Przetargi.pl
Monitoring deratyzacyjny terenów zieleni we Wrocławiu

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring deratyzacyjny terenów zieleni we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Monitoring deratyzacyjny n/w terenów zieleni we Wrocławiu: - zieleń przyuliczna ( Dworzec Główny/Piłsudskiego/Stawowa) - zieleniec Świdnicka/Piłsudskiego/Bogusławskiego/Komandorska - zieleniec przy Pl. Powstańców Warszawy - Wyspa Bielarska - Wyspa Słodowa - Wyspa Piaskowa i Bulwar Piotra Włosta - Park Nowowiejski - Skwer Zygmunta Krasińskiego - Skarpy Fosy Miejskiej 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)monitoring w/w terenów zieleni polegający na bieżącym sprawdzaniu obecności gryzoni, ilości padłych gryzoni, zużycia środków trujących na tych terenach i sporządzaniu cotygodniowego raportu z monitoringu przedkładanego osobiście przedstawicielom Zamawiającego, 2)zabiegi deratyzacyjne ( z zastosowaniem środków posiadających atesty Państwowego Zakładu Higieny oraz metod dopuszczonych przez Państwową Inspekcję Sanitarną), wykonywane raz w miesiącu, 3)utylizację martwych zwierząt. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót stanowiący zał. nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: 1) przestrzegania w czasie prowadzenia robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 2) prowadzenia prac z pełną odpowiedzialnością za zastosowane środki w trakcie realizacji usługi, 3) ponoszenia odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)Posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, objętych niniejszym zamówieniem. 2)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 3)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie): - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości minimum 50 000,00 zł brutto. 4)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, występując jako podmiot spółka cywilna, musi złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdego wspólnika. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie jako konsorcjum, należy załączyć odpis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdej z firm. 2) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości minimum 50 000,00 zł brutto. Wykaz należy sporządzić wg zał. nr 4 do specyfikacji. 3) Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 4) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2); 5) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (zał. nr 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach