Wojskowy Instytut Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, ul.Szaserów 128
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 681-67-49 , fax. 022 681-67-49
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Medyczny
ul.Szaserów 128 128
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 681-67-49, fax. 022 681-67-49
REGON: 01529448700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
monitora intensywnego nadzoru z pomiarem IBP - 1 szt., monitora intensywnego nadzoru - 1 szt., monitora czynności życiowych kompaktowego z wyposażeniem - 1 szt. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
monitora intensywnego nadzoru z pomiarem IBP - 1 szt., monitora intensywnego nadzoru - 1 szt., monitora czynności życiowych kompaktowego z wyposażeniem - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331951004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: * posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, je?eli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, * posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia mu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, * znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, * nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt IX siwz. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, ?e Wykonawca: - spełnia przesłanki art. 22 ustawy oraz - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zobowiązany jest do dostarczenia nw. dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 1 do siwz; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, je?eli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej ni? 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa Urządzenia do nieinwazyjnego i ciągłego pomiaru ciśnienia krwi - 1 szt., Tonometru dynamicznego - 1 szt., Spektrofotometru z oprogramowaniem - 1 kpl., Wirówki laboratoryjnej z wyposażeniem - 1 kpl
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: a) monitorów nr I - 6 szt., b) monitorów nr II - 14 szt., c) monitorów nr III - 3 szt., d) stacji roboczych nr I - 2 szt., e) stacji roboczych nr II - 8 szt., f) serwera - 1 szt.
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: a) monitorów nr I - 6 szt., b) monitorów nr II - 14 szt., c) monitorów nr III - 3 szt., d) stacji roboczych nr I - 2 szt., e) stacji roboczych nr II - 8 szt., f) serwera - 1 szt.
Dodano: 2016-05-09 - Dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego dla potrzeb oddziału o charakterze zachowawczo-geriatrycznym i Oddziału anestezjologii i intensywnej terapii w podziale na zadania - sprawa nr EP 57 2015
Dodano: 2015-08-05 - zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego monitor hemodynamiczny,wiertarki chirurgiczne, system zmiękczania wody w ramach zadania Zakup sprzętu i aparatury medycznej wraz z adaptacją pomieszczeń dla potrzeb R.Sz.S.oraz zakup średniej klasy aparatu ultrasonograficznego z opcją dopplerowską przeznaczonego do badań naczyń obwodowych w ramach dofinansowania z Ministerstwa Zdrowia pn.Narodowy Program Wyrównywania Dostępności do Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego POLKARD na lata 2013-2016
Dodano: 2014-11-07 - Dostawa kardiomonitorów dla Pododdziału Patologii Noworodka Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-132/2014)
Dodano: 2014-09-24 - Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-128/2014)
Dodano: 2014-09-17 - Dostawa kardiomonitorów modułowych
Dodano: 2014-08-13 - Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostki organizacyjnej UTH
Dodano: 2014-07-03 - Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-95/2014)
Dodano: 2014-06-17