Przetargi.pl
Monitoring wizyjny na terenie Połczyna-Zdroju

Gmina Połczyn-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn-Zdrój, Plac Wolności 3-4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3666100 , fax. 94 3666105
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połczyn-Zdrój
    Plac Wolności 3-4 3-4
    78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3666100, fax. 94 3666105
    REGON: 00052388000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring wizyjny na terenie Połczyna-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych projektów dla poszczególnych punktów systemu i robót polegających na budowie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Miasta Połczyna-Zdroju oraz konserwacja i obsługa techniczna wykonanego systemu monitoringu przez okres do 30.12.2015r. Zakres zadania obejmuje: Zamawiający przewidział wykonanie systemu dozoru opartego o 4 kamery szybkoobrotowe posiadające minimum 460 linii telewizyjnych, umożliwiających rejestrację obrazu w jakości 2CIF lub 4CIF z częstotliwością odświeżania 25 obrazów na sekundę. Przewidziane przez Zamawiającego głowice kamer umożliwiają przybliżanie 26- lub 36-krotne obserwowanego obrazu. Wszystkie kamery zaopatrzone winny być w obudowy wyposażone w grzałki umożliwiające pracę kamer przy temperaturach ujemnych. Do zasilania kamer wykorzystywane będą lokalne źródła zasilania napięciem zmiennym 230 V . Napięcie to będzie doprowadzone do skrzynek teletechnicznych, które wyposażone będą w układ rozdziału zasilania, urządzenia ochrony p/przepięciowej, urządzenia radiowe, urządzenia potrzymania zasilania kamer i urządzeń radiowych po zaniku napięcia sieci 230V. Kamery zamontowane będą na terenie miasta w wytypowanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego lokalizacjach: - budynek dydaktyczny Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Połczynie-Zdroju przy ulicy Grunwaldzkiej 10, - narożny budynek na krzyżowaniu ulic: Grunwaldzkiej i Demokracji, - narożny budynek na krzyżowaniu ulic: Grunwaldzkiej i Mariackiej, - narożny budynek na skrzyżowaniu ulic: Grunwaldzkiej i 5-go Marca. Prace instalacyjno-montażowe prowadzone będą w zabytkowym centrum Połczyna-Zdroju w strefie A i B ochrony konserwatorskiej. Z każdej kamery do systemu rejestracji przesyłane będą sygnały 4Mb (2,5 Mb+1,5 Mb). Do budowy transmisyjnej sieci szkieletowej systemu zostanie wykorzystane medium radiowe pracujące 5 GHz oraz kable światłowodowe należące do wybranego operatora systemów teleinformatycznych, który będzie stroną umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. W architekturze sieci przewidziany jest punkt rejestracji obrazów: centrum dozoru CD1 w siedzibie Komisariatu Policji w Połczynie-Zdroju. Rejestracja sygnałów wideo będzie odbywała się z wykorzystaniem macierzy dyskowych w centrum CD1 o tak dobranej przez Wykonawcę pojemności by zapewnić wymogi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16.12.2009 (Dz.U Nr 220/2009 poz.1720). Minimalna jakość zapisu obrazu wynosi 5 kl/s w 4CIF. Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy systemu miały zagwarantowane podtrzymanie zasilania po zaniku napięcia sieci 230V przez czas minimum15 minut. Oferta powinna wykazać spełnienie tego warunku. Zakres rzeczowy robót, dostaw i usług obejmuje: a) wykonanie projektu technicznego instalacji 4 punktów kamerowych b) wykonanie projektu technicznego systemu monitoringu c) wykonanie projektu technicznego systemu radiowego W/w projekty od a) do c) powinny zawierać niezbędne uzgodnienia, obliczenia, pomiary tak, by wykazać spełnianie postawionych przez Zamawiającego wymogów SIWZ w proponowanych przez Wykonawcę rozwiązaniach. d) budowę 4 punktów kamerowych e) uruchomienie systemu w oparciu o zrealizowane zakresy f) zamontowanie systemu sygnalizacji napadu i zapewnienie monitorowania sygnałów alarmowych przez Centrum Monitorowania Wykonawcy dwutorowo, w tym drogą radiową na własnej wydzielonej częstotliwości g) zapewnienie łączności radiowej typu dyspozytorskiego na własnym wydzielonym paśmie pomiędzy centrum dozoru i centrum monitorowania sygnałów alarmowych. Po zrealizowaniu punktów od a) do g) nastąpi odbiór końcowy wykonanych robót. h) po odbiorze Wykonawca zobowiązany będzie przez okres 3 lat do konserwacji i obsługi technicznej wykonanego systemu monitoringu. UWAGA: Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia zachowania minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, wymaganych przez Zamawiającego, leżeć będzie w trakcie realizacji robót po stronie Wykonawcy składającego ofertę. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia w trakcie realizacji robót instalacyjno-montażowych - dziennika robót. Płatności za wykonane i wykonywane czynności następować będą w okresach miesięcznych poprzez faktury częściowe wystawiane do 30.12.2015r. w równych wysokościach. Wykonana instalacja i zamontowane urządzenia muszą zapewniać dalszą rozbudowę systemu monitoringu w przyszłości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322350009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polczyn-zdroj.pl/bip/zamówienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach