Przetargi.pl
Monitoring terenu w Centrum Zagnańska w ramach programu RPO WŚ na lata 2007-2013 - Rewitalizacja miejscowości Zagnańsk poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej złożonego do osi priorytetowej 6. Wzmocnienie ośrodków miejskich i rewitalizacja małych miast do działania 6.2. Rewitalizacja małych miast.

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3001322 , fax. 41 3001373
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3001322, fax. 41 3001373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring terenu w Centrum Zagnańska w ramach programu RPO WŚ na lata 2007-2013 - Rewitalizacja miejscowości Zagnańsk poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej złożonego do osi priorytetowej 6. Wzmocnienie ośrodków miejskich i rewitalizacja małych miast do działania 6.2. Rewitalizacja małych miast.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Zakres rzeczowy obejmuje między innymi: 3.1. wykonanie koncepcji z lokalizacją kamer, która przedstawiona zostanie Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem prac projektowych. Koncepcja musi uwzględniać parametry techniczne urządzeń nie gorsze od wymaganych w programie funkcjonalno - użytkowym. 3.2. wykonanie dokumentacji technicznej projektu budowlanego monitoringu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji i pozwoleń na budowę monitoringu (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa lub zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę) w zakresie umożliwiającym rozpoczęcie robót budowlanych (w oparciu o załączony program funkcjonalno - użytkowy oraz plan zakresu monitoringu) - 2 egz. W projekcie, system monitoringu należy tak przewidzieć, aby była możliwa transmisja (podgląd) z wybranych kamer poprzez stronę internetową Urzędu Gminy w Zagnańsku. Zakres rzeczowy zamówienia nie wyklucza wykonania innych niezbędnych opracowań wynikających z przepisów min. Prawa Budowlanego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tego tytułu bez dodatkowego wynagrodzenia w ramach złożonej oferty. Wykonany projekt techniczny musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. 3.3. budowa, wykonana (pod klucz) systemu monitoringu wizyjnego na terenie następujących ulic: Kielecka, Słoneczna, Spacerowa i Turystyczna (Centrum Zagnańska) zgodnie z opracowanym przez wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem zawierającym m.in. a. budowa systemu transmisji danych opartego o technologię IP, zapewniającego możliwość rozbudowy w tym uruchamianie dodatkowych usług, zbudowanego w oparciu o technologię światłowodową b. instalacja, podłączenie i uruchomienie nie mniej niż 26 kamer, w tym 24 kamery zewnętrzne i 2 kamery wewnętrzne (kopułkowe), c. dostawa i uruchomienie cyfrowego system rejestracji obrazu z rejestracją nagrań przez minimum 14 dni i możliwością archiwizacji danych na zewnętrzne nośniki danych; d. instalacja, podłączenie i uruchomienie 3 punktów dostępowych WiFi, rozmieszczonych według załączonego planu; e. dostawa i uruchomienie centralnego systemu zarządzania punktami dostępowymi WiFi, tak zwany kontroler sieci bezprzewodowej; f. budowa systemu zasilania awaryjnego zapewniającego pracę systemu bez zasilania sieciowego przy czym wymóg ten dotyczy wszystkich elementów systemu - kamer, systemu transmisji danych, sieci WiFi, systemu rejestracji oraz stanowisk monitorowania; g. budowa 7 punktów zbiorczych zapewniających przyłączenie kamer do systemu transmisji danych i zasilania; h. przeszkolenie pracowników i administratorów systemu; i. serwis gwarancyjny i konserwację monitoringu przez okres 36 miesięcy od odbioru końcowego; j. wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji na podstawie opracowanej przez niego dokumentacji. Wynagrodzenie za pełnienie nadzoru autorskiego ujęte jest w cenie ryczałtowej oferty. 3.4. Zamawiający zaleca, aby wykonawca przeprowadził wizje lokalne oraz dokonał oględzin terenu przewidzianego pod monitoring, punktów poglądowych i innych, niezbędnych do należytego przedmiotu zamówienia. 3.5. Wykonawca wkalkuluje wszelkie koszty wynikające z uzyskania zgody, uzgodnień i ewentualnych decyzji wynikających z faktu, że trasa monitoringu przebiega przez teren zamknięty PKP (oznaczony na załączonej mapie). 3.6. Wykonawca rozpoczynając prace budowlane przy budowie monitoringu zobowiązany jest do w wykonania w pierwszej kolejności okablowania instalacji do monitoringu na działce nr ewid. 869/5. 3.7. Podstawą wyceny zakresu prac projektowych i robót budowlanych jest program funkcjonalno - użytkowy monitoringu w Centrum Zagnańska. Cena ryczałtowa oferty musi uwzględniać wszelkie operacje, w tym również zmianę trasy okablowania. 3.8. Wykonawca odpowiada za jakość wykonanych robót i udziela na wykonany przedmiot umowy 3 letniej gwarancji i rękojmi od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji (przez 3 lata) do konserwacji systemu monitoringowego. Przed przystąpieniem do wykonywania konserwacji Wykonawca każdorazowo zawiadomi Zamawiającego pisemnie, fax-em lub e-mailem o terminie konserwacji. W przypadku nie wykonywania powyższego zakresu prac przez Wykonawcę, Zamawiający zleci wymienione prace na koszt Wykonawcy. 3. 9. Zamawiający wymaga serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji maksymalnie do 12 godzin od momentu zgłoszenia i czasem usunięcia awarii do 24 godzin. 3.10. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy organizację ruchu na odcinku prowadzonych robót. 3.11. Wykonawca uzyska na własny koszt wszystkie niezbędne warunki techniczne, opinie i uzgodnienia potrzebne do wykonania i zatwierdzenia prac budowlanych, a także wszystkich decyzji właściwych organów, jeśli będą one wymagane przepisami prawa. 3.12. W ofercie należy przewidzieć koszt robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami). Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media). 3.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu robót. 3.14 Roboty należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wszelką dostępną wiedzą w tym zakresie. 3.15. Wszelkie inne prace projektowe wraz z uzgodnieniami, opiniami i decyzjami oraz prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów. 3.16. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku opisanym w § 8 umowy. 3.17. W zakres zamówienia wchodzi opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz ze szkicami inwentaryzacyjnymi, zaewidencjonowanej w Starostwie Powiatowym. 3.18. Uwaga! Wszelkie wymienione w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot i przedmiarze robót urządzenia i materiały mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że dopuszcza się materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych określonych poprzez materiały wymienione z nazwy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych. Wymienione czynniki uważa się za równoważne, jeżeli są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych oraz spełniają minimalne warunki określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323232008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4 200,00 PLN (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 2. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium Wykonawca składa w jednej lub kilku formach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 2.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium składane w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek Zamawiającego: BS Samsonów nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z adnotacją: Monitoring terenu w Centrum Zagnańska w ramach programu RPO WŚ na lata 2007-2013. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione jeżeli znajdzie się na w/w rachunku do godziny 12:00 w dniu 7 marca 2013r. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej potwierdzenie złożenia wadium należy dołączyć do oferty. 6. W sprawie zwrotu wadium, jego zatrzymania Zamawiający będzie postępował zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną