Przetargi.pl
Monitoring i ochrona całodobowa obiektów Małopolskiego Oddziału Regionalnego i podległych mu Biur Powiatowych ARiMR

Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, ul. Lubicz 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6298010 , fax. 012 4211311
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    ul. Lubicz 25 25
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6298010, fax. 012 4211311
    REGON: 01061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring i ochrona całodobowa obiektów Małopolskiego Oddziału Regionalnego i podległych mu Biur Powiatowych ARiMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie Monitoringu i ochrony całodobowej obiektów ARiMR Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych w powiatach: bocheńskim, brzeskim, chrzanowskim, dąbrowskim, gorlickim, limanowskim, miechowskim, myślenickim, nowosądeckim, nowotarskim, olkuskim, oświęcimskim, proszowickim, suskim, tarnowskim, tatrzańskim, wadowickim, wielickim 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1. W ramach realizacji usługi monitoringu i całodobowej ochrony obiektów ARiMR Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: a. Podłączenia lokalnych systemów sygnalizacji włamania, napadu i pożaru, należących do Zamawiającego, do systemu dyskretnego ostrzegania Wykonawcy i utworzenie sieci monitoringu. Podłączenia te będą wykonywane przez pracowników Wykonawcy posiadających licencję pracownika zabezpieczenia technicznego (I lub II stopnia) b. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas wykonywania przedmiotu umowy wyłącznie materiałów i urządzeń posiadających wymagane atesty, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania. c. Doposażenia central znajdujących się w Biurach Powiatowych w dodatkowe źródło łączności do dublowanego monitorowania obiektów (nadajnik radiowy lub GSM). d. Sprawdzanie stanu linii telefonicznej i elektroniczne wykrywanie uszkodzeń. e. Kontroli czasu załączeń i wyłączeń systemu alarmowego wraz z powiadomieniem osób upoważnionych, o których mowa w załączniku nr 6 do umowy, o braku załączenia i innych sytuacjach szczególnych. f. Sporządzenia raportu miesięcznego z monitoringu pracy systemów, z prób nieautoryzowanego dostępu i analizy stanu zabezpieczenia. g. Monitorowanie sygnałów generowanych i transmitowanych przez lokalne systemy sygnalizacji włamania napadu i pożaru zainstalowane w chronionych obiektach Zamawiającego. h. Przyjmowanie i rejestracja tych sygnałów oraz niezwłoczne przekazywanie informacji dla załóg patrolowo-interwencyjnych oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego wymienionych w załączniku Nr 6 do umowy, który zostanie dostarczony Wykonawcy w chwili podpisywania umowy. i. Dostarczania osobiście w formie elektronicznej (płyta CD-ROM) do siedziby Zamawiającego stanów wszystkich zdarzeń lokalnego systemu alarmowego, na ostatni dzień roboczy miesiąca, w pierwszej dekadzie miesiąca następnego oraz jeżeli Zamawiający wystąpił z takim wnioskiem przed upływem 7 dni od chwili wezwania. Dostarczenie ma być dokonane osobie uprawnionej przez Zamawiającego a wymienionej w § 5 projektu umowy za potwierdzeniem odbioru. j. Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia zasad współpracy z firmą ochroniarską chroniącą budynek w Krakowie przy ul. Lubicz 25, w którym mieści się Małopolski Oddział Regionalny ARiMR oraz Biuro Powiatowe ARiMR - Kraków (właścicielem budynku jest Spółka Poszukiwania Nafty i Gazu Sp. z o.o.) a także Biuro Powiatowe w Tarnowie przy ul. Lwowskiej 72-96c. (właścicielem budynku jest BGŻ S.A. - w budynku mieści się oddział banku). 2. Ponadto jako Wykonawca mający dostęp do kodów dostępu do systemów sygnalizacji włamania, napadu i pożaru będzie wykonywał wszelkie prace związane z: Pełną konserwacją dwa razy w roku według zasady, w pierwszym kwartale nowego roku i drugim półroczu pełna konserwacja i sprawdzanie lokalnego systemu alarmowego oraz wszystkich jego komponentów (łącznie z akumulatorami), potwierdzonej protokołem wykonania usługi (w 3 egzemplarzach złożonych w Oddziale Regionalnym, Biurze Powiatowym, oraz jeden pozostawiony u Wykonawcy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy następujących czynności: a) Rozbudowy istniejącego systemu alarmowego w przypadku zaistnienia takiej konieczności. b) Sprawdzanie i regulacja systemów po naprawie, rozbudowie oraz przeniesieniu. Rozliczenie za powyższe czynności będzie się odbywało na postawie sumy: iloczynu ilości roboczogodzin i zaoferowanej stawki za 1 roboczogodzinę, kosztów dojazdu do obiektów poza Gminą Miejską Kraków stanowiących iloczyn stawki 1,28 zł (słownie jeden złoty 28/100) brutto za kilometr i odległości do obiektu stosownie do tabeli stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ oraz kosztów użytych materiałów na podstawie przedstawionej przez Wykonawcę faktury za ich zakup. Wykonawca będzie zobowiązany do wcześniejszego przedstawienia dokumentacji zmian i kosztorysu do zatwierdzenia przez Zamawiającego, oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 4. Niezwłocznej interwencji patrolu w przypadkach uruchomienia alarmu w godzinach 16:15 do 8:15 i w godzinach 8:15 do 16:15 w razie braku odwołania alarmu. a) Niezwłoczne wysłanie grupy patrolowo-interwencyjnej dla sprawdzenia chronionego obiektu w przypadku otrzymania sygnału. Czas dojazdu do chronionych obiektów nie może być dłuższy niż 15 minut z wyjątkiem BP Nowym Targu z siedzibą w Czarnym Dunajcu, gdzie dopuszcza się czas dojazdu do 30 minut. b) Zapewnienia podjęcia przez grupę patrolowo-interwencyjną bezpośredniej interwencji fizycznej polegającej na wykonaniu wszelkich działań zmierzających do zapobieżenia powstania szkody lub zmniejszenia jej rozmiarów, a w szczególności na ujęciu ewentualnego sprawcy czynu zabronionego, zabezpieczenia mienia Zamawiającego oraz osób znajdujących się w chronionym obiekcie. c) Objęcia chronionego obiektu doraźnym dozorem w przypadku zaistnienia przestępczego zamachu. d) Niezwłocznego powiadomienia jednej z osób upoważnionych (wymienionych w załączniku nr 6 do umowy) o stwierdzonym w wyniku interwencji zagrożeniu, braku załączenia systemu alarmowego, awarii systemu alarmowego, utraty możliwości monitorowania. Załącznik nr 6 do umowy będzie Wykonawcy dostarczony w chwili podpisania umowy. e) Niezwłocznego powiadomienia o zdarzeniu, na wniosek osoby upoważnionej, (wymienionej w załączniku nr 6 do umowy) organów ścigania (Policji) i zabezpieczenie obiektów do czasu ich przybycia. W razie zagrożenia pożarem niezwłoczne powiadomienie jednostek Straży Pożarnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnisienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (koncesję zezwolenie lub licencję uprawniającą do wykonywania działalności, która jest przedmiotem zamówienia) 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia. 4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 w związku z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). e. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp. (dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz.U. Nr 197 poz 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne) UWAGA: Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia i dokumenty wymienione w ppkt a -f. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a. Wykaz zamówień wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, Zamawiający wymaga wykazania, co najmniej dwóch zamówień polegających na monitoringu i ochronie całodobowej obiektów o wartości, co najmniej 50 000 zł brutto każda. Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, doświadczenie zawodowe będzie oceniane łącznie (Wykonawcy składają jeden wykaz). b. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował. Zamawiający wymaga minimum posiadania własnej bazy monitorującej, wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. W przypadku, gdy Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, doświadczenie zawodowe będzie oceniane łącznie (Wykonawcy składają jeden wykaz). c. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. Zamawiający wymaga aktualizacji ubezpieczenia przez cały okres umowy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej jeden z Wykonawców musi złożyć ww. dokument. d. Aktualną koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena jednej godziny przy realizacji zadań określonych w Części I pkt 4 lit a-b SIWZ
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach