Przetargi.pl
Monitoring bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy Kargowa

Gmina Kargowa ogłasza przetarg

  • Adres: 66-120 Kargowa, Rynek 33
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3525131 w. 35
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kargowa
    Rynek 33 33
    66-120 Kargowa, woj. lubuskie
    tel. 068 3525131 w. 35
    REGON: 97070735000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kargowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy Kargowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest monitoring bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy Kargowa poprzez ujawnianie wykroczeń drogowych przekroczenia dopuszczalnej prędkości przy użyciu przenośnego fotoradaru z udziałem Strażnika Miejskiego. Monitoring będzie prowadzony co najmniej siedem razy w miesiącu w terminach i miejscach uzgodnionych ze Strażą Miejską w Kargowej. Zamawiający przewiduje wykonanie w okresie obowiązywania umowy do 5000 zdjęć potwierdzających przekroczenie dopuszczalnej prędkości na podstawie których zostały wystawione i wyegzekwowane mandaty karne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637127000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy którzy spełniają następujące warunki : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania robót, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W celu potwierdzenia warunku należy załączyć do oferty zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej lub właściwego rejestru. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia warunku wykonawca musi: -dysponować fotoradarem przenośnym o parametrach: posiadać dopuszczenie do pomiaru prędkości wydane przez Główny Urząd Miar, spełniać wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, posiadać aktualne świadectwo legalizacji Urzędu Miar, - wykonać należycie co najmniej jedno zamówienie rodzajowo odpowiadające niniejszemu zamówieniu. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia warunku wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ustawy). W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wg reguły spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww. warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem, przedmiotu usługi , dat wykonania i odbiorców. 3.Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt IX ppkt 2 niniejszej specyfikacji zostały wykonane należycie; 4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 5.Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kargowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną