Przetargi.pl
Modyfikacja systemu Portal KNF w celu automatyzacji procesu zarządzania certyfikatami

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 2625240;2625276;2625263 , fax. 22 2625274
  • Data zamieszczenia: 2013-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 2625240;2625276;2625263, fax. 22 2625274
    REGON: 14067464900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modyfikacja systemu Portal KNF w celu automatyzacji procesu zarządzania certyfikatami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modyfikacja systemu Portal KNF w celu automatyzacji procesu zarządzania certyfikatami w UKNF. a. Portal KNF jest aplikacją napisaną w technologii JEE 5 składającej się z portletów, działającej na systemie portalowym IBM WebSphere Portal Server 6, na systemie operacyjnym IBM AIX na serwerach IBM P595 z wykorzystaniem serwera bazy danych ORALCLE 10g w architekturze Oracle RAC. Architektura aplikacji jest trójwarstwowa i składają się na nią: i. warstwa danych -instancja bazy danych Oracle RAC 10g, chroniona przez rozwiązanie Imperva DAF, ii. warstwa usług - zestaw usług typu Web Services opartych na protokole SOAP over HTTP, iii. warstwa prezentacji - aplikacja Web działająca na serwerze aplikacyjnym IBM WebSphere Portal Server 6, chroniona przez rozwiązanie Imperva WAF, dostępna pośrednio przez zestaw serwerów WWW IBM HTTP Server (IHS). Aplikacja posiada trzy podstawowe moduły: wiadomości, ankiety i artykuły. Funkcjonuje w oparciu o ściśle określony system uprawnień użytkowników. b. Certyfikaty są generowane przy wykorzystaniu Microsoft CA. Certyfikaty wykorzystywane są do uwierzytelnienia użytkowników w Portalu KNF. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 2.1 Analiza wymagań i dokumentów. 2.2 Analiza przedwdrożeniowa. 2.3 Projekt i implementacja komponentów prototypu. 2.4 Testy prototypu rozwiązania na środowisku deweloperskim i na środowisku testowym. Zgłoszenie gotowości do audytu. 2.5 Usunięcie zaleceń poaudutyowych (o ile wystąpią). 2.6 Aktualizacja istniejącej oraz utworzenie nowej dokumentacji. 2.7 Przeszkolenie 10 pracowników Zamawiającego w zakresie wdrożonych rozwiązań oraz przygotowanie materiałów szkoleniowych zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. 2.8 Wdrożenie rozwiązania na środowisku produkcyjnym, testowym i demo. 2.9 Świadczenie wsparcia technicznego dla wdrożonych modyfikacji przez okres 12 miesięcy od momentu podpisania protokołu odbioru. 3. Rozwiązanie musi zostać wdrożone w oparciu o szczegółową dokumentacją projektową, która zostanie udostępniona w II etapie przetargu, wyłonionym wykonawcom w I etapie postępowania. 4. Modyfikacje muszą zostać zakończone i zgłoszone do audytu w terminie do 90 dni roboczych od momentu podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Audyt rozwiązania, przeprowadzony przez firmę wskazaną przez Zamawiającego, będzie trwał około 3 tygodnie (pierwsza iteracja audytu). W zależności od wyników audytu, Wykonawca będzie musiał zrealizować wszystkie ewentualne zalecenia poaudytowe wskazane przez Zamawiającego. 5. Po zakończeniu audytu, w terminie do 5 dni roboczych, Wykonawca wdroży rozwiązania na środowisku produkcyjnym, testowym i demo oraz dokona aktualizacji dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 14 000,00 PLN. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr konta 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001, z dopiskiem: Modyfikacja systemu Portal KNF w celu automatyzacji procesu zarządzania certyfikatami. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie kwota, o której mowa znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach