Przetargi.pl
MODERNIZACJĘ STADIONU CONCORDIA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJĘ STADIONU CONCORDIA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja stadionu miejskiego Concordia w Piotrkowie Trybunalskim. L.p. Elementy robót 1. Roboty budowlane 1.1. Trybuna C- przebudowa 1.2. Trybuna G (gości) - wraz z ogrodzeniem i bramą wejściową 1.3. Trybuna B -przebudowa 1.4. Trybuna A - przebudowa 1.5. Roboty rozbiórkowe istniejącego budynku zaplecza 1.6. Roboty budowlane - budynek zaplecza, roboty zewnętrzne przy budynku, podjazdy dla sędziów i zawodników 1.7. Zadaszenia 1.8. Nawierzchnie sportowe ze sztucznych nawierzchni 1.9. Nawierzchnie sportowe - trawiaste 1.10. Zakup i montaż stałych urządzeń lekkoatletycznych* 2. Instalacje elektroinstalacyjne 2.1. Zasilanie kablowe wyprowadzone z budynku zaplecza 2.2. Wewnętrzna instalacja silnoprądowa gniazd i oświetlenia ogólnego 2.3. Instalacja zasilania i sterowania węzła cieplnego 2.4. Komputerowa i telefoniczna instalacja strukturalna wg schematu 2.5. Instalacja piorunochronna budynku 3. Instalacje wod.- kan., c. o. 3.1. Budowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz wyniesienie zaworu głównego na zewnątrz budynku. (roboty ziemne, demontażowe, roboty montażowe - rurociągi, szafka gazowa z wyposażeniem, podłączenie do nowej kotłowni) 3.2. Wewnętrzna instalacja wodociągowa i kanalizacyjna. (roboty ziemne, poziomy kanalizacji sanitarnej PVC, piony kanalizacji sanitarnej PVC, podejścia do urządzeń sanitarnych PVC, instalacja zw, cwu, cyrkulacji, z rur miedzianych, podejścia do urządzeń sanitarnych, zawory, wężyki urządzenia sanitarne mocowane na stelażach, węzeł wodomierzowy.) 3.3. Wewnętrzna instalacja, ogrzewanie z kotłownią gazową oraz wentylacja mechaniczna pomieszczeń. (rurociągi co z PP z izolacją, podejścia do grzejników ze ściany, z zaworami zespolonymi, grzejniki stalowe płytowe, podejście z dołu, z głowicę termostatyczną, wentylatory ścienne, wentylatory dachowe, zespoły grzewczo wentylacyjne, z automatyką, kotłownia gazowa z automatyką, kompletem wyposażenia i uruchomieniem, komin) *ZESTAWIENIE ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ SPORTOWYCH STADIONU PIŁKARSKO-LEKKOATLETYCZNEGO w Piotrkowie Trybunalskim SPIS TREŚCI 1.Piaskownica do skoku w dal i trójskoku 2.Koło do pchania kulą -1 sztuka 3.Zeskok do skoku wzwyż - komplet o wymiarach 4,00mx3,00m 4.Zeskok do skoku o tyczce-komplet o wymiarach 4.50mx4.50m 5.Bieżnia elementy-elementy uzupełniające 1. Piaskownica do skoku w dal i trójskoku - krawężniki ( optymalnie np. FASERFIX SPORT-SOFT z nakładka gumową białą i 60x200 : 2 50) układane na podbudowie betonowej B15 L=1,0 m-20szt. L=0.5 m - 4szt narożnik 0,25m x 0,25m - 4szt. - odskocznia do skoku w dal - 1 komplet(według rysunku z krawężnikami jak wyżej) - belki do skoku w dal i trójskoku, wyczynowe -2 sztuki - pokrywy do belek stalowe cynkowane - 2 sztuki - znaczniki odbicia -zestaw 12 sztuki 2. Koło do pchania kulą-1 sztuka - wykonać według detalu i wyposażyć w profesjonalny próg - pole rzutni okrawężnikowane (60x200 na podbudowie betonowej) i wypełnione piaskiem na głębi 5 cm 3. Zeskok do skoku wzwyż - komplet o wymiarach 6,00mx3,00mx0;6m. - stelaż do zeskoku wykonany z elementów stalowych dla używania w obiektach otwartych - zeskok o wymiarach 6,0x3,0x0,6m (klubowy)z pianki poliuretanowej z pokryciem winylowym i siatką antykolcową. - stojaki z aluminium anodowanego uniwersalne(75-250 cm)2sztuki + poprzeczka 4. Zeskok do skoku o tyczce-komplet o wymiarach 5.00mx7.00mx0,8m - stojaki treningowe 160-600cm z poprzeczką i przymiarem aluminiowym teleskopowym i widełkami do nakładania tyczki 2,7-5,Om - komplet osłon miękkich na dwie podstawy stojaków - skrzynia stalowa ocynkowana i malowana proszkowo - stelaż modułowy do zeskoku - zeskok 5.00x7.00x0.8 pokrycie jak w przypadku zeskoku do skoku wzwyż 5.Bieżnia -elementy uzupełniające -bloki startowe stalowo-aluminiowe .wyczynowe - 6 sztuk -zestaw znaczników wysokości 45 cm dla 6-ciu torów -rów z wodą z prefabrykowanych elementów np. Hauraton 366 x 366 x 4-76 cm 6.Nagłośnienie. W projekcie instalacji elektrycznych opisano niezbędną ilość podstawowego sprzętu i okablowania niezbędną do montażu nagłośnienia na czas zawodów. UWAGA - dla wszystkich wyżej wymienionych elementów wyposażenia należy przyjmować koszty zakupu wraz z montażem 2. KOSZTY DO UWZGLĘDNIENIA: - badań i sprawdzeń ( m.in. przegląd kominiarski, badania oporności izolacji, ochrony przeciwporażeniowej, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, badanie wody), 3. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: - Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym: * przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: - Konstrukcyjno - budowlanej w zakresie robót budowlanych - instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnej. - Prace elektroinstalacyjne muszą być prowadzone pod nadzorem kierownika robót posiadającego właściwe uprawnienia budowlane i wpis do izby inżynierów budownictwa, członkowie zespołu uprawnienia (E) instalacyjne do 1 kV. * posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu technicznego i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: * Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. * Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. - Prace elektryczne kończy złożenie pozytywnych protokołów badań wykonanej instalacji oraz inwentaryzacji geodezyjnej zasilania kablowego potwierdzającego wykonanie zgodne z dokumentacją - Wszystkie instalacje sanitarne należy wycenić wraz z próbami, odbiorami, uruchomieniami i dokumentami niezbędnymi do uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów przewidzianych w umowie stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ: a) rozpoczęcia robót przez Wykonawcę : w ciągu 7 dni od protokólarnego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, b) zakończenia robót przez Wykonawcę i przekazania do użytkowania w okresie do 31 października 2010r. za zgodą stron, jedynie w przypadku: - opóźnienia w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego, - wystąpienia zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym do zaistnienia których Strony się nie przyczyniły, a noszących znamiona siły wyższej, których skutki uniemożliwiły wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w treści umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ jedynie w przypadku zaistnienia konieczności: a) usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej zapobiegające powstaniu wad przedmiotu umowy, b) zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, c) wprowadzenia nowych korzystnych zmian w rozwiązaniach projektowych, które nie wykraczają poza zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający z własnej inicjatywy lub z inicjatywy Wykonawcy dokona wprowadzenia tych zmian do projektu, a Wykonawca zobowiązuje się do ich wykonania. Za wykonanie robót nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługuje zmiana wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 2 umowy. Dokumentacja techniczna przedmiotowego zamówienia stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122242
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 09. 04. 2009 r. do godz. 9:00 w wysokości 10.000 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O/Piotrków Tryb. Nr : 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację : Wadium - przetarg nieograniczony na: MODERNIZACJĘ STADIONU CONCORDIA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 6); W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy roboty na obiektach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto każda wg załącznika nr 5; b) wskazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 4. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: c) wykaz wykonanych trzech robót na obiektach użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż prace zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego usług lub referencje - wg załącznika nr 5 a) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami potwierdzającym posiadanie przez te osoby: - uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej w zakresie robót budowlanych - instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnej. - Prace elektroinstalacyjne muszą być prowadzone pod nadzorem kierownika robót posiadającego właściwe uprawnienia budowlane i wpis do izby inżynierów budownictwa, członkowie zespołu uprawnienia (E) instalacyjne do 1 kV. - zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wg załącznika nr 4. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym posiadają rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej; ( w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/cy spełniający niniejszy warunek ); b) posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokument musi być złożony przynajmniej przez jednego z nich). 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. - Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami potwierdzającym posiadanie przez te osoby: - uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej w zakresie robót budowlanych - instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnej. - Prace elektroinstalacyjne muszą być prowadzone pod nadzorem kierownika robót posiadającego właściwe uprawnienia budowlane i wpis do izby inżynierów budownictwa, członkowie zespołu uprawnienia (E) instalacyjne do 1 kV. - zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wg załącznika nr 4. - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3. - Wykaz wykonanych trzech robót na obiektach użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż prace zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego usług lub referencje - wg załącznika nr 5 - Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym posiadają rachunek, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 1 mln PLN lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1 mln PLN; (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/cy spełniający niniejszy warunek ). - Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokument musi być złożony przynajmniej przez jednego z nich). - Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeśli nie wynika to z zapisów w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego - załącznik nr 6, - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach