Przetargi.pl
Monitoring systemów sygnalizacji włamania i napadu w jednostkach oświatowych Powiatu Ełckiego

Powiat Ełcki ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6218300 , fax. 087 6218339
  • Data zamieszczenia: 2014-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ełcki
    ul. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6218300, fax. 087 6218339
    REGON: 79067105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring systemów sygnalizacji włamania i napadu w jednostkach oświatowych Powiatu Ełckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje monitoring systemów sygnalizacji włamania i napadu w jednostkach oświatowych Powiatu Ełckiego. Monitoringiem objęte zostaną następujące jednostki: a) I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Ełku, ul. Piłsudskiego 3, 19-300 Ełk, b) Zespół Szkół nr 1 im. J. Śniadeckiego w Ełku, ul. 11-go Listopada 24, 19-300 Ełk, c) Zespół Szkół nr 2 im. K.K. Baczyńskiego w Ełku, ul. Sikorskiego 7, 19-300 Ełk, d) Zespół Szkół nr 3 im. J i H. Małeckich w Ełku, ul. Koszykowa 1, 19-300 Ełk, e) Zespół Szkół nr 5 im. K. Brzostowskiego w Ełku, ul. Sikorskiego 5, 19-300 Ełk, f) Zespół Szkół Mechaniczno - Elektrycznych, ul. Armii Krajowej 1, 19-300 Ełk, g) Powiatowe Centrum Pomocy Psychologiczno Pedagogicznej w Ełku, ul. Kajki 8, 19-300 Ełk. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: a) Wykonawca dokona, w ramach kosztów świadczenia usług monitoringu, podłączenia lokalnych systemów alarmowych LSA (w poszczególnych jednostkach) do własnego systemu monitoringu, b) Wykonawca zapewni całodobowe monitorowanie przez wszystkie dni w tygodniu w/w LSA polegające na kontroli stanu LSA przez Centrum Monitoringu Wykonawcy, rejestracji zdarzeń i podejmowaniu interwencji na wypadek alarmu, w tym przekazywaniu informacji o zagrożeniach Zamawiającemu, osobom przez niego upoważnionym lub odpowiednim instytucjom, c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w w/w obiektach. Grupę Interwencyjną składająca się z min. 2 uzbrojonych pracowników ochrony zapewni Wykonawca, d) Wykonawca, w ramach kosztów świadczenia usług monitoringu, zapewni we wszystkie dni tygodnia całodobową gotowości Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu SSWIN, przy czym po odebraniu sygnału alarmowego czas dotarcia grupy Interwencyjnej do jednostek wymienionych w pkt. 1 nie może przekraczać 10 min, e) Wykonawca zapewni, w ramach kosztów świadczenia usług monitoringu, utrzymanie w pełnej sprawności technicznej łącz i urządzeń swojego systemu monitoringu oraz pokryje wszelkie koszty związane z ich eksploatacją, f) Nieuzasadnione alarmy Wykonawca uwzględni w kosztach, g) W przypadku wystąpienia braku możliwości monitorowania lokalnego systemu alarmowego Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i ustali przyczynę, h) W przypadku awarii urządzeń Wykonawcy Wykonawca zapewni dozór obiektu do czasu usunięcia awarii. i) Ochrona obiektu po incydencie do 90 min, j) Powiadomienie o braku uzbrojenia/rozbrojenia systemu w określonym harmonogramie na telefon osoby wskazanej przez Zamawiającego. k) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia Karty Monitorowania Obiektu dla każdej z ww. placówek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_elcki/97/ZAMOWIENIA_PUBLICZNE/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach