Przetargi.pl
modernizację kotłowni w Inspektoracie ZUS w Czarnkowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Dr. Drygasa 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 210-57-00 , fax. 67 212-22-38
  • Data zamieszczenia: 2015-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile
    ul. Dr. Drygasa 7 7
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 210-57-00, fax. 67 212-22-38
    REGON: 00001775600220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizację kotłowni w Inspektoracie ZUS w Czarnkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowni w Inspektoracie ZUS w Czarnkowie przy ul. Kościuszki 87. Zakres robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa, która obejmuje miedzy innymi: 1.demontaż istniejących urządzeń kotłowni w tym między innymi wyeksploatowanych dwóch kotłów gazowych z palnikami atmosferycznymi, 2.demontaż istniejącego wkładu kominowego stalowego, 3.demontaż pozostałej armatury i urządzeń w kotłowni, 4.wykonanie nowej technologii kotłowni gazowej z gazowym kotłem kondensacyjnym z zamkniętą komorą spalania wraz z automatyką pogodową oraz automatycznym odcięciem dopływu gazu w przypadku jego wycieku w pomieszczeniu kotłowni, 5.montaż nowego wkładu kominowego odprowadzającego spaliny z kotła i doprowadzającego powietrze do spalania (rura w rurze), 6.wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem w remontowanych pomieszczeniach, 7.remont pomieszczenia kotłowni i pomieszczenia WC w piwnicy (w tym: wymianę rury wodociągowej w poziomie piwnicy zasilającej pom. sanitarne na poddaszu, remont instalacji wod.- kan. obłożenie ścian płytkami glazurowanymi, wykonanie posadzki z płytek gresowych, wymiana drzwi do kotłowni na p.poż. EI30, wymiana okien piwnicznych 2 szt. o wymiarach 110x80 w pomieszczeniu kotłowni na p.poż EI30 poz. 95 i 96 przedmiaru robót, malowanie.), 8.montaż podgrzewaczy przepływowych elektrycznych wody użytkowej dla potrzeb remontowanych pomieszczeń w piwnicy, 9.montaż nowych grzejników w pomieszczeniach remontowanych w piwnicy, 10.wykonanie innych prac budowlanych w celu dostosowania pomieszczenia kotłowni do wymogów aktualnych przepisów techniczno-budowlanych. a)demontaż posadzki korytarza, pogłębienie korytarza i wykonanie nowej w celu uzyskania odpowiedniej wysokości drzwi wejściowych do kotłowni - min. 200cm, b)malowanie farbą pęczniejącą belek stalowych stropu w pomieszczeniu piwnicy w celu uzyskania klasy odporności ogniowej stropu REI60, c)zamurowanie przejścia z kotłowni do pomieszczenia składu opału oraz rozebranie schodów dla tego przejścia, d)demontaż drzwi oraz zamurowanie przejścia z pomieszczenia kotłowni do nieużywanego zsypu opału, e)dostosowanie otworu drzwiowego oraz montaż drzwi wejściowe do pomieszczenia kotłowni w klasie EI30 o wymiarach 200x90cm, f)wykonanie studzienki schładzającej w kotłowni o pojemności 100 dm? oraz montaż w studzience pompy do wody brudnej UNILIFT KP-150-A1 z wyłącznikiem pływakowym oraz klapą zwrotną w celu przepompowywania zebranej wody do instalacji kanalizacyjnej budynku, g)montaż w pomieszczeniu WC nowej miski ustępowej oraz umywalki z elektrycznym podgrzewaczem wody, h)wykonanie kanałów wentylacyjnych: dla WC kanał wentylacji wywiewnej mechanicznej ?125 (EIS60) wyposażony w wentylator wywiewny VENTS 100 CF, w pomieszczeniu kotłowni kanał wentylacji grawitacyjnej nawiewnej 200x200 mm sprowadzony na wysokość 30cm nad posadzkę kotłowni, i) w remontowanych pomieszczeniach obłożenie ścian płytkami glazurowymi, wykonanie posadzek z płytek gresowych, pomalowanie sufitów farbami emulsyjnymi. 11. wywóz oraz utylizacja materiałów z rozbiórki, uporządkowanie pomieszczeń w których wykonywane były roboty. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 5 186 000 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) w formie wskazanej w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwrancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach