Powiat Trzebnicki ogłasza przetarg
- Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 071 3120901 w. 32
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Trzebnicki
ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 6
55-100 Trzebnica
tel. 071 3120901 w. 32
REGON: 93193478500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja zewnętrznych obiektów sportowych przy Powiatowym Zespole Szkół w Żmigrodzie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Powierzchnia boiska 1 224 m2. Zakres robót określony został w przedmiarze robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. -Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Oferują nawierzchnię spełniającą wymagania określone w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje) - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.trzebnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w miejscowości Rutki-Kossaki.
Dodano: 2014-06-12 - Profilowanie podłoża i wykonanie podbudowy drenażowej pod boisko trawiaste z zagospodarowaniem wału widowiskowego - Etap II budowy boiska w Wojanowie
Dodano: 2013-09-03 - Budowa kompleksu boisk sportowych przy PSP w Łubnianach w ramach programu - Moje Boisko - Orlik 2012
Dodano: 2012-06-27 - WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 w m. Końskowola - gmina Końskowola
Dodano: 2012-05-30 - DRUGI PRZETARG NA WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012
Dodano: 2011-08-25 - Budowa trybun, piłkochwytów oraz utwardzenie terenu przy boisku sportowym w Łubiance
Dodano: 2011-07-19 - WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 W ŁĘGAJNACH
Dodano: 2011-06-30 - WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 W BARCZEWIE
Dodano: 2011-06-29 - WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012
Dodano: 2011-06-28 - Budowa kompleksu sportowego składającego się z boiska piłkarskiego i boiska wielofunkcyjnego w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012, na terenie położonym w Pleszewie, przy ul. Zielonej 3.
Dodano: 2011-06-01