Przetargi.pl
modernizację stacji transformatorowej 15/0,4 kV nr 1040 Akademia Lekarska po stronie 0,4 kV oraz wykonanie układu SZR agregatu prądotwórczego stacji Akademia Lekarska zgodnie z Projektem Budowlanym - Wykonawczym w SPSK nr 2 PUM w Szczecinie

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
    70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
    REGON: 00028890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizację stacji transformatorowej 15/0,4 kV nr 1040 Akademia Lekarska po stronie 0,4 kV oraz wykonanie układu SZR agregatu prądotwórczego stacji Akademia Lekarska zgodnie z Projektem Budowlanym - Wykonawczym w SPSK nr 2 PUM w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stacji transformatorowej 15/0,4 kV nr 1040 Akademia Lekarska po stronie 0,4 kV oraz wykonanie układu SZR agregatu prądotwórczego stacji Akademia Lekarska zgodnie z Projektem Budowlanym - Wykonawczym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt Budowlany - Wykonawczy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. II. Zakres prac obejmuje w szczególności : 1. demontaż istniejącej i montaż nowej rozdzielnicy n.n., w skład której wchodzą: - 2 szt. wyłączników transformatorów o mocy 630 kVA, - sprzęgło, - wyłącznik agregatu prądotwórczego o mocy 425 kVA, - odpływy z wyłącznikami kompaktowymi. 2. wykonanie układu automatycznego załączania agregatu prądotwórczego. 3. Przywrócenie podziału stacji na część rezerwowaną i nie rezerwowaną (wraz z przełączeniami kabli zasilających poszczególne obiekty). 4. usunięcie zbędnych kabli. 5. przywrócenie zasilania budynku Klinik Okulistyki z części rezerwowanej i nie rezerwowanej. 6. wymianę szafy oświetlenia zewnętrznego. 7. prace remontowo-budowlane budynku stacji: - odnowienie pomieszczeń wewnętrznych stacji transformatorowej, - montaż kratki wentylacyjnej, - odnowienie elewacji zewnętrznej stacji, - roboty konserwacyjne dachu, rynien wraz z uzupełnieniem brakujących elementów opierzenia dachu, - konserwacja elementów metalowych stacji transformatorowej. Z zakresu prac objętych projektem oraz załączonym przedmiarem robót wyłączone są prace związane z usunięciem wierzby. III. Warunki realizacji 1. Realizacja robót elektrycznych obejmujących modernizację trafostacji przebiegać będzie wg kolejności określonej w Projekcie Budowlanym - Wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga aby całość prac stanowiących przedmiot zamówienia została zgłoszona do odbioru z co najmniej 4 dniowym wyprzedzeniem. 3. Ze względu na specyfikę i ciągłość funkcjonowania Szpitala, prace należy prowadzić w taki sposób, aby maksymalnie skrócić przerwy w zasilaniu poszczególnych obiektów. Przerwy nie mogą przekraczać 30 min. 4. Wszelkie wyłączenia mediów mogą odbywać się po każdorazowym wcześniejszym uzgodnieniu z Działem Technicznym. 5. W terminie do 4 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogram uściślający terminy realizacji prac . 6. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać niezbędne atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie. 7. Do oferty należy załączyć szczegółowy kosztorys, na podstawie, którego Zamawiający będzie mógł stwierdzić właściwość przyjętych materiałów i urządzeń. Zamawiający wymaga złożenia kosztorysu szczegółowego w formie papierowej i elektronicznej. 8. Przez cały okres realizacji zadania Wykonawca winien utrzymywać porządek w miejscu wykonywania prac. 9. Zamawiający nie przewiduje wystąpienia robot dodatkowych. 10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł. 11. Realizacja przedmiotu umowy nastąpi z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 12. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zastosować inne materiały niż przyjęte w Projekcie Budowlanym - Wykonawczym, lecz o tych samych lub lepszych parametrach, z tym, że zmiana materiałów nie może spowodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy. 13. Wykonawca może zrealizować roboty korzystając z pomocy podwykonawców w zakresie określonym przez Wykonawcę w ofercie. 14. Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego. 15. Umowa zawierana przez wykonawcę z podwykonawcą musi zawierać, co najmniej: zakres robót powierzonych podwykonawcy, termin ich wykonania oraz kwotę wynagrodzenia za powierzone roboty nie wyższą niż wartość tego zakresu robót zgodnie z kosztorysem szczegółowym załączonym do oferty. 16. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty budowlane, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonanie robót w podwykonawstwie nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z umowy. 17. Wykonawca może wykonać własnymi siłami część robót wskazaną w ofercie do wykonania w podwykonawstwie, bez uzyskania uprzedniej zgody Zamawiającego. 18. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 19. Wykonawca zobowiązany jest zakończyć całość robót stanowiących przedmiot umowy w terminie maksymalnie 100 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy. Termin ten dotyczy ostatecznego bezusterkowego odbioru robót. 20. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace na 24 miesiące od dnia bezusterkowego protokolarnego przekazania inwestycji objętej umową do użytkowania. IV. Rozliczenie 1. Za wykonanie przedmiotu umowy wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia winna być ustalona na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiar robót załączony do SIWZ stanowi jedynie dokument o charakterze informacyjnym. Cena ryczałtowa winna uwzględniać wszystkie koszty, których poniesienie jest niezbędne do prawidłowego wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia, w tym również koszty organizacji i utrzymania placu budowy, koszty prowadzenia robót w obrębie czynnego obiektu szpitalnego, okres gwarancji itd. Niedoszacowanie , bądź pominięcie zakresu robót , których realizacja była konieczna do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia nie będzie stanowiło podstawy do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego 3. Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na podstawie faktury, wystawionej po wykonaniu i odbiorze bez zastrzeżeń robót objętych umową. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453153001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie 14.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b) ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z p.zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzach, kwota określona w pkt 1 powinna zostać wpłacona przelewem na konto Zamawiającego: PeKaO S.A O/Szczecin Nr konta: 57 1240 6654 1111 0000 4968 1772 - wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. Wpłatę uważa się za dokonaną w momencie wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy zamawiającego. 4.1. Zamawiający zaleca podanie w tytule przelewu nr ZP/220/66/12. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie zamawiającego. Kasa mieści się w pokoju nr 10 Budynek C w siedzibie zamawiającego i jest czynna w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godz. 07:25-15:00. 7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium niezwłocznie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego (beneficjenta) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności określone w art. 46 ust. 4a) i ust 5 PZP, bez obowiązku potwierdzenia tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a) PZP. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócił wadium na podstawie art. 46 ust 1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie było wymagane. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Dowody potwierdzające, że nie złożenie dokumentów lub oświadczeń nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy powinny być dołączone do wniosku o zwrot wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach