Przetargi.pl
Moje Boisko - Orlik 2012 - budowa boisk ze sztuczną nawierzchnią w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych przy ul. Stanisława Wyspiańskiego w Zielonej Górze

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2012-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Moje Boisko - Orlik 2012 - budowa boisk ze sztuczną nawierzchnią w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych przy ul. Stanisława Wyspiańskiego w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6.1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na wybudowaniu boisk ze sztuczną nawierzchnią w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych przy ul. Stanisława Wyspiańskiego w Zielonej Górze, złożonego między innymi z: 6.1.1. boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m (1860m2) o nawierzchni syntetycznej typu sztuczna trawa, 6.1.2. boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m (613,1m2) - nawierzchnia poliuretanowa gr.10-11mm, 6.1.3. wyposażenia boisk, 6.1.4. ogrodzenia boisk i zaplecza szatniowo-sanitarnego, 6.1.5. budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego, 6.1.6. elementów zagospodarowania terenu (ciągi komunikacyjne, elementy małej architektury, zieleń) 6.1.7. oświetlenia boisk i zaplecza, 6.1.8. sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i deszczowej z drenażem odwadniającym, 6.1.9. roboty przygotowawcze i ziemne. 6.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 11 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem nr 12 do SIWZ. 6.3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnienie warunków jakościowych nawierzchni (parametry), o których mowa w pkt. 1.1 i 1.2 załącznika nr 11 do SIWZ, stanowiącego opis przedmiotu zamówienia. 6.4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego na okres minimum 60 miesięcy obejmujący zakresem: - wykonanie nawierzchni syntetycznych wraz z podbudową oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy, - budynek zaplecza sanitarno-szatniowego, - pozostałe roboty budowlane i elementy zagospodarowania terenu. 6.5. Wszelkie naprawy gwarancyjne będą odbywać się bez dodatkowych opłat ( w tym również opłat za transport i dojazd). 6.6. Inne informacje: 6.6.1. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową i Specyfikacjami Istotnych Warunków Zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 6.6.2. Wyszczególnienie elementów robót stanowiących podstawę do rozliczenia wykonanych robót zawiera Zbiorcza Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik do oferty, sporządzona na podstawie zakresu przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 1.1-1.9 załącznika nr 11 do SIWZ, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 6.6.3. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie oferent (zalecana wizja terenowa). 6.6.4. Załączone do SWIZ przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. UWAGA!!!!! 1. Pozycje 1.1. ,1.2. oraz 2.1 i 2.2 ( Załącznika nr 11 do SIWZ ) spełniają wymogi typowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik - 2012 opublikowanej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki na stronie orlik2012.pl w dniu 07.12.2011 w treści: - rozdziału 2, punkt 2.1 i 2.2, - rozdziału 6, punkt 6.1 i 6.2. 2. W stosunku do dokumentacji technicznej przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania: - skoczni do skoku o tyczce wraz ogrodzeniem - rzutni do kuli
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 95 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach