Przetargi.pl
Monitoring i konserwacja systemów sygnalizacji włamania w budynkach Domów Studenckich UMW przy ul. Wojciecha z Brudzewa 8-12 we Wrocławiu

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 000288981
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring i konserwacja systemów sygnalizacji włamania w budynkach Domów Studenckich UMW przy ul. Wojciecha z Brudzewa 8-12 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres czynności konserwacji systemów alarmowych stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ 2. Dostarczenie i podłączenie do centrum monitorowania dwóch pilotów (radiolinii) antynapadowych, po jednym na każdą z portierni DS Bliźniak i DS Jubilatka. 3. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów dostosowania istniejących sygnalizacji alarmowych do techniczno-sprzętowych wymogów centrum monitorującego Wykonawcy. 4. Zestawienie zawierające nazwę obiektu / jednostki organizacyjnej stanowiącej lokalizację systemu, typ centrali, liczbę czujek oraz aktualną formę przekazu sygnału stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Funkcjonujące nadajniki GPRS są własnością firmy aktualnie wykonującej usługę monitoringu na rzecz Uczelni. 5. Wykonawca oznakuje na swój koszt teren oraz budynki widocznymi, estetycznymi tabliczkami informującymi o jego ochronie przez firmę. 6. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z osobami wskazanymi przez użytkownika kodów dostępu i haseł odwoławczych. 7. Odbiór sygnału wskazującego istnienie zagrożenia dla ochranianego obiektu stanowi obowiązek dla Wykonawcy do przyjazdu na miejsce grupy interwencyjnej w godzinach od 6 do 22 w ciągu max. 15 min od zgłoszenia, w godzinach od 22 do 6 w ciągu max. 5 min od zgłoszenia. Grupa interwencyjna musi składać się z min. 2 osób. 8. W przypadku wystąpienia włamania do obiektu Wykonawca niezwłocznie zawiadamia wskazane przez użytkownika osoby upoważnione do włączania i wyłączania systemu ochrony budynku lub jednostki, służby specjalistyczne (policja, straż, pogotowie, itp.) i zabezpieczy obiekt ochroną fizyczną do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego. 9. Wezwanie grupy interwencyjnej poprzez radiolinię jest dopuszczalne w przypadkach: zagrożenia życia, zagłuszania ciszy nocnej, dewastacji mienia oraz łamania regulaminu obowiązującego na domach studenckich. 10. Konserwacja systemów winna być realizowana z częstotliwością i w sposób zapewniający należyte wykonanie usługi monitoringu (min – co kwartał). 11. Wykonawca winien dostarczyć w formie elektronicznej do Biura Obsługi Studentów harmonogram przeprowadzania konserwacji systemów uwzględniający termin wykonania konserwacji w odniesieniu do każdej z lokalizacji oraz dane osób ją wykonujących. Przedmiotowy harmonogram winien być przekazany minimum na 2 tygodnie przed rozpoczęciem każdego kwartału. 12. Wykonawca winien sporządzać protokoły z wykonywanej konserwacji w 2 egzemplarzach, przy czym jeden nich winien być pozostawiony u użytkownika. 13. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Biura Obsługi Studentów w formie elektronicznej protokołów konserwacji (dotyczących wszystkich pozycji Załącznika nr 2) raz na 3 miesiące. 14. Protokoły z wykonywanych przeglądów systemów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezwłocznie w przypadku konieczności naprawy systemu wraz z podaniem nazwy elementu podlegającego wymianie, ceną zakupu i wartością robocizny. 15. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Biura Obsługi Studentów – na żądanie, w formie elektronicznej dane zgrane z pamięci centrali, dotyczące zdarzeń zarejestrowanych tj. kodowania, rozkodowywania, załączeń alarmu itp. 16. Wszystkie protokoły z konserwacji, serwisu i innych wykonywanych czynności winny być potwierdzone przez użytkownika czytelnym podpisem osoby upoważnionej wraz z pieczęcią firmową jednostki. 17. Ponadto Wykonawca winien:  dysponować własnym serwisem technicznym,  dysponować odpowiednim dla wskazanej liczby systemów parkiem samochodowym, 18. Wykonawca winien jest wycenić w ramach umowy  konserwację i monitoring systemów wyszczególnionych w Załączniku nr 8 odrębnie dla każdej z lokalizacji,  abonament za realizację podjazdów grupy interwencyjnej na wezwanie portierów z rejonu budynków wyposażonych w system sygnalizacji włamań – w ramach abonamentu są 3 wezwania miesięcznie,  dodatkowe wezwanie grupy interwencyjnej – poza opłatą abonamentową,  roboczogodzinę pracy technika (dotyczy usług dodatkowych, wykonywanych na odrębne zlecenie, serwis). 19. Dodatkowe czynności nie objęte zakresem czynności konserwacji tj. zmiana kodów, wprowadzenie nowego użytkownika, przeniesienie czujki ruchu lub wynikające ze stwierdzenia konieczności naprawy, będą rozliczane na podstawie protokołu konieczności sporządzonego przez Wykonawcę przy współudziale Użytkownika. Protokół w swej treści winien zawierać: opis usterki, części podlegające wymianie wraz z ich ceną oraz ilość roboczogodzin technika. Uwaga! Wykonawca winien wycenić usługę w rozbiciu na każdą lokalizację. TRANSPORT WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH 1. Transport wartości pieniężnych odbywać się będzie z Domu Studenckiego Bliźniak mieszczącego się przy ul. Wojciecha z Brudzewa 12 do najbliższej placówki Banku Zachodniego. 2. Transport wartości pieniężnych wykonywany będzie środkami transportu Wykonawcy (samochód wyposażony w łączność radiową z bazą) w składzie osobowym i na warunkach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 września 2010 r. w sprawie wymagań jakimi powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 793). 3. Szacunkowa roczna ilość transportów pieniężnych wynosi maksymalnie 52 razy. 4. Za przewożone wartości pieniężne odpowiedzialność materialną ponosi Wykonawca. 5. Wykonanie usługi będzie każdorazowo potwierdzane na zleceniu. 6. Zamawiający określi datę transportu wartości pieniężnych najpóźniej na dzień przed planowanym transportem oraz powiadomi o tym telefonicznie na wskazany przez Wykonawcę numer telefonu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50340000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2014 poz. 1099)..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach