Przetargi.pl
MODERNIZACJĘ ISTNIEJĄCEGO APARATU RTG - PRZEJŚCIE NA CYFROWY SYSTEM ZAPISU I ARCHIWIZACJI WYNIKÓW BADAŃ, WRAZ Z PRZESYŁANIEM WYNIKÓW BADAŃ RTG I T.K. DO ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH I PORADNI SPECJALISTYCZNYCH SPZZOZ W WYSZKOWIE, POPRZEZ DOSTAWĘ, ZAINSTALOWANIE I URUCHOMIENIE KOMPLETNEGO SYSTEMU DO POŚREDNIEJ RADIOGRAFII CYFROWEJ Z SYSTEMAMI ARCHIWIZACJI I DYSTRYBUCJI OBRAZÓW DLA SPZZOZ W WYSZKOWIE.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7437600 , fax. 029 7437605
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
    ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 1
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7437600, fax. 029 7437605
    REGON: 00030872600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJĘ ISTNIEJĄCEGO APARATU RTG - PRZEJŚCIE NA CYFROWY SYSTEM ZAPISU I ARCHIWIZACJI WYNIKÓW BADAŃ, WRAZ Z PRZESYŁANIEM WYNIKÓW BADAŃ RTG I T.K. DO ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH I PORADNI SPECJALISTYCZNYCH SPZZOZ W WYSZKOWIE, POPRZEZ DOSTAWĘ, ZAINSTALOWANIE I URUCHOMIENIE KOMPLETNEGO SYSTEMU DO POŚREDNIEJ RADIOGRAFII CYFROWEJ Z SYSTEMAMI ARCHIWIZACJI I DYSTRYBUCJI OBRAZÓW DLA SPZZOZ W WYSZKOWIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje MODERNIZACJĘ ISTNIEJĄCEGO APARATU RTG - PRZEJŚCIE NA CYFROWY SYSTEM ZAPISU I ARCHIWIZACJI WYNIKÓW BADAŃ, WRAZ Z PRZESYŁANIEM WYNIKÓW BADAŃ RTG I T.K. DO ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH I PORADNI SPECJALISTYCZNYCH SPZZOZ W WYSZKOWIE, POPRZEZ DOSTAWĘ, ZAINSTALOWANIE I URUCHOMIENIE KOMPLETNEGO SYSTEMU DO POŚREDNIEJ RADIOGRAFII CYFROWEJ Z SYSTEMAMI ARCHIWIZACJI I DYSTRYBUCJI OBRAZÓW DLA SPZZOZ W WYSZKOWIE - 1 KPL. szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 - opis przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca oświadcza, że dostarczane oprogramowanie i sprzęt jest wykonany oraz dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca oświadcza, że dostarczany sprzęt medyczny (urządzenia i materiały) jest wykonany oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 93 poz. 896) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa. 1. Warunki dostawy. a) zamówienie obejmie dostawę i uruchomienie kompletnego systemu spełniającego wymagania Zamawiającego z wyposażeniem w asortymentach i ilościach określanych w załączniku nr 1. b) miejsce dostawy: SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia dostarczenie do pomieszczeń Pracowni RTG i Szpitala, zainstalowanie, uruchomienie i przeszkolenie obsługi. c) czas realizacji zamówienia do 42 dni, z tym, że dostawa i instalacja systemu (sprzętu i oprogramowania) nastąpi w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy. Testy systemu oraz szkolenie pracowników i administratora Zamawiającego oraz przekazanie Zamawiającemu funkcjonującego systemu, protokołem odbioru i szkolenia najpóźniej w terminie do 42 dni od daty zawarcia umowy. d) Płatność na rzecz Wykonawcy nastąpi w trzech ratach: 1) Faktura z pierwszą ratą płatności, w wysokości 2/3 oferowanej ceny, może być wystawiona najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego dostawę, instalację, testy i szkolenie - płatna w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury. 2) Faktura z drugą ratą płatności, w wysokości 1/6 oferowanej ceny, może być wystawiona najwcześniej po 30 dniach od daty wystawienia faktury z pierwszą ratą - płatna w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury. 3) Faktura z trzecią ratą płatności, w wysokości 1/6 oferowanej ceny, może być wystawiona najwcześniej po 30 dniach od daty wystawienia faktury z drugą ratą płatności - płatna w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 516120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną