany będzie do zainstalowania, uruchomienia, wdrożenia całego dostarczonego systemu wraz z testami i odbiorami 5) Wykonawca będzie sporządzał dokumentację fotograficzną przed rozpoczęciem dostawy oraz z przebiegu prac (rozmieszczenie i instalacja). 6) Wykonawca odpowiada za należyte zabezpieczenie wszystkich elementów w budynku, nie będących przedmiotem prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji rodzaju i jakości materiałów planowanych do wbudowania. 8) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wszystkich zasad eksploatacji urządzeń oraz instrukcji obsługi w języku polskim, 9) Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania i wyczyszczenia miejsc, w których były prowadzone prace w obiektach, tak by obiekty nadawały się do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem 10) Wykonawca zobowiązany jest do kompletowania na bieżąco dokumentów potwierdzających spełnianie przez materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia wymogów określonych w SIWZ, 11) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktarzu osób wskazanych przez Zamawiającego do obsługi systemu monitoringu; 3.7. Wykonawca zaakceptuje warunki zamówienia bez zastrzeżeń tj. zaakceptuje warunki umowy załączonej do SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty). 3.8. Rozwiązania równoważne: 1) Jeżeli w SIWZ lub dokumentacji projektowej znajdują się wskazania przykładowych systemów czy typów rozwiązań materiałowych lub produktów/urządzeń należy przyjąć że Zamawiający podając taki opis, dopuszcza zastosowanie innych produktów/materiałów/urządzeń, które posiadają parametry techniczne i jakościowe równoważne ze wskazanymi w dokumentacji 2) Jeżeli SIWZ lub dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń równoważnych. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań estetycznych, jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu estetycznego, technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w ww. dokumentach. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, systemów, technologii, materiałów/produktów i urządzeń zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań estetycznych, jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne systemy, technologie, urządzenia bądź materiały/produkty wymienione w powyższych dokumentach mogą być zastąpione systemami, technologiami, urządzeniami bądź materiałami/produktami równoważnymi. Poprzez pojęcie równoważny należy rozumieć systemy, technologie, urządzenia bądź materiały/produkty gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z ww. dokumentami oraz zapewniające uzyskanie parametrów estetycznych i technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ oraz dokumentacji projektowej. Równoważne systemy, technologie, produkty/materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje technologie, systemy, produkty/materiały oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji (pozwoleń) lub uzgodnień, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje (pozwolenia) lub uzgodnienia własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Zgodnie z art. 30 ust 4. Ustawy Pzp Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się wskazanymi odniesieniami Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „lub równoważny” 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów. 5) Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 6) W przypadku nie dołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie technologii, systemów, urządzeń i/lub materiałów/produktów równoważnych Zamawiający uzna, że wykonawca przedstawił w ofercie systemy, technologie, urządzenia i materiały/produkty opisane w SIWZ oraz dokumentacji projektowej. 7) Zaproponowane przez Wykonawcę systemy, urządzenia lub materiały równoważne, nie mogą zakłócać funkcjonowania istniejącego systemu dostarczania energii, powinny z nim bezproblemowo współdziałać. W przypadku, gdy zaproponowane przez Wykonawcę równoważne systemy, technologie, urządzenia lub materiały/produkty nie będą poprawnie współdziałać w ramach istniejącego systemu i/lub spowodują zakłócenia w jego funkcjonowaniu, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z odtworzeniem i przywróceniem sprawności przedmiotowego systemu. 3.9. WYMAGANIA, O KTÓRYCH W ART. 29 UST. 3a ustawy Pzp 3.9.1. Nie dotyczy. 3.10. WYMAGANIA, O KTÓRYCH W ART. 29 UST. 4 ustawy Pzp 3.10.1. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o którym mowa w art. 29 ust. 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.6. Wykonawca, terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 7.1. Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym: 1) oświadczenia, o których mowa w punkcie 6.1. (Załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ) 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik). Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału) – Załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4) dokumenty rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach