Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza przetarg
- Adres: 00-834 Warszawa, Pańska 81/83
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (022) 432 80 80 , fax. (022) 432 86 20
- Data zamieszczenia: 2009-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Pańska 81/83 81/83
00-834 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (022) 432 80 80, fax. (022) 432 86 20
REGON: 01718109500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Monitoring szkoleń i studiów podyplomowych realizowanych w projektach systemowych PARP - Poddziałanie 2.1.3 PO KL - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa monitoringu szkoleń stacjonarnych i studiów podyplomowych realizowanych w ramach projektów systemowych PARP, finansowanych z EFS w ramach Priorytetu II PO KL. Usługa monitoringu będzie miała na celu zapewnienie jak najwyższej jakości usług oferowanych w projektach oraz umożliwi w znacznym stopniu efektywniejszą kontrolę wdrażania usług szkoleniowych oraz szkoleniowo - doradczych, a jednocześnie będzie usprawniała proces wprowadzania odpowiednich modyfikacji, mających na celu osiągnięcie zakładanych rezultatów. W ramach realizacji usługi monitoringu zaplanowano przeprowadzenie 679 wizyt monitorujących. Zamówienie będzie realizowane w latach 2009-2013. Koszt zamówienia wynika ze stawek rynkowych za przeprowadzenie wizyt monitorujących, pomnożonych przez liczbę szkoleń, których będą dotyczyć. Projekt finansowany jest w ramach projektów systemowych PARP współfinansowanych ze środków EFS w ramach PO KL, Działanie 2.1 Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki, Podziałanie 2.1.3: Telepraca - nowa forma organizacji pracy w przedsiębiorstwach, Powiązania kooperacyjne polskich przedsiębiorstw, Inwestycja w kadry 3, Szkolenia z zakresu zarządzania środowiskiem, Nowe podejście do zamówień publicznych, Instrument Szybkiego Reagowania, Z wiekiem na plus. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 484 672,13 zł, co stanowi równowartość 125 008,93 euro, w tym wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 384 672,13 zł, co stanowi równowartość 99 216,45 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie: - co najmniej 3 usługi monitoringu szkoleń/kursów/studiów podyplomowych (rozumiane jako merytoryczne i techniczne wizyty kontrolne wykonywane w miejscu realizacji szkoleń/kursów/studiów podyplomowych, mające na celu sprawdzenie zgodności treści i formy szkoleń/kursów/studiów podyplomowych z postanowieniami umowy) lub - co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzeniu kontroli projektu lub projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w zakresie rzeczowym tj. zgodności ich realizacji z postanowieniami umowy. Łączna wartość wykazanych usług nie może być niższa niż 183 000 zł brutto, przy jednoczesnym wymaganiu wartości każdej z usług nie mniejszej niż 61 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 61 000 zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy na wykonanie usługi), b) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby mającej pełnić funkcję Zarządzającego usługą, posiadającą doświadczenie w: - zarządzaniu (nadzorowaniu) co najmniej 2 usługami monitoringu szkoleń/kursów/studiów podyplomowych (rozumianych jako merytoryczne i techniczne wizyty kontrolne wykonywane w miejscu realizacji szkoleń/kursów/studiów podyplomowych, mające na celu sprawdzenie zgodności treści i formy szkoleń/kursów/ studiów podyplomowych z postanowieniami umowy) lub - zarządzaniu (nadzorowaniu) co najmniej 2 usługami polegającymi na przeprowadzeniu kontroli projektu lub projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w zakresie rzeczowym tj. zgodności ich realizacji z postanowieniami umowy; Wartość każdej z wykazywanych usług nie może być niższa niż 61 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 61 000 zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy na wykonanie usługi), c) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 15 osób mających pełnić funkcje Wizytujących, z których każda: - przeprowadziła co najmniej 10 wizyt monitorujących szkolenia/kursy/studia podyplomowe (rozumianych jako merytoryczne i techniczne wizyty kontrolne wykonywane w miejscu realizacji szkoleń/kursów/studiów podyplomowych, mające na celu sprawdzenie zgodności treści i formy szkoleń/kursów/studiów podyplomowych z postanowieniami umowy, kończące się przygotowaniem raportu z monitoringu ), lub - przeprowadziła co najmniej 10 kontroli projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w zakresie rzeczowym tj. zgodności ich realizacji z postanowieniami umowy, lub - wypracowała co najmniej 50 dni szkoleń/kursów jako trener. 3) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 70 000 złotych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich. 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 3) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa co najmniej jeden z nich. 4) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potwierdzające spełnienie warunków, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b i c. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa co najmniej jeden z nich. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa ten z nich, który będzie posługiwał się takimi osobami. 6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 70 000 złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 musi spełnić każdy Wykonawca; 2) warunki, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. W zakresie terminu dokumentów, o których mowa w ust. 6, postanowienia ust. 5 stosuje się odpowiednio. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, za wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1, które należy przekazać w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sposób realizacji usługi monitoringu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług związanych z zarządzaniem projektem Rozwój Systemu Digitalizacji Akt Postępowań Przygotowawczych (iSDA)
Dodano: 2016-04-08 - Wykonanie analizy przedprywatyzacyjnej Miejskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego Sp. z o. o. dalej MPT Sp. z o. o.. Przygotowanie strategii prywatyzacji MPT Sp. z o. o. Sporządzenie memorandum informacyjnego MPT Sp. z o. o. Wykonanie jednokrotnej aktualizacji analiz przedprywatyzacyjnych MPT Sp. z o. o. oraz jako opcja doradztwo w procesie prywatyzacji Spółki
Dodano: 2016-03-21 - ZP-42/FRSE/2015
Dodano: 2015-12-17 - Świadczenie usług doradczych w procesie zbycia udziałów spółki Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy
Dodano: 2015-07-07 - IFPS/16/15
Dodano: 2015-06-25 - ZP-22/FRSE/2015
Dodano: 2015-05-06 - Wycena 25 wartości niematerialnych i prawnych
Dodano: 2015-04-23 - Wycena 28 wartości niematerialnych i prawnych
Dodano: 2015-04-03 - Usługi doradcza w zakresie przygotowania i wdrożenia rozwiązań niezbędnych do realizacji zadań związanych z prowadzeniem Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji przez wskazany podmiot. Znak sprawy: IBE/101/M/2014
Dodano: 2014-12-12 - świadczenie usług doradczych dla Ministra Skarbu Państwa w procesie zbycia akcji spółki Fabryka Elementów Złącznych S.A. z siedzibą w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2014-07-22