Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-617 Radom, ul. Juliana Aleksandrowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (48) 361 39 00 , fax. (48) 345 11 18, 3451043
- Data zamieszczenia: 2020-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
ul. Juliana Aleksandrowicza 5
26-617 Radom, woj. mazowieckie
tel. (48) 361 39 00, fax. (48) 345 11 18, 3451043
REGON: 67020935600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja zespołu transformatorów wraz z szynami zasilającymi oraz przebudowa rozdzielni niskiego napięcia w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów wykonawczych oraz robót budowlanych w ramach zadania pn: Modernizacja zespołu transformatorów wraz z szynami zasilającymi oraz przebudowa rozdzielni niskie-go napięcia w Mazowieckim Szpitala Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wraz z ofertą powinny być złożone: a) oświadczenia dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2b) oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a) b) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiają-cym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do od-dania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w oryginale); c) dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych; d) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), udzielone przez osoby umocowane do działania w imieniu Wykonawcy; odpowiadające wymaganiom określonym w lit. (e) poniżej. e) w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: - wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. - określenie zakresu pełnomocnictwa, - podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont w Domu Studenta nr 5 w Warszawie
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dotyczącym realizacji zadania pn. „Wyposażenie w alternatywne źródła zasilania Szkoły Podstawowej nr 388 przy ulicy Deotymy 25/33 w Warszawie”.
Dodano: 2024-03-18 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Klembów w zakresie 6 zadań inwestycyjnych
Dodano: 2024-03-04 - SVA/U/4620-10/2024: Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej wysokiego oraz niskiego parametru na potrzeby c.o. i c.w.u. na terenie kompl. wojsk. Gdynia - Babie Doły, ul. Zielona 197
Dodano: 2024-02-22 - Remont w Domu Studenta nr 5 w Warszawie
Dodano: 2023-12-15 - 493-Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. I Poprzecznej 18 H,J,K,L w Warszawie w ramach termomodernizacji budynków.
Dodano: 2023-12-11 - „Modernizacja oświetlenia w gminie Góra Kalwaria” (WFOŚiGW) II
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp
Dodano: 2023-11-07 - Remont oświetlenia w siedzibie Prokuratury Rejonowej w Siedlcach przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2023-10-17 - Modernizacja oświetlenia drogowego w Zakroczymiu przy ul. Logistycznej, ul. Parowa Klasztorna, ul. Parowa Okólna, ul. Przechodnia oraz w m. Zaręby, Smoły i Wygoda Smoszewska w gminie Zakroczym
Dodano: 2023-10-03