Przetargi.pl
„Modernizację budynku nr 21 na terenie WFDiF dla potrzeb Centrum Digitalizacji i Udostępniania Zasobów Filmowych” w ramach projektu: „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego”

Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych ogłasza przetarg

  • Adres: 00724 Warszawa, ul. Chełmska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 841-26-35 , fax. 022 841-58-91
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
    ul. Chełmska 21
    00724 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 841-26-35, fax. 022 841-58-91
    REGON: 27493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfdif.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizację budynku nr 21 na terenie WFDiF dla potrzeb Centrum Digitalizacji i Udostępniania Zasobów Filmowych” w ramach projektu: „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie Modernizacji budynku nr 21 na terenie WFDiF dla potrzeb Centrum Digitalizacji i Udostępniania Zasobów Filmowych” ramach projektu: „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne)oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego” 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. ZAKRES PRAC PROJEKTOWYCH 1. Weryfikacja istniejącej dokumentacji archiwalnej. 2. Inwentaryzacja budynku wraz z infrastrukturą techniczną. 3. Wykonanie niezbędnych inwentaryzacji, badań i ekspertyz, wynikających z przepisów opinii i uzgodnień. 4. Opracowanie projektu koncepcyjnego do zaakceptowania przez Zamawiającego. 5. Opracowanie projektu budowlanego modernizacji i przebudowy budynku nr 21 na terenie WFDiF dla potrzeb Centrum Digitalizacji i Udostępniania Zasobów Filmowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 6. Uzyskanie prawomocnej decyzji zatwierdzającej projekt i udzielającej pozwolenia na budowę w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji. 7. Opracowanie branżowych projektów wykonawczych o stopniu szczegółowości pozwalającym na prawidłową realizację robot budowlanych. 8. Opracowanie projektów dla budowy i przebudowy przyłączy do projektowanego budynku oraz przebudowy ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną w wymaganym zakresie. 9. Opracowanie projektów modernizacji terenu przyległego do budynku. 10. Opracowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu robot budowlanych. ZAKRES DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ W ramach przedmiotu zamówienia należy opracować: • Inwentaryzację budynku istniejącego (weryfikacja i ew. uzupełnienie dokumentacji archiwalnej), • Ekspertyzę techniczną stanu konstrukcji i elementów budynku, z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego, • Koncepcję modernizacji budynku nr 21 na terenie WFDiF dla potrzeb Centrum Digitalizacji i Udostępniania Zasobów Filmowych, • Projekt budowlany obejmujący modernizację budynku nr 21 na terenie WFDiF dla potrzeb Centrum Digitalizacji Udostępniania Zasobów Filmowych w niezbędnych częściach tzn. modernizacja elewacji oraz przebudowa szybu windy wraz z wykonaniem szachtu instalacyjnego, który będzie podstawą do wydania decyzji pozwolenia na wykonanie robot budowlanych, w tym niezbędne uzgodnienia z rzeczoznawcami oraz ekspertyzę techniczną ustalającą rozwiązania zamienne z zakresu ochrony ppoż. (o ile będzie konieczna) - 6 egzemplarzy oraz wersja elektroniczna (pliki *.pdf i dodatkowo wersja edytowalna), • Projekty wykonawcze dla wszystkich branż - 6 egzemplarzy oraz wersja elektroniczna (pliki *.pdfi dodatkowo wersja edytowalna), • Projekt aranżacji wnętrz i zestawienia wyposażenia ruchomego wszystkich pomieszczeń (zarówno nowobudowanych i modernizowanych) - 3 egzemplarze oraz wersja elektroniczna (pliki *.pdfi dodatkowo wersja edytowalna), • Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych dla zakresu dokumentacji projektowej wkażdej branży - 2 egzemplarze oraz wersja elektroniczna (pliki *.pdf i dodatkowo wersja edytowalna), • Przedmiary robot dla każdej branży oraz wynikającego z aranżacji pomieszczeń zestawienia wyposażenia meblowego stałego i ruchomego oraz wynikające z projektów wykonawczych wykazy wszystkich urządzeń technicznych o wartości kwalifikującej te urządzenia jako środki trwałe. Powyższe zestawienia oraz wykazy powinny zawierać cenę brutto każdego elementu wyposażenia lub urządzenia technicznego) - 2 egzemplarze oraz wersja elektroniczna (pliki *.pdf i dodatkowo wersja edytowalna), • Instrukcję bezpieczeństwa ppoż. - 2 egzemplarze oraz wersja elektroniczna (pliki *.pdf i dodatkowo wersja edytowalna), • Instrukcję bezawaryjnego i optymalnego sposobu użytkowania obiektu, zawierającą wykaz czynności z zakresu obsługi oraz konserwacji bieżącej, terminów i częstotliwości okresowych przeglądów technicznych i gwarancyjnych obligatoryjnych z punktu wymogów przepisów prawa oraz ciągłości uprawnień gwarancyjnych dla zamontowanych urządzeń technicznych. • Wraz z opracowaną dokumentacją Wykonawca złoży oświadczenia o: • kompletności dokumentacji z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz projektantów i osób sprawdzających, wynikających z treści art. 20 ust. 4 Prawa Budowlanego, w tym o zweryfikowaniu i uzgodnieniu międzybranżowym, • przeniesieniu na Zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia, praw autorskich do dzieła będącego przedmiotem zamówienia, z prawem do jednokrotnego wykorzystania w celu realizacji obiektu w określonej lokalizacji. Opracowana dokumentacja winna uwzględniać wytyczne funkcjonalne oraz być zgodna z obowiązującymi przepisami. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH 1. Przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy. 2. Realizacja robot budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku nr 21 na terenie WFDiF dla potrzeb Centrum Digitalizacji i Udostępniania Zasobów Filmowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o zatwierdzony projekt budowlany oraz opracowaną dokumentację budowlano -wykonawczą wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 3. Wykonanie robot budowlanych wewnątrz budynku w zakresie prac konstrukcyjnych, instalacyjnych oraz wykończeniowych. 4. Wykonanie robot budowlanych na zewnątrz budynku polegających na izolacji i termomodernizacji istniejącego budynku, modernizacji zadaszenia nad wejściem głównym oraz na wymianie stolarki okiennej w tym doświetlenia klatki schodowej typu (Vitrolit) oraz drzwiowej. 5. Wykonanie robot polegających na montażu instalacji technicznych (np. centrala wentylacyjna) wraz z ich podkonstrukcją na dachu budynku. 6. Modernizacja istniejących instalacji na odcinku od istniejącej sieci wewnętrznej na terenie WFDiF do budynku. 7. Modernizacja ciągów pieszych, pochylni i utwardzeń przy budynku. 8. Wyposażenie terenu w małą architekturę. 9. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a aby w ramach realizacji umowy czynności wskazane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym „Zakres Robót Budowlanych” były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie „Modernizacji budynku nr 21 na terenie WFDiF dla potrzeb Centrum Digitalizacji i Udostępniania Zasobów Filmowych” w ramach projektu: „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne)oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego” w oparciu o: a) Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) przeprowadzoną inwentaryzację obiektu, w tym instalacji i urządzeń znajdujących się wewnątrz budynku jak i na terenie zewnętrznym, uzgodnienia z Zamawiającym. Ww. dokumentacja zostanie przekazana Wykonawcy protokołem w dniu zawarcia umowy. Przedmiot umowy obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Program Funkcjonalno- Użytkowy, uzyskanie niezbędnych decyzji i opinii, w tym opinii odpowiednich organów jak Państwowa Straż Pożarna, Państwowa Inspekcja Sanitarna, Państwowa Inspekcja Pracy oraz decyzji administracyjnych, jak pozwolenie na budowę oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego ww. dokumentacji otrzymanego pozwolenia na budowę w pełnym zakresie wraz z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów i dopuszczeń do użytkowania obiektu po modernizacji (rozbudowie i przebudowie). 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje: 1) inwentaryzację obiektu, w tym instalacji i urządzeń znajdujących się wewnątrz budynku jak i na terenie zewnętrznym – w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowych, koszt przeprowadzenia ww. inwentaryzacji pozostaje po stronie Wykonawcy; 2) sporządzenie dokumentacji projektowej, projekty budowlane i wykonawcze z podziałem na branże i zakresy zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, warunkami technicznymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami prawa oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej: PFU); 3) uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii i decyzji (w tym administracyjnych); 4) pełnienie stałego nadzoru autorskiego (przez projektantów wykonujących dokumentację we wszystkich poszczególnych branżach) nad realizacją robót budowlanych wg sporządzonych opracowań projektowych; 5) wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i montażowych, zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją i uzyskanym pozwoleniem na budowę oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej; 6) wszystkie zastosowane materiały budowlane oraz urządzenia mają być dostarczone i wbudowane zgodnie z aprobatami i DTR, przepisami prawa, normami i warunkami technicznymi (konieczność zatwierdzenia materiałów i urządzeń przez Inspektorów Nadzoru w formie kart materiałowych); 7) wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać aktualne aprobaty, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne dokumenty wymagane przepisami prawa (ww. dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do dokumentacji powykonawczej, opatrzone podpisem Kierownika Budowy oraz z adnotacją o wbudowaniu ich w obiekt); 8) wykonanie rozruchu instalacji i urządzeń, w tym także urządzeń objętych gwarancją. Sporządzenie instrukcji eksploatacji. Przeprowadzenie szkolenia personelu wyznaczonego przez Zamawiającego; 9) wykonanie niezbędnych prób i pomiarów; 10) uzyskanie protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń; 11) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu po zakończeniu robót budowlanych; 12) przekazanie uprzednio sporządzonej (w trakcie trwania budowy) dokumentacji powykonawczej przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia (wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami, itp.); 13) przekazanie kompletnego i prawidłowo wykonanego Przedmiotu Umowy w użytkowanie Zamawiającemu. 3. Dokumentacja projektowa zostanie stworzona na podstawie m.in. dokumentów wymienionych pkt. 1. Osoby wykonujące poszczególne opracowania w danych branżach muszą posiadać odpowiednie uprawnienia, oraz być czynnymi członkami danej Wojewódzkiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wszystkie opracowania muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym oraz odpowiednimi organami. Koszty związane z otrzymaniem wszelkich opinii, dokumentów, uzgodnień pozostają po stronie Wykonawcy. 4. Dokumentacja projektowa zawierać będzie m.in.: 1) projekty budowlane i wykonawcze we wszystkich branżach zgodnie z PFU oraz z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami technicznymi i normami; 2) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz PFU; 3) wykonanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (dalej: BiOZ) zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Ww. dokumentacja zostanie stworzona w oparciu o Program Funkcjonalno- Użytkowy, normy, warunki techniczne i wszelkie związane z Przedmiotem Zamówienia przepisy prawa. Dokumentacja projektowa zostanie przekazana Zamawiającemu protokołem (po dokonaniu wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii) w 3 egzemplarzach w wersji papierowej (dla każdej branży i zakresu) oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na dowolnym nośniku danych (np. płyta CD/DVD, pendrive w wersji edytowalnej i nieedytowalnej). 5. Dokumentacja powykonawcza - zawartość dokumentacji j.w. wraz z kartami gwarancyjnymi urządzeń oraz wszystkimi niezbędnymi aprobatami, atestami, deklaracjami zgodności, instrukcjami eksploatacji itp. – 3 egzemplarze w wersji papierowej, 2 egzemplarze na nośniku danych (formaty plików: PDF, dwg., doc., excel). Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu Karty Gwarancyjnej na wykonany przedmiot umowy oraz Instrukcji Użytkowania, Konserwacji i Eksploatacji (ww. dokumenty również muszą być przekazane Zamawiającemu protokołem). 6. Wykonawca zapewnia, że posiada odpowiednie zasoby i przygotowanie techniczne oraz ma dostęp do niezbędnego sprzętu i personelu, który pozwoli na zrealizowanie prac objętych umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi polskimi normami, z materiałów odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski, nadto przepisami ochrony środowiska i przepisami o odpadach. 7. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia powinna spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa Gospodarki Morskiej z dn. 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz.462 z późn. zm.), w brzmieniu ustalonym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 22.09.2015r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2015r., poz. 1554), w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn.18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1129) oraz pozostawać w zgodności z wytycznymi Zamawiającego i być kompletną z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. UWAGA Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne za każdym razem, gdy przedmiot zamówienia określony w SIWZ lub w PFU opisywany jest za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Zamawiający, żądając deklaracji zgodności z Polskimi Normami lub Aprobatami Technicznymi dopuszcza deklaracje zgodności odpowiadające powyższym, ale wystawiane przez podmioty z innych krajów Unii Europejskiej na potwierdzenie zgodności z obowiązującymi normami. OBOWIĄZKI WYKONAWCY 1. Do obowiązków Wykonawcy, w ramach wynagrodzenia należy opracowanie Przedmiotu Zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i normami, w sposób zgodny z wymaganiami m.in.: 1) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 2) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1129), 3) Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa Gospodarki Morskiej z dn. 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz.462 z późn. zm.), w brzmieniu ustalonym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 22.09.2015r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2015r., poz. 1554), 4) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 5) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, 6) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 grudnia 2010 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych, 7) innych obowiązujących przepisów prawa dotyczących przedmiotowej inwestycji. 2. Wykonawca ma obowiązek wykonać wszelkie opracowania - nie wymienione w pkt. I.2 OPZ, a niezbędne dla osiągnięcia kompletności dokumentacji w celu wykonania robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić sprawdzenie wykonanego przedmiotu zamówienia pod względem jego zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami, przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, lub rzeczoznawcę budowlanego, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia skoordynowania projektów, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. Wszelką dokumentację, wchodzącą w skład przedmiotu zamówienia, zgłoszoną do odbioru, Wykonawca zaopatrzy w wykaz uzgodnień /opinii/ ocen oraz w pisemne oświadczenie, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz w stanie kompletnym w odniesieniu do umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać przedmiot zamówienia zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i umownymi zaleceniami jednostek uzgadniających, polskimi normami, wymogami technicznymi oraz przepisami prawa. 7. Wykonawca w okresie od przekazania terenu budowy do czasu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia ponosi pełną odpowiedzialność za zdarzenia zaistniałe na przekazanym terenie inwestycji, w tym także za wypadki związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność ta dotyczy także terenu zajmowanego czasowo. 8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogram Rzeczowo Terminowo Finansowy (zwany dalej HRTF) w ciągu 7 dni od zawarcia Umowy. Ww. Harmonogram będzie zawierał oznaczone tzw. Kamienie Milowe i stanowił będzie podstawę do stworzenia protokołu częściowego odbioru robót, na podstawie którego (po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego) wystawiane będą faktury. Wykonawca zobowiązany jest też do prawidłowego zabezpieczania terenu budowy w sposób uniemożliwiający dostęp osób trzecich a jednocześnie pozwalający na swobodne korzystanie ze wszystkich wyjść ewakuacyjnych z budynku. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji i rękojmi w wysokości 36 miesięcy (wystawionej przez Wykonawcę, z którym Zamawiający zawarł umowę) na wszystkie prace, zainstalowane urządzenia i sprzęt. Gwarancja liczona będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Zamawiający informuje, że prace będą wykonywane w czynnym obiekcie budynek nie zostanie wyłączony z użytkowania przez pracowników WFDiF. W dniu 27/08/2018r. o godzinie 12:00 Zamawiający przewiduje możliwość zapoznania się z terenem (obiektem) przyszłych prac. Zainteresowani Wykonawcy winni pisemnie poinformować Zamawiającego o chęci zapoznania się z terenem (obiektem). Pismo należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mai: piotr.sobanski@wfdif.com.pl z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 71200000-0 – usługi architektoniczne i podobne 71300000-1 – usługi inżynieryjne 45100000-8 – przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 – roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45300000-0 – roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych klasy robót: 71220000-6 – usługi projektowania architektonicznego 71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45110000-1 – roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45210000-2 – roboty budowlane w zakresie budynków kategorie robót: 45111200-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę 45111250-5 – badanie gruntu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 120 000,00PLN (słownie: sto dwadzieścia tysięcy 00/100złotych). 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016 poz. 359 z późn. zm.). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 04/09/2018 r. o godz. 10:00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO, AL. JEROZOLIMSKIE 7, 00-955 WARSZAWA nr rachunku: 02 1130 1017 0020 1459 2320 0001 Uwaga nr 6: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt. 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w pkt 3.1. niniejszego rozdziału SIWZ. Podstawy wykluczenia: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy (przesłanki wykluczenia obligatoryjne).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 1.1. Oświadczenia Wykonawcy oraz innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane są w oryginale. 1.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, w tym zobowiązanie innego podmiotu (lub inne dokumenty w tym zakresie), składane w celu wskazanym w pkt 1.1., składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. 1.4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 1.5. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami (dokumentami i oświadczeniami) stanowi jedną całość. Zaleca się, aby wszystkie strony były ze sobą połączone w sposób uniemożliwiający ich samoczynną dekompletację (np. zszyte, spięte, zbindowane itp.). 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 4 oraz nr 5 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 2do SIWZ. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 2.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3.1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach