Przetargi.pl
Modyfikacja, uaktualnienie, dostosowanie oraz uruchomienie produkcyjne Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów w Urzędzie Zamówień Publicznych wraz ze świadczeniem usług opieki i wsparcia technicznego przez okres 36 miesięcy

Urząd Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-676 Warszawa, ul. Postępu 17A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4587777 , fax. 22 4587700
  • Data zamieszczenia: 2012-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Zamówień Publicznych
    ul. Postępu 17A 17A
    02-676 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4587777, fax. 22 4587700
    REGON: 01082809100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modyfikacja, uaktualnienie, dostosowanie oraz uruchomienie produkcyjne Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów w Urzędzie Zamówień Publicznych wraz ze świadczeniem usług opieki i wsparcia technicznego przez okres 36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    I. Nazwa i określenie przedmiotu zamówienia
    00. Nazwa zamówienia
    Modyfikacja, uaktualnienie, dostosowanie oraz uruchomienie produkcyjne Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów w Urzędzie Zamówień Publicznych wraz ze świadczeniem usług opieki i wsparcia technicznego przez okres 36 miesięcy.
    01. Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest:
    Uruchomienie produkcyjne w infrastrukturze teleinformatycznej zamawiającego elementów Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów (ESODOK) wraz z wykonaniem niezbędnych modyfikacji, uaktualnień oraz dostosowaniem go do obowiązującego stanu prawnego i potrzeb zamawiającego, zdefiniowanych w SIWZ.
    Opieka i wsparcie techniczne wraz z pracami rozwojowymi dla ESODOK świadczone przez 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru.
    II. Definicje
    Poszerzony słownik definicji zostanie umieszczony w SIWZ.
    ESODOK - Elektroniczny System Obiegu Dokumentów - oprogramowanie wykorzystywane w UZP, zainstalowane w infrastrukturze teleinformatycznej Zamawiającego.
    Modyfikacja - naprawa, zmiana lub dodanie funkcjonalności Oprogramowania w celu wprowadzenia zmiany parametrów użytkowych.
    Opieka i wsparcie techniczne - kompleksowe (w tym usługi administracyjne, programistyczne, projektowe etc.) usługi informatyczne zapewniające ciągłość działania systemu będącego przedmiotem zamówienia, a także zapewnienie zasobów kadrowych w celu realizacji zadań programistycznych, rozszerzenia funkcjonalności oprogramowania
    III. Opis szczegółowy
    00. Wymagania globalne
    Założenia
    * W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia nieprawidłowości w działaniu posiadanego systemu ESODOK będących rozbieżnościami (spowodowanymi np. zmianą konfiguracji środowiska sprzętowego i migracjami rozwiązania) w stosunku do dokumentacji przedmiotowego systemu.
    * Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:
    - weryfikacji prawidłowości zamodelowania procesów,
    - modyfikacji i/lub implementacji, określonych w SIWZ, procesów w systemie zgodnie z przyjętymi standardami notacji i kodowania,
    - modyfikacji i/lub implementacji obsługi zdarzeń określonych w ramach procesów.
    Zamawiający ponownie zdefiniował procesy przebiegające w Urzędzie. Ilustracją graficzną przedmiotowych procesów są schematy umieszczone w SIWZ (definicje nie są zgodne z przyjętymi dla systemu standardami).
    * Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:
    - implementacji, określonych w SIWZ, kartotek, widoków, formularzy, wyszukiwarek, wzorów pism, raportów, słowników i statystyk.
    * Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:
    - przeprowadzenia kompletnej instalacji wersji produkcyjnej systemu w środowisku wskazanym przez zamawiającego (w szczególności na serwerach, dodatków na stacjach roboczych, stanowisk kancelaryjnych, oprogramowania dodatkowego),
    - zdefiniowania ról i nadania uprawnień użytkownikom w systemie zgodnie z wytycznymi zamawiającego.
    * Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do: - uruchomienia we własnej infrastrukturze środowiska testowego i udostępnienia go zamawiającemu za pośrednictwem sieci Internet w sposób zapewniający bezpieczeństwo transmisji,
    - przekazania kompletnego opisu środowiska developerskiego (w szczególności wersji oprogramowania narzędziowego i bibliotek programistycznych i systemowych),
    - przekazania kompletnych kodów źródłowych i dokumentacji w sposób umożliwiający odtworzenie środowiska developerskiego zgodnie z przekazanym opisem.
    * Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:
    - przygotowania integracji systemu z platformą ePUAP w zakresie wskazanym w SIWZ.
    * Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:
    - przygotowania interfejsu pobierania danych z systemu obecnie wykorzystywanego w UZP zakresie wskazanym w SIWZ (w szczególności w ramach sprawozdań rocznych).
    Architektura posiadanego systemu
    Warstwa programowa (Szczegółowy opis warstwy programowej zostanie udostępniony wykonawcom w SIWZ)
    System operacyjny serwera(ów): Microsoft Windows Serwer 2003 Enterprise/Standard, Silnik bazodanowy: Microsoft SQL Serwer 2005 Enterprise Edition/Standard
    Warstwa sprzętowa (Szczegółowy opis warstwy sprzętowej zostanie udostępniony wykonawcom w SIWZ)
    Serwery IBM z serii x3650, macierze dyskowe IBM DS4700 , skanery
    IIIa. Opis funkcjonalności systemu w kontekście zadań realizowanych przez UZP
    01. Odwołania
    Celem funkcjonalnym jest zapewnienie przez Departament Odwołań obsługi i rozpoznawania przez Krajową Izbę Odwoławczą odwołań w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
    Opis wymagań
    W ramach obsługi odwołań należy:
    - zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 3 procesy (w zależności od sposobu implementacji, który wybierze wykonawca zamawiający dopuszcza stworzenie większej liczby procesów głównych - oddzielnych dla departamentów) odwoławcze (w tym jeden z maksymalnie 12 podprocesami),
    - zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.
    02. Kontrole
    Celem funkcjonalnym jest zapewnienie narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań Departamentu Kontroli Doraźnej i Departamentu Kontroli Zamówień Współfinansowanych ze Środków Unii Europejskiej.
    Opis wymagań
    W ramach obsługi kontroli należy:
    - zmodyfikować lub zaimplementować w systemie proces kontroli składający się z procesu głównego i maksymalnie 12 podprocesów.
    - zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.
    03. Prawo
    Celem funkcjonalnym jest zapewnienie narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań Departamentu Prawnego.
    Opis wymagań
    W ramach obsługi prawa należy:
    - zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 4 procesy prawne,
    - zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.
    04. Analizy i Edukacja
    Celem funkcjonalnym jest zapewnienie narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań Departamentu Informacji, Edukacji i Analiz Systemowych.
    Opis wymagań
    W ramach obsługi należy:
    - zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 4 procesy analiz i edukacji,
    - zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.
    05. Współpraca Międzynarodowa
    Celem funkcjonalnym jest zapewnienie narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań Departamentu Unii Europejskiej i Współpracy Międzynarodowej.
    Opis wymagań
    W ramach obsługi współpracy należy:
    - zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 4 procesy współpracy w tym jeden z maksymalnie 2 podprocesami,
    - zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.
    06. Kierownictwo
    Celem funkcjonalnym jest zapewnienie, Kierownictwu UZP, narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań ustawowych, merytorycznych i zarządczych.
    Opis wymagań
    W ramach obsługi kierownictwa należy:
    - zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 1 proces ogólny,
    - zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.
    07. Organizacyjny
    Celem funkcjonalnym jest zapewnienie narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań Biura Organizacyjno-Finansowego, polegających na obsłudze UZP w przedmiotowym zakresie, w szczególności obsłudze korespondencji (w dowolnej formie wpływu i wypływu).
    Opis wymagań
    W ramach obsługi organizacyjnej należy:
    - zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 10 procesów wraz z maksymalnie 3 podprocesami (dla każdego procesu),
    - zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty,
    - przygotować stanowiska kancelaryjne.
    IV. Warunki realizacji
    00. SLA i warunki gwarancji
    SLA
    Poziom jakości usługi
    Płatność względem czasu dostępności
    Czas dostępności ESODOK w skali miesiąca I Wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia w skali miesiąca
    99,7%-100% I 100%
    99,5%-99,6% I 80%
    poniżej 99,5% I 0%
    Płatność względem czasu reakcji na zgłoszenie oraz maksymalny czas wykonania zgłoszenia (w tym zgłoszenie: usterki, awarii, modyfikacji)-(w przypadku modyfikacji wymagających większego nakładu pracy strony mogą ustalić odstępstwa od tego zapisu w formie pisemnej)
    Czas od otrzymania zgłoszenia do wykonania I Wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia w skali dnia zgłoszenia
    1h-2h I 100%
    2h-4h I 80%
    4h-6h I 60%
    powyżej 6h I 0%
    Gwarancja
    Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na prawidłowe, wolne od wad i nieprzerwane działanie ESODOK. Okres gwarancji liczony będzie od daty produkcyjnego uruchomienia systemu ESODOK, co zostanie potwierdzone podpisaniem, bez zastrzeżeń, Protokołu Odbioru Prac. Dokument gwarancyjny zostanie dostarczony Zamawiającemu w momencie podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Prac.
    01. Harmonogram prac
    Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w trzech etapach: przygotowania wdrożenia, wdrożenia, opieki powdrożeniowej. O ile zaistnieje konieczność, zamawiający zakłada możliwość równoległej realizacji sąsiadujących ze sobą etapów.
    Etap przygotowania wdrożenia
    Czas trwania: maksymalnie 12 tygodni
    W ramach tego etapu dokonana zostanie modyfikacja systemu zgodnie z zapisami SIWZ. Etap zostanie zakończony fazą testów.
    Etap wdrożenia
    Czas trwania: maksymalnie 10 tygodni
    W ramach tego etapu system zostanie uruchomiony produkcyjnie w infrastrukturze zamawiającego zgodnie z zapisami SIWZ.
    Etap opieki powdrożeniowej
    Czas trwania: 36 miesięcy od zakończenia etapu wdrożenia.
    W ramach tego etapu wykonawca zapewni wsparcie i opiekę techniczną systemu zgodnie z zapisami SIWZ oraz poświęci na prace rozwojowe systemu odpowiednio minimum 50 rb/h miesięcznie w pierwszym roku, minimum 40 rb/h miesięcznie w roku drugim i minimum 30 rb/h miesięcznie w roku trzecim.
    02. Formuła realizacji projektu Projekt będzie realizowany w sposób usystematyzowany. Szczegółowa formuła jego realizacji będzie określona w SIWZ i umowie i doprecyzowana na początku etapu przygotowania wdrożenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ponowna instalacja systemu w środowisku zwirtualizowanym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzp.gov.pl/cmsws/page/?D;1043
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach