Przetargi.pl
Modernizację instalacji wodno - kanalizacyjnej w budynku mieszkalnym przy ul. Szpitanej w Tuszynie

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
  • Data zamieszczenia: 2011-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
    REGON: 59064830400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizację instalacji wodno - kanalizacyjnej w budynku mieszkalnym przy ul. Szpitanej w Tuszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia, jest wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej Decyzją Nr 176/2011/T Starosty Powiatu Łódzkiego Wschodniego z dnia 02.12.2011 roku, znak: BGiGN.T.6740.693.213.2011 i polega na wybudowaniu i przekazaniu do eksploatacji wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót z upoważnienia zamawiającego do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łodzi kompletnego zadania inwestycyjnego polegającego na modernizacji instalacji wodno - kanalizacyjnej w budynku mieszkalnym przy ul. Szpitalnej - w zakres którego wchodzi m.in.: 1) wymiana pionów oraz poziomów istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej, 2) montaż pionów oraz poziomów nowoprojektowanej instalacji wodno-kanalizacyjnej, 3) postawienie ścianek gipsowo-kartonowych wraz z malowaniem farbą emulsyjną, 4) wykonanie posadzek wraz z ułożeniem glazury w nowoprojektowanych pomieszczeniach, 5) biały montaż, 6) wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych, 7) wykonanie instalacji elektrycznej w nowoprojektowanych pomieszczeniach, 8) wyburzenie części ścianek działowych w lokalach niezamieszkałych, 9) wykonanie innych niezbędnych robót budowlano-montażowych według dokumentacji technicznej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprowadzonej wizji lokalnej, 2. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, STWiOR lub w przedmiarze robót występują nazwy firmowe urządzeń, materiałów lub nazwy producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i rozwiązań równoważnych do opisanych ( o parametrach nie gorszych niż wskazane ) - art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Wykonanie dokumentacja powykonawczej budowy w 2 egz., 3) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów. 4) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia. 5) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia . 6) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację, w tym decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót i innych wraz z poniesieniem kosztów z nich wynikających, 7) Realizacja robót odbywać się będzie częściowo w zamieszkałych lokalach mieszkalnych. Wymiana w/w instalacji winna odbywać się etapowo - z możliwością ich codziennej eksploatacji. 8) Roboty w lokalach mieszkalnych winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców oraz w porozumieniu z najemcami. W przypadku powstałych szkód Wykonawca pokryje je w całości w zakresie i wysokości uzgodnionej z lokatorem przy akceptacji Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej ( ZGM ) w Tuszynie. 9) Wykonawca zobowiązany jest codziennie uporządkować teren budowy, a w szczególności utrzymać teren robót w stanie wolnym od przeszkód. 10) Sporządzenie planu BIOZ. 11) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 12) Oznakowanie budowy 13) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego. 14) Wykonania badań, prób i rozruchu ( w tym m.in. badania wody w dwóch różnych punktach, opinia kominiarska, itp. ) 15) Zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 16) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 17) Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom sprawującym funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, 18) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 19) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu schematów., 4. Inne 1. W zamieszkałych lokalach mieszkalnych koszt dostępu do przewodów wod-kan ( ewentualny demontaż i ponowny montaż obudowy pionów ) należy do najemcy lokalu. 2. Część pomieszczeń na parterze budynku zajmuje Filia Przedszkola Miejskiego. Prowadzone roboty nie mogą zakłócić funkcjonowania przedszkola. 3. Roboty w pomieszczeniach przedszkola należy prowadzić w uzgodnieniu z Dyrektorem placówki po godzinach jego funkcjonowania lub w okresie przerwy feryjnej. 4. W pomieszczeniach przedszkola należy w kosztach uwzględnić demontaż i montaż obudowy pionów. 5. Okres gwarancji. Wybrany wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000 zł ( słownie: trzy tysiące zł )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach