POWIAT MALBORSKI ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, Plac Słowiański 17
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 556460427
- Data zamieszczenia: 2023-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIAT MALBORSKI
Plac Słowiański 17
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 556460427
REGON: 192644731 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.malbork.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacji zespołu boisk sportowych budowanych w ramach projektu „Moje Boisko – ORLIK 2012” przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Malborku, Aleja Wojska Polskiego nr 502 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne zespołu boisk sportowych wybudowanych w ramach projektu „ Moje Bisko – ORLIK 2012” w skład których wchodzą:1) boisko z przeznaczeniem do gry w piłkę nożną o nawierzchni syntetycznej ze sztucznej trawy o wymiarach 30,00 m x 62,00 m;2) boisko z przeznaczeniem do gier i zabaw (wielofunkcyjne) o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 19,10 m x 32,10 m. Przedmiot zamówienia obejmuje również:1) wymianę oświetlenia na obu boiskach;2) remont ogrodzenia na obu boiskach z siatki stalowej;3) serwis / konserwację boisk w czasie trwania okresu gwarancji, zgodnie z wymogami producenta nawierzchni dla boiska ze sztuczna trawą i boiska z nawierzchnią poliuretanową. Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości (bez podziału na Części).Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczególności w dokumentacji projektowej stanowiący załącznik nr 9 do SWZ oraz w Projekcie umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 14.000,00 zł(słownie: czternaście tysięcy złotych i zero groszy)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowynr Konta 96 1090 1098 0000 0001 4996 8286 z adnotacją:„Wadium – nr sprawy ZZP.272.22.2023.MS”2) w gwarancjach bankowych,3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.UWAGA! Zamawiający nie wyraża zgody na przyjmowanie do kasy wadium w postaci pieniądza.3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała całą swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum),3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem,4) kwotę gwarancji/poręczenia,5) termin ważności gwarancji/poręczenia,6) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Zamawiający zwraca uwagę na konstruowanie zapisów odnoszących się do wygaśnięcia gwarancji w sytuacji wrócenia oryginału dokumentu do banku/ubezpieczyciela w czasie jej ważności, gdyż przy postaci elektronicznej wadium nie będą już miały zastosowania.6. Wadium w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, tj. wystawcę gwarancji lub poręczenia. Wykonawca składa wadium załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument", najpóźniej w terminie składania ofert.7. Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.8. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.11. Pozostałe kwestie związane z wadium będą rozwiązywane zgodnie z ustawą Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:• art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp,• art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129).2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:- Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia osoby legitymujące się odpowiednimi uprawnieniami i doświadczeniem, niezbędnymi do wykonania zamówienia:Funkcja - Kierownik Budowy – 1 osoba - Minimalne wykształcenie i doświadczenie:- posiada uprawnienia budowlanew specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów,- który kierował co najmniej jedną budową / remontem / przebudową obiektu sportowego w tym boisk z nawierzchniami sztucznymi- o wartość co najmniej 1.000.000,00 zł brutto tożsamą z przedmiotowym zakresem robót.UWAGA:Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk dla w/w ekspertów pod warunkiem łącznego spełniania wymagań Zamawiającego dla tych osób. Przez minimalne doświadczenie zawodowe dla stanowisk, o których mowa powyżej (w zakresie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia), dla których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, Zamawiający rozumie lata czynne zawodowo przepracowane na danym stanowisku w łącznym okresie.Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).Wykonawca powinien zapewnić kluczowym specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do wykonania kontraktu na roboty. Wynagrodzenie ww. personelu musi zostać uwzględnione w cenie ofertowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dobór personelu dodatkowego.Wszystkie ww. osoby muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 53.
Dodano: 2024-07-25 - Wymiana kotłów C. O. w leśniczówkach: Łubno, Wiatrołom, Role, Turowo, Bąkowo, łowiecka Wiatrołom.
Dodano: 2024-07-25 - Rewitalizacja zabytku w gminie Stare Pole (w formule „zaprojektuj i wybuduj”)
Dodano: 2024-07-24 - Utworzenie 30 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w ramach Gminnego Żłobka Gustek w Gminie Ustka
Dodano: 2024-07-23 - Restauracja i konserwacja budynku pałacu w Zespole Pałacowo-Ogrodowym w Choczewie
Dodano: 2024-07-22 - Rozbiórka magazynu centralnego wraz z uprzątnięciem terenu
Dodano: 2024-07-22 - Rearanżacja pomieszczeń biurowych na 2 piętrze w budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2024-07-22 - „Modernizacja drogi gminnej ul. Łąkowej w Mierzeszynie”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
Dodano: 2024-07-19 - Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
Dodano: 2024-07-18