Przetargi.pl
Modernizację oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Susz

GMINA SUSZ ogłasza przetarg

  • Adres: 14-240 Susz, ul. Józefa Wybickiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2786 015 , fax. 55 2786 022
  • Data zamieszczenia: 2023-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SUSZ
    ul. Józefa Wybickiego 6
    14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2786 015, fax. 55 2786 022
    REGON: 170748086
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizację oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Susz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizację oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Susz”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „usługą” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Opis przedmiotu zamówienia : 2.1) Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oświetlenia wewnętrznego w następujących budynkach użyteczności publicznej w Gminie Susz: 1) Urząd Miejski w Suszu adres: ul. Józefa Wybickiego 6, 14-240 Susz; 2) Szkoła Podstawowa w Suszu im. Gen. Józefa Bema w Suszu, adres: ul. Piastowska 5, 14-240 Susz; 3) Przedszkole w Suszu, adres: ul. Piastowska 1A, 14-240 Susz; 4) Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II w Suszu, adres: ul. Piastowska 5C, 14-240 Susz; 5) Szkoła Podstawowa w Jawtach Wielkich, adres: Jawty Wielkie 6, 14-240 Susz; 6) Szkoła Podstawowa im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich, adres: Babięty Wielkie 14-240 Susz. 2.2) Szczegółowy zakres usługi: 1) Wykonanie audytu oświetleniowo – energetycznego; 2) Wykonanie projektu nowego oświetlenia LED; 3) Demontaż i utylizacja starego oświetlenia (starych opraw); 4) Dostawa nowych opraw LED – gwarancja 60 m-cy, certyfikat CE; 5) Montaż nowego oświetlenia w tym drobne prace malarsko – tynkarskie związane z demontażem starych i montażem nowych opraw, w szczególności przemalowanie zabrudzonych powierzchni, uzupełnienie ubytków tynku itp.;6) Wykonanie dokumentacji pomiarowej – natężenia oświetlenia i impedancji pętli zwarcia; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 9 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71314100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych zero groszy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać Nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem Przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p. 3. Wadium może być Wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Suszu nr 81 8320 0005 0000 0114 2000 0030 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. UWAGA !!! : Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa pkt. 3 ppkt. 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wraz z ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie pzp. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego po-stępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Susz. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp. zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1.1.) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie umowy obejmujące swoim zakresem modernizację oświetlenia wewnętrznego, których wartość nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł brutto (każde zadanie). 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach