Urząd Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 02-676 Warszawa, ul. Postępu 17A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4587777 , fax. 22 4587700
- Data zamieszczenia: 2012-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A 17A
02-676 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4587777, fax. 22 4587700
REGON: 01082809100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modyfikacja, uaktualnienie, dostosowanie oraz uruchomienie produkcyjne Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów w Urzędzie Zamówień Publicznych wraz ze świadczeniem usług opieki i wsparcia technicznego przez okres 36 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Nazwa i określenie przedmiotu zamówienia
00. Nazwa zamówienia
Modyfikacja, uaktualnienie, dostosowanie oraz uruchomienie produkcyjne Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów w Urzędzie Zamówień Publicznych wraz ze świadczeniem usług opieki i wsparcia technicznego przez okres 36 miesięcy.
01. Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest:
Uruchomienie produkcyjne w infrastrukturze teleinformatycznej zamawiającego elementów Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów (ESODOK) wraz z wykonaniem niezbędnych modyfikacji, uaktualnień oraz dostosowaniem go do obowiązującego stanu prawnego i potrzeb zamawiającego, zdefiniowanych w SIWZ.
Opieka i wsparcie techniczne wraz z pracami rozwojowymi dla ESODOK świadczone przez 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru.
II. Definicje
Poszerzony słownik definicji zostanie umieszczony w SIWZ.
ESODOK - Elektroniczny System Obiegu Dokumentów - oprogramowanie wykorzystywane w UZP, zainstalowane w infrastrukturze teleinformatycznej Zamawiającego.
Modyfikacja - naprawa, zmiana lub dodanie funkcjonalności Oprogramowania w celu wprowadzenia zmiany parametrów użytkowych.
Opieka i wsparcie techniczne - kompleksowe (w tym usługi administracyjne, programistyczne, projektowe etc.) usługi informatyczne zapewniające ciągłość działania systemu będącego przedmiotem zamówienia, a także zapewnienie zasobów kadrowych w celu realizacji zadań programistycznych, rozszerzenia funkcjonalności oprogramowania
III. Opis szczegółowy
00. Wymagania globalne
Założenia
* W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia nieprawidłowości w działaniu posiadanego systemu ESODOK będących rozbieżnościami (spowodowanymi np. zmianą konfiguracji środowiska sprzętowego i migracjami rozwiązania) w stosunku do dokumentacji przedmiotowego systemu.
* Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:
- weryfikacji prawidłowości zamodelowania procesów,
- modyfikacji i/lub implementacji, określonych w SIWZ, procesów w systemie zgodnie z przyjętymi standardami notacji i kodowania,
- modyfikacji i/lub implementacji obsługi zdarzeń określonych w ramach procesów.
Zamawiający ponownie zdefiniował procesy przebiegające w Urzędzie. Ilustracją graficzną przedmiotowych procesów są schematy umieszczone w SIWZ (definicje nie są zgodne z przyjętymi dla systemu standardami).
* Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:
- implementacji, określonych w SIWZ, kartotek, widoków, formularzy, wyszukiwarek, wzorów pism, raportów, słowników i statystyk.
* Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:
- przeprowadzenia kompletnej instalacji wersji produkcyjnej systemu w środowisku wskazanym przez zamawiającego (w szczególności na serwerach, dodatków na stacjach roboczych, stanowisk kancelaryjnych, oprogramowania dodatkowego),
- zdefiniowania ról i nadania uprawnień użytkownikom w systemie zgodnie z wytycznymi zamawiającego.
* Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do: - uruchomienia we własnej infrastrukturze środowiska testowego i udostępnienia go zamawiającemu za pośrednictwem sieci Internet w sposób zapewniający bezpieczeństwo transmisji,
- przekazania kompletnego opisu środowiska developerskiego (w szczególności wersji oprogramowania narzędziowego i bibliotek programistycznych i systemowych),
- przekazania kompletnych kodów źródłowych i dokumentacji w sposób umożliwiający odtworzenie środowiska developerskiego zgodnie z przekazanym opisem.
* Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:
- przygotowania integracji systemu z platformą ePUAP w zakresie wskazanym w SIWZ.
* Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:
- przygotowania interfejsu pobierania danych z systemu obecnie wykorzystywanego w UZP zakresie wskazanym w SIWZ (w szczególności w ramach sprawozdań rocznych).
Architektura posiadanego systemu
Warstwa programowa (Szczegółowy opis warstwy programowej zostanie udostępniony wykonawcom w SIWZ)
System operacyjny serwera(ów): Microsoft Windows Serwer 2003 Enterprise/Standard, Silnik bazodanowy: Microsoft SQL Serwer 2005 Enterprise Edition/Standard
Warstwa sprzętowa (Szczegółowy opis warstwy sprzętowej zostanie udostępniony wykonawcom w SIWZ)
Serwery IBM z serii x3650, macierze dyskowe IBM DS4700 , skanery
IIIa. Opis funkcjonalności systemu w kontekście zadań realizowanych przez UZP
01. Odwołania
Celem funkcjonalnym jest zapewnienie przez Departament Odwołań obsługi i rozpoznawania przez Krajową Izbę Odwoławczą odwołań w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Opis wymagań
W ramach obsługi odwołań należy:
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 3 procesy (w zależności od sposobu implementacji, który wybierze wykonawca zamawiający dopuszcza stworzenie większej liczby procesów głównych - oddzielnych dla departamentów) odwoławcze (w tym jeden z maksymalnie 12 podprocesami),
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.
02. Kontrole
Celem funkcjonalnym jest zapewnienie narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań Departamentu Kontroli Doraźnej i Departamentu Kontroli Zamówień Współfinansowanych ze Środków Unii Europejskiej.
Opis wymagań
W ramach obsługi kontroli należy:
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie proces kontroli składający się z procesu głównego i maksymalnie 12 podprocesów.
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.
03. Prawo
Celem funkcjonalnym jest zapewnienie narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań Departamentu Prawnego.
Opis wymagań
W ramach obsługi prawa należy:
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 4 procesy prawne,
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.
04. Analizy i Edukacja
Celem funkcjonalnym jest zapewnienie narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań Departamentu Informacji, Edukacji i Analiz Systemowych.
Opis wymagań
W ramach obsługi należy:
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 4 procesy analiz i edukacji,
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.
05. Współpraca Międzynarodowa
Celem funkcjonalnym jest zapewnienie narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań Departamentu Unii Europejskiej i Współpracy Międzynarodowej.
Opis wymagań
W ramach obsługi współpracy należy:
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 4 procesy współpracy w tym jeden z maksymalnie 2 podprocesami,
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.
06. Kierownictwo
Celem funkcjonalnym jest zapewnienie, Kierownictwu UZP, narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań ustawowych, merytorycznych i zarządczych.
Opis wymagań
W ramach obsługi kierownictwa należy:
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 1 proces ogólny,
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.
07. Organizacyjny
Celem funkcjonalnym jest zapewnienie narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań Biura Organizacyjno-Finansowego, polegających na obsłudze UZP w przedmiotowym zakresie, w szczególności obsłudze korespondencji (w dowolnej formie wpływu i wypływu).
Opis wymagań
W ramach obsługi organizacyjnej należy:
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 10 procesów wraz z maksymalnie 3 podprocesami (dla każdego procesu),
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty,
- przygotować stanowiska kancelaryjne.
IV. Warunki realizacji
00. SLA i warunki gwarancji
SLA
Poziom jakości usługi
Płatność względem czasu dostępności
Czas dostępności ESODOK w skali miesiąca I Wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia w skali miesiąca
99,7%-100% I 100%
99,5%-99,6% I 80%
poniżej 99,5% I 0%
Płatność względem czasu reakcji na zgłoszenie oraz maksymalny czas wykonania zgłoszenia (w tym zgłoszenie: usterki, awarii, modyfikacji)-(w przypadku modyfikacji wymagających większego nakładu pracy strony mogą ustalić odstępstwa od tego zapisu w formie pisemnej)
Czas od otrzymania zgłoszenia do wykonania I Wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia w skali dnia zgłoszenia
1h-2h I 100%
2h-4h I 80%
4h-6h I 60%
powyżej 6h I 0%
Gwarancja
Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na prawidłowe, wolne od wad i nieprzerwane działanie ESODOK. Okres gwarancji liczony będzie od daty produkcyjnego uruchomienia systemu ESODOK, co zostanie potwierdzone podpisaniem, bez zastrzeżeń, Protokołu Odbioru Prac. Dokument gwarancyjny zostanie dostarczony Zamawiającemu w momencie podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Prac.
01. Harmonogram prac
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w trzech etapach: przygotowania wdrożenia, wdrożenia, opieki powdrożeniowej. O ile zaistnieje konieczność, zamawiający zakłada możliwość równoległej realizacji sąsiadujących ze sobą etapów.
Etap przygotowania wdrożenia
Czas trwania: maksymalnie 12 tygodni
W ramach tego etapu dokonana zostanie modyfikacja systemu zgodnie z zapisami SIWZ. Etap zostanie zakończony fazą testów.
Etap wdrożenia
Czas trwania: maksymalnie 10 tygodni
W ramach tego etapu system zostanie uruchomiony produkcyjnie w infrastrukturze zamawiającego zgodnie z zapisami SIWZ.
Etap opieki powdrożeniowej
Czas trwania: 36 miesięcy od zakończenia etapu wdrożenia.
W ramach tego etapu wykonawca zapewni wsparcie i opiekę techniczną systemu zgodnie z zapisami SIWZ oraz poświęci na prace rozwojowe systemu odpowiednio minimum 50 rb/h miesięcznie w pierwszym roku, minimum 40 rb/h miesięcznie w roku drugim i minimum 30 rb/h miesięcznie w roku trzecim.
02. Formuła realizacji projektu Projekt będzie realizowany w sposób usystematyzowany. Szczegółowa formuła jego realizacji będzie określona w SIWZ i umowie i doprecyzowana na początku etapu przygotowania wdrożenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ponowna instalacja systemu w środowisku zwirtualizowanym
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzp.gov.pl/cmsws/page/?D;1043
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi informatyczne dotyczące aplikacji (systemów) Xpertis firmy Macrologic SA i Mediqus firmy Gabos Software
Dodano: 2016-07-27 - Usługi migracji, importu oraz wykonania zestawień w module ARP w systemie Quorum
Dodano: 2016-07-27 - ŚWIADCZENIE USŁUG INFORMATYCZNYCH DLA MAZOWIECKIEGO CENTRUM PSYCHIATRII DREWNICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dodano: 2016-07-27 - Stworzenie i wdrożenie oprogramowania służącego do prowadzenia rejestrów nieruchomości, udziałów i akcji nabytych lub objętych przez cudzoziemców
Dodano: 2016-07-22 - Zakup usług wsparcia i modyfikacji dla systemu AX People
Dodano: 2016-07-21 - wykonanie usługi audytu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miasta Kobyłka
Dodano: 2016-07-12 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:Utrzymanie Systemu Zbierania Danych ze Stacji Synoptycznych (SZDzSS), modyfikacja i rozbudowa integracji SZDzSS z systemem C2.6
Dodano: 2016-07-12 - Usługa teleinformatyczna
Dodano: 2016-07-05 - Stworzenie internetowego serwisu informacyjnego Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego
Dodano: 2016-07-01 - Utrzymanie systemu Quorum
Dodano: 2016-06-29