Przetargi.pl
Moje Boisko Orlik 2012 - Budowa boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 4

Prezydent Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4144000 , fax. 4144257
  • Data zamieszczenia: 2010-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4144000, fax. 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Moje Boisko Orlik 2012 - Budowa boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m); - podbudowa przepuszczalna; - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa. Nawierzchnia syntetyczna typu -sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonym w dokumentacji projektowej i SST. Wysokość włókna min.60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport). 1.Typ włókna: monofil; 2.Skład chemiczny włókna: polietylen; 3.Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex; 4.Gęstość trawy: min 97.000 włókien/m2 ; 5.Wypełnienie: - piasek kwarcowy, sortowany, suszony, frakcji 0,4-1,2 mm w ilości 25-30 kg/m2; - granulat SBR czarny, frakcji0,5-2,5 mm, w ilości 15-17 kg/m2. - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. -wyposażenie:- bramki aluminiowe montowane w tulejach - 2 sztuki; - siatki do bramek - 2 sztuki. 2.Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m); - podbudowa przepuszczalna z drenażem liniowym; - nawierzchnia boiska poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST, dwuwarstwowa o grubości 16 mm, zaprojektowana w technologii EPDM- nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody i wykonana dwuwarstwowo. Dolna warstwa z granulatu SBR 8 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM- 8 mm. - wyposażenie do piłki koszykowej: - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2sztuki; - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki; - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki; - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach -2 sztuki - wyposażenie do piłki siatkowej:- słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis,siatkówka)- 2 sztuki; - siatka do siatkówki całosezonowa - 1 sztuka. 3. Ogrodzenie terenu: Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej. 4. Oświetlenie terenu: Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane łącznie na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej. 5. Dojścia i dojazdy: Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej. 6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego: Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 7. Zaplecze socjalne składające się z modułów powtarzalnych 2,55 m x 5,20 m x 2,70 m. 8. Wykonanie infrastruktury technicznej - przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza kanalizacji deszczowej, przyłącza wody, wykonanie drenażu. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w kwocie- 25 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach