Przetargi.pl
Moje Boisko Orlik 2012 - budowa boisk ze sztuczną nawierzchnią w Zespole Szkół Ekologicznych przy ul. Francuskiej w Zielonej Górze

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2010-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Moje Boisko Orlik 2012 - budowa boisk ze sztuczną nawierzchnią w Zespole Szkół Ekologicznych przy ul. Francuskiej w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania Moje Boisko Orlik 2012 - budowa boisk ze sztuczną nawierzchnią w Zespole Szkół Ekologicznych przy ul. Francuskiej w Zielonej Górze. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 2.1. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o pow. całkowitej 1860 m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m): 2.1.1. Nawierzchnia do piłki nożnej: nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej, 2.1.2. Parametry nawierzchni: - wysokość włókna min. 60 mm (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) - typ włókna: monofil - skład chemiczny włókna; polietylen - ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, - gęstość trawy: min. 97.000 włókien na m2 2.1.3. Podbudowa przepuszczalna z tłucznia kamiennego na warstwie odsączającej, 2.1.4. Obrzeża betonowe na ławie betonowej B15 oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, 2.1.5. Wyposażenie - bramki aluminiowe 2*5m mocowane w tulejach - 2 kpl. - siatki do bramek - 2 sztuki. 2.2. Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) 2.2.1. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego - nawierzchnia poliuretanowa gr. 10-11mm wykonana na warstwie stabilizującej typu ET gr. 35mm w technologii natrysku o gr. 2-3 mm dwukolorowego o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej 2.2.2. Podbudowa przepuszczalna z tłucznia kamiennego na warstwie odsączającej, 2.2.3. Obrzeża betonowe na ławie betonowej B15 oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, 2.2.4. Wyposażenie: 2.2.4.1. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy łańcuchowa - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki 2.2.4.2. Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki aluminiowe, wielofunkcyjne ( badminton, tenis, siatkówka) - 1 kpl. - siatka do siatkówki - 1 sztuki. 2.3. Ogrodzenie panelowe - Ogrodzenie terenu (1290,6 m2) o wys. 4m z paneli prostych o standartowych wymiarach, zamontowanych jeden na drugim (np. 2030*2500 mm) na słupkach o profilu 80*40*3 mm i wys. 5,0 m za pomocą zestawów montażowych, wyposażone w bramę o wym. 3,0*2,5 m (szt. 2) i furtkę o wym. 1,0*2,0 m (szt. 2) z wypełnieniem panelowym. Panele zgrzewane z podwójnych drutów poziomych i pojedynczych poziomych o średnicy min. d=2*6+5 mm. Rozstaw prętów 50*200 mm. Całość ocynkowana ogniowo i malowana proszkowo. 2.4. Piłkochwyty l= 2*18,0m , h=6,0m Piłkochwyty systemowe na słupkach aluminiowych wzmocnionych 80*80*3 mm i wys. h=6,7 m, ze stężeniami bocznymi, osadzone w stopach betonowych z betonu B20 za pomocą tulei, siatka polipropylenowa zielona o oczkach 10*10cm i gr. 4,75mm. 2.5. Budynek zaplecza szatniowo-sanitarnego 2.5.1. Konstrukcja zaplecza, stalowa ze ścianami z płyt panelowych z blachy, wypełnionych wełną mineralną oraz attyką dekoracyjną . Wersja STANDARD+ o pow. zabudowy 82,9m2 z kpl. instalacjami i wyposażeniem sanitarnym zgodnie z projektem typowym Ministerstwa Sportu i Turystyki, 2.5.2. Wyposażenie dodatkowe: - ławko-szafki jednostronne (l=9m), wykonane z profili stalowych, malowanych proszkowo z siedziskami z listew drewnianych, stół o wym.80*80cm ( szt. 1) i krzesła ( szt. 2) na stelażu metalowym z siedziskiem, oparciem i blatem ze sklejki laminowanej , - kosze na śmieci z tworzywa (szt. 6), - szafka metalowa ubraniowa na cokole podwójna (szt.1) z zamkami, malowana proszkowo o wym. 180*60*50 cm, 2.5.3. Fundamenty pod budynek zaplecza wykonane jako studnie z kręgów betonowych d=60 cm z podwalinami żelbetowymi prefabrykowanymi zgodnie z typową dokumentacją projektową zamienną zaplecza boisk. 2.5.4. Plac zaplecza sanitarno-szatniowego (211 m2) wykonany z kostki typu polbruk gr. 6 cm, na warstwie podsypkowej z piasku gr. 5 cm i podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm w obramowaniu z obrzeża betonowego 8*30cm (48 m) na ławie z betonu B15. Zakres robót związanych z placem zaplecza obejmuje również wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych o naw. z polbruku, poręczy z rur stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo oraz obudowy bocznej elementami palisady betonowej, 2.6. Elementy zagospodarowania terenu 2.6.1. Ciągi komunikacyjne-chodniki (160 m2) wykonane z kostki betonowej z odzysku po rozbiórce, na warstwie podsypkowej z piasku gr.5 cm i podsypce cementowo-piaskowej gr.5cm w obramowaniu z obrzeża betonowego 8*30cm (152 m) na ławie z betonu B15, 2.6.2. Droga dojazdowa wraz z parkingiem (264 m2) o nawierzchni z polbruku gr.8cm, ułożonej na podsypce piaskowej gr.10cm i podbudowie z betonu B 7,5 gr. 12cm w obramowaniu z obrzeża 8*30cm (62m) na ławie z betonu B15, 2.6.3. Elementy małej architektury - ławki (szt.10) bez oparcia z siedziskami drewnianymi impregnowanymi o dł.2,0m, przymocowanymi do podpór żelbetowych z betonu B30 i osadzonych w podłożu za pomocą betonu B15 oraz kosze na śmieci metalowe na konstrukcji z rury d=48/3,2 mm (szt. 10) o poj. 35 l z podstawą betonową prefabrykowaną, ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo, 2.6.4. Zieleń - trawniki wokół boisk i przy ciągach komunikacyjnych z darni trawnikowej dostarczonej w rolkach (1085 m) układanej na warstwie humusu (ziemi urodzajnej) o łącznej gr.15 cm po uprzednim wyprofilowaniu podłoża. Na terenach zielonych ( trawniki) krzewy iglaste o wys. min.0,8 m i drzewa form kulistych o śr. pnia 14-16 cm na wys.1,3 m z opalikowaniem i nawadnianiem. 2.7. Oświetlenie terenu boisk 2.7.1. Zasilanie - zalicznikowa linia kablowa YKY 5*35mm2 (220m) z rodzielnicy głównej za pomiarem głównym. 2.7.2. Oświetlenie - oświetlenie boisk będą stanowiły projektory ze źródłem światła o mocy 250W szt. 24 i 400W szt.4, zamocowane na 10 ocynkowanych masztach o wysokości 9,0m. Kablowe linie oświetlenia boisk - kabel YKY 5*10mm2 (383m) z rodzielnicy pawilonu zaplecza. 2.8. Budowa infrastruktury technicznej sanitarnej: 2.8.1. Kanalizacja sanitarna: 2.8.1.1. Przyłącze kanalizacyjne z rur PCV d=160 mm, klasy SN8 (27,0m) ze studzienkami d=315 mm i kinetą z PP. 2.8.1.2. Naprawa sieci kanalizacyjnej kamionkowej d=200 mm - wymiana uszkodzonych odcinków sieci rurami PCV d=160 mm klasy SN8 (22 m). 2.8.2. Sieć wodociągowa: 2.8.2.1. Przyłącze wodociągowe z rur PE d=40mm (66,5m) z zaworem antyskażeniowym typ BA, dn=32 mm w studni betonowej d=1200 mm. 2.8.2.2. Przebudowa sieci wodociągowej przy ul. Francuskiej - rurociąg z rur PE SDR11 Dn= 225 mm (l= 33,5m) i TS SDR11, Dn 225 mm (78,5 m) z hydrantem podziemnym d= 80 mm (szt.1). 2.9. Roboty przygotowawcze i ziemne: 2.9.1. Wycinka i karczowanie drzew (szt. 9) 2.9.2. Rozbiórka chodników z kostki bet. (776 m2) z przebraniem i posegregowaniem do ponownego ułożenia oraz obrzeży z wywozem i utylizacją (88,2 t), 2.9.3. Zdjęcie humusu (3460 m2), wykopy z przemieszczeniem (363 m3) oraz wywóz i składowanie nadmiaru gruntu i humusu na wysypisku ( 438 m3). 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 3.1. dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ; 3.2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ; 4. Cały zakres prac wykonać zgodnie dokumentacją techniczną (projekt architektoniczno-budowlany zagospodarowania działki, dokumentacja geotechniczna, projekt architektoniczno-budowlany zamienny zaplecza boisk) opracowaną i zaadaptowaną przez Autorska Pracownię Projektowania i Usług Inwestycyjno-Budowlanych ARCHIBER oraz zgodnie z wytycznymi zapisanymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych załączonych do dokumentacji projektowej. 5. W celach informacyjnych Zamawiający załącza Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ; 6. Wyszczególnienie elementów robót stanowiących podstawę do rozliczenia wykonanych robót zawiera Zbiorcza Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ. 7. Lokalizacja inwestycji: Zielona Góra, ul. Francuska, dz. nr 418, obr. 26. 8. Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która będzie obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie DT, STWiOR i przedmiarem robót, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty (nie dopuszcza się ofert częściowych i wariantowych). 9. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 9.1. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 9.2. zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót oraz zapewnienie dozoru mienia na terenie robót; 9.3. pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 9.4. wykonanie powykonawczej dokumentacji technicznej oraz mapy geodezyjnej; 9.5. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 9.6. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 9.7. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; 10. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego na okres minimum: 10.1. 60 miesięcy na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy; 10.2. 60 miesięcy na budynek zaplecza sanitarno-szatniowego; 10.3. 36 miesięcy na roboty budowlane. 11. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków jakościowych nawierzchni (parametrów): 11.1. dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 11.1.1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 11.1.2. karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 11.1.3. atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni. 11.1.4. autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 11.2. dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 11.2.1. raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 11.2.2. certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB. 11.2.3. karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 11.2.4. atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia. 11.2.5. autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 12. Wymagania pkt 3.2.1. SIWZ, 3.2.2. SIWZ i 3.11. SIWZ spełniają wymogi typowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik - 2012 opublikowanej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki na stronie orlik2012.pl w dniu 15 stycznia 2010 w treści: rozdziału 2, punkt 2.1 i 2.2 oraz rozdziału 11, punkt 4.A i 4.B. 13. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 13.1. harmonogram rzeczowo-finansowy; 13.2. kopię aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na minimalną wartość 500.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach