Przetargi.pl
Modernizacja źródła ciepła i układu grzewczego w budynku Urzędu Gminy w Strzelcach Wielkich.

Urząd Gminy Strzelce Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-337 Strzelce Wielkie, ul. Częstochowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 034 311 07 78 , fax. 034 311 07 78
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Strzelce Wielkie
    ul. Częstochowska 14
    98-337 Strzelce Wielkie, woj. łódzkie
    tel. 034 311 07 78, fax. 034 311 07 78
    REGON: 54924600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strzelcewielkie.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja źródła ciepła i układu grzewczego w budynku Urzędu Gminy w Strzelcach Wielkich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja źródła ciepła i układu grzewczego w budynku Urzędu Gminy w Strzelcach Wielkich złożona z poszczególnych faz wykonania robót a w szczególności : 1) Roboty demontażowe. 2) Roboty budowlane. 3) Roboty montażowe. 4) Kontrola jakości robót , badania i odbiory robót. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia powinno być realizowane w następujących etapach: 1) ETAP I - Przebudowa kotłowni zgodnie z dokumentacją projektową oraz rysunkami dodatkowymi w zakresie niezbędnym do jej prawidłowego funkcjonowania. 2) ETAP II - Przebudowa wewnętrznej instalacji C.O. zgodnie z dokumentacją projektową. 3. ROBOTY DEMONTAŻOWE 1) Roboty demontażowe istniejącej kotłowni należy wykonać zgodnie z projektem, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przepisami bhp i p.poż. Demontowane urządzenia należy przetransportować na zewnątrz budynku w sposób bezpieczny. Do transportu użyć sprzętu właściwego do tego rodzaju robót. 2) Demontowane urządzenia , rurociągi i armatura winny być ocenione przez komisję składającą się z Inspektora Nadzoru i przedstawicieli Inwestora wskazanych przez Wójta Gminy Strzelce Wielkie i stosownie do końcowej oceny być zagospodarowane bądź złomowane. 4. WARUNKI TECHNICZNE WYKONANIA ROBÓT INSTALACYJNYCH 1) Wymagania ogólne. Instalacja CO powinna zapewnić obiektowi budowlanemu, w którym zostanie wykonana, możliwość spełnienia podstawowych wymagań: a) bezpieczeństwa konstrukcji; b) bezpieczeństwa pożarowego; c) bezpieczeństwa użytkowania; d) warunków higieniczno – zdrowotnych i ochrony środowiska; e) ochrony przed hałasem i drganiami; f) oszczędności energii cieplnej. 2) Instalacja CO powinna być wykonana zgodnie z projektem, warunkami technicznymi oraz obowiązującymi normami. 3) Wymagania dotyczące materiałów. a) Przy wykonywaniu instalacji należy stosować materiały (wyroby) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Są to w szczególności wyroby budowlane dla których wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa. b) Materiały z których mogą być wykonane przewody instalacji ogrzewczych wodnych zestawiono w tablicach 1, 2 i 3 WTWiO zeszyt 6. c) Instalacja CO zostanie wykonana z rur stalowych cienkościennych zewnętrznie ocynkowanych łączonych zaciskowo. 4) Prowadzenie przewodów instalacji grzewczych. a) Przewody poziome powinny być prowadzone ze spadkiem min. 3% przy zachowaniu możliwości odpowietrzenia i odwodnienia instalacji. Dopuszcza się układanie przewodów w poziomie. b) Przewody układane w zakrytych bruzdach ściennych i w podłodze powinny być układane zgodnie z projektem i powinny być zainwentaryzowane z naniesieniem w dokumentacji powykonawczej. c) Przewody należy prowadzić w sposób zapewniający właściwą kompensację wydłużeń cieplnych. d) Przewody powinny być mocowane w uchwytach i wspornikach. e) Przewody należy prowadzić w sposób umożliwiający zabezpieczenie ich przed uszkodzeniem zewnętrznym. f) Przewody poziome należy prowadzić powyżej przewodów instalacji wody zimnej. 5) Podpory. a) Konstrukcja i rozmieszczenie podpór powinno umożliwiać łatwy i trwały montaż przewodu , a konstrukcja i rozmieszczenie podpór przesuwnych powinien zapewniać swobodny , poziomy przesuw przewodu. b) Maksymalny odstęp między podporami przewodów podano w tabelach 4, 5, 6 i 7 WTWiO zeszyt 6. 6) Tuleje ochronne. a) Tuleja ochronna przy przejściu przez przegrody budowlane powinna być rurą stalową w średnicy wewnętrznej większej od średnicy zewnętrznej przewodu i być dłuższa od przegrody pionowej o 5 cm i poziomej o 2 cm z każdej strony. b) Przestrzeń między rurą przewodu a tuleją ochronną powinna być wypełniona materiałem plastycznym umożliwiającym wzdłużne przemieszczanie się rury. 7) Montaż grzejników. a) Grzejnik ustawiony przy ścianie należy montować w płaszczyźnie pionowej bądź równoległej do powierzchni ściennej. b) Grzejnik należy montować w poziomie z uwzględnieniem możliwości jego odpowietrzenia. c) Grzejniki płytowe stalowe należy mocować do ściany zgodnie z instrukcją producenta grzejników. d) Wsporniki , uchwyty i stojaki grzejnikowe powinny być osadzone w przegrodzie budowlanej w sposób trwały , grzejnik powinien opierać się na wspornikach lub stojakach. e) Minimalne odstępy zamontowanego grzejnika od elementów budowlanych zestawiono w tablicy 8 WTWiO zeszyt 6. 8) Izolacja ciepłochronna. a) Przewody instalacji CO powinny być izolowane cieplnie. b) Wykonanie izolacji cieplnej należy rozpocząć po uprzednim przeprowadzeniu wymaganych prób szczelności. c) Izolacje przewodów wykonać typu THERMAFLEX o standardowej grubości od 15 do 30 mm w zależności od średnicy przewodu. d) Zakończenia izolacji cieplnej powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem i zawilgoceniem. 9) Wykonanie i regulacja instalacji. a) Nastawy montażowe i nastawy eksploatacyjne termostatycznych zaworów grzejnikowych powinny być przeprowadzone po zakończeniu montażu, płukaniu i próbie szczelności w stanie zimnym. b) Nastawy regulacji montażowej należy wykonać zgodnie z wynikami obliczeń hydraulicznych w projekcie technicznym instalacji. 10) Obmiar robót. a) Po zakończeniu robót należy dokonać obmiaru powykonawczego instalacji zgodnie z zasadami przyjętymi w kosztorysowaniu. b) W obmiarze należy kierować się zasadami m.in.  długość przewodu należy mierzyć wzdłuż jego osi  do ogólnej długości przewodu należy wliczyć długość armatury i łączników.  długość zwężki należy wliczyć do długości przewodu o większej średnicy  całkowitą długość przewodów przy próbach instalacji powinna stanowić sumę długości przewodów zasilających i powrotnych. 5. ROBOTY MONTAŻOWE KOTŁOWNI 1) Roboty montażowe należy wykonać zgodnie z projektem, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przepisami bhp i p.poż. 2) Roboty wykonać wg technologicznej kolejności, a w szczególności: a) montaż kotłów; b) montaż urządzeń współpracujących tj. pomp, naczynia wzbiorczego, zmiękczacza; c) montaż rurociągów i armatury; d) montaż zestawu spalinowego w wykonaniu kondensacyjnym Ø100 mm; e) montaż elementów wentylacyjnych; f) montaż elementów wykonawczych regulacji automatycznej. 6. KONTROLA JAKOŚCI , BADANIA I ODBIÓR ROBÓT 1) Urządzenia i materiały podstawowe użyte do montażu winny posiadać świadectwa jakości, atesty, certyfikaty. 2) Po zakończeniu robót montażowych należy przeprowadzić płukanie instalacji co i kotłowej oraz próbę szczelności na zimno i na gorąco. a) Próbę na zimno wykonać na ciśnienie 0,6 MPa w ciągu 30 minut. b) Próbę na gorąco przeprowadzić w ciągu 72 godzin przy obliczeniowych parametrach czynnika grzejnego. 3) Po pomyślnym zakończeniu prób należy rurociągi, stalowe czarne rozdzielacze i zbiorniki oczyścić z rdzy do II stopnia czystości i dwukrotnie pomalować farbą antykorozyjną , po czym wykonać otulinę ciepłochronną typu STEINONORM 300. 4) W dalszej kolejności dokonać rozruchu instalacji kotłowej. 5) Po przeprowadzeniu powyższych badań należy dokonać odbioru końcowego kotłowni i przekazać do eksploatacji. 7. WARUNKI TECHNICZNE ODBIORU ROBÓT 1) Sprawdzenie przygotowania instalacji do odbioru. 2) Sprawdzenie w dzienniku budowy zgłoszenia przez wykonawcę zakończenia wszystkich robót. 3) Sprawdzenie w dzienniku budowy potwierdzenia przez inspektora nadzoru zakończenia robót i przygotowanie obiektu do odbioru. 4) Sprawdzenie projektu powykonawczego instalacji w którym naniesiono w takcie montażu zmiany i uzupełnienia instalacji. 5) Sprawdzenie atestów, certyfikatów, kart gwarancyjnych na wbudowane materiały i urządzenia. 6) Sprawdzenie obmiaru powykonawczego robót. 8. Strony zgodnie postanawiają, że będą stosowane następujące rodzaje odbiorów: 1) odbiór Etapu I – na podstawie protokołu odbioru częściowego; 2) odbiór Etapu II -odbiór końcowy robót – na podstawie protokołu odbioru końcowego; 3) odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu – na podstawie wpisów dokonywanych w Dzienniku budowy. 9. Wykonawca zgłosi zakończenie Etapu I wysyłając zawiadomienie do Zamawiającego na piśmie. 10. Do odbioru Etapu I Zamawiający przystąpi w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania zawiadomienia od Wykonawcy. 11. Odbiór Etapu I, zostanie potwierdzony protokołem odbioru częściowego, podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy bez uwag i zastrzeżeń. 12. Protokół odbioru Etapu I stanowić będzie podstawę do rozliczenia zakończonego Etapu I (częściowego) wykonanego Przedmiotu umowy. 13. Strony ustalają, że przedmiotem Etapu II - odbioru końcowego robót jest wykonanie Przedmiotu umowy. Data podpisania protokołu odbioru końcowego Przedmiotu umowy przez inspektora nadzoru oraz przedstawicieli Zamawiającego jest datą zakończenia realizacji Przedmiotu umowy. 14 Protokół odbioru końcowego stanowić będzie podstawę do ostatecznego (końcowego) rozliczenia wykonanego Przedmiotu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale III SIWZ Zamawiający wymaga udzielenia minimum 5-letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia – okres gwarancji i rękojmi jest jednym z kryteriów oceny ofert. 1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby czynności instalacyjno sanitarne i roboty ogólno budowlane objęte opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz niniejszej SIWZ składające się na bezpośrednie wykonanie Robót lub usług i związane z wykonaniem tych Robót lub usług dla, których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na Terenie budowy t.j. wykonanie robót instalacyjno sanitarnych i robót ogólno budowlanych były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1320), (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy obowiązek ten nie dotyczy również kierownika robót). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy, Podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w Rozdziale 12 pkt 12.1. SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Pajęcznie oddział Strzelce Wielkie Nr rachunku: 28 8265 1011 2002 0000 0013 0012 z dopiskiem: ZP. 271.13.2020 „Modernizacja źródła ciepła i układu grzewczego w budynku Urzędu Gminy w Strzelcach Wielkich” Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2)-5) wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Kancelaria ogólna w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Wadium jest wnoszone na cały okres związania ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: ZP 271.13. 2020 Wadium Modernizacja źródła ciepła i układu grzewczego w budynku Urzędu Gminy w Strzelcach Wielkich 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunk
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym dodatek do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowane; 2) zobowiązanie lub inne dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy; 3) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej;'4) dowód wniesienia wadium; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeżeli dotyczy; 6) oświadczenie na temat powierzenia części robót podwykonawcy jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia."

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach