Przetargi.pl
Modernizację Pododdziału Dializ wraz ze stacją uzdatniania wody

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 735 145 , fax. 226 131 992
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 735 145, fax. 226 131 992
    REGON: 10669853000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizację Pododdziału Dializ wraz ze stacją uzdatniania wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace obejmują: Wykonanie inwentaryzacji wraz z dokumentacją wykonawczą. Roboty modernizacyjne polegają na wykonaniu: a) Roboty ogólnobudowlane - Przebudowa pomieszczeń w celu doprowadzenia do zgodności ich układu przestrzennego z obowiązującymi przepisami oraz nowymi potrzebami funkcjonalno-przestrzennymi określonymi w niniejszym PFU; - wyburzenia i demontaże; - murowanie nowych ścian i zamurowania otworów; - montaż elementów wykończeniowych (w tym biały montaż, odboje, pasy ochronne, tabliczki informacyjne) - roboty rozbiórkowe (mające na celu zmianę układu funkcjonalnego pomieszczeń) - roboty murarskie i tynkarskie - wykonanie ścianek z g-k - wymiana stolarki drzwiowej - wymiana ślusarki drzwiowej - układanie wykładzin typu tarket homogenicznych antypoślizgowych z przygotowaniem podłoży, w pomieszczeniach wykonywania dializ elektroprzewodzące z uziomem (cokół wywinięty na ściany wysokości 10 cm) - malowanie farbami przeznaczonymi do pomieszczeń szpitalnych odpornych na zmywanie z przygotowaniem podłoży - montaż paneli medycznych (dla instalacji gazów medycznych i instalacji elektrycznych i instalacji wod-kan) - skucie oraz ułożenie glazury i terakoty - montaż rolet okiennych - montaż odboi ściennych b) Roboty instalacyjne - wykonanie niezbędnych - ze względu na zmianę układu funkcjonalnego części pomieszczeń, jak również na stan techniczny - instalacji technicznych i technologicznych Instalacje sanitarne - montaż klimatyzatorów - wymiana baterii umywalkowych - wymiana umywalek - wymiana misek sedesowych - wykonanie nowych instalacji wod – kan oraz instalacji gazów medycznych - montaż kabiny prysznicowej Instalacje elektryczne - wymiana oświetlenia - wykonanie dodatkowej instalacji elektrycznej - wymiana osprzętu elektrycznego - wykonanie nowych tablic elektrycznych - wykonanie dodatkowej instalacji do systemu przywoławczego - wykonanie instalacji niskoprądowych sieci LAN 1.2. Spodziewany efekt inwestycji. Zwiększenie liczby stanowisk na Pododdziale Dializ do 24. Załączona dokumentacja stanowiąca integralną cześć niniejszej specyfikacji ma charakter poglądowy wizualizacji, wskazany w dokumentach standard w tym wyposażenia należy uznać za minimalny. 6. Podane w programie funkcjonalno-użytkowym informacje nie zwalniają oferentów z konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie i uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań. Opracowanie projektowe winno obejmować cały zakres realizowanego zadania. 7. Przed terminem złożenia oferty do niniejszego postępowania zostanie zorganizowane zebranie (w tym wizji lokalnej) celem uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający proponuje Wykonawcom wzięcie udziału w wizji, gdyż uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzenia ofert. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Ze względu na zaistniałą sytuację „korona wirus” oraz zakaz zgromadzeń Zamawiający termin wizji lokalnej określa się od dnia 23.03.2020r do dnia 27.03.2020 w godz. od 11:30 do 12:30. W tym okresie wykonawcy chcący dokonać wizji lokalnej proszeni są o telefoniczny kontakt w celu ustalenia dnia i godziny spotkania. Telefon kontaktowy 22 47 35 409. 8) Terminy wykonania zadania w terminie od 1 września 2020r nie dłuższym niż do dnia 20 listopada 2020r. 9) Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do siwz jest integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz Ofertowy Załącznik Nr 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 5 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 5 5. Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS 6. Inne oświadczenia niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikającej z SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach