Przetargi.pl
Modernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żernicy - etap IV zagospodarowanie terenu oraz przebudowa drogi gminnej ul. Miki w Żernicy

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44145 Pilchowice, ul. Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 235 65 21 , fax. 32 235 69 38
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    ul. Damrota 6
    44145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 32 235 65 21, fax. 32 235 69 38
    REGON: 00068785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pilchowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żernicy - etap IV zagospodarowanie terenu oraz przebudowa drogi gminnej ul. Miki w Żernicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Modernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żernicy – zagospodarowanie terenu, etap IV: Przedmiotem inwestycji jest modernizacja obiektu szkolno - przedszkolnego w Żernicy przy ulicy Leopolda Miki 37 na działkach o nr ewidencyjnych: 829/19, 830/19, 831/19, 832/19, 833/19, 834/19, 331/18, 332/19, 333/19, 334/20 w zakresie zagospodarowania terenu od frontu budynku (od strony ul. L. Miki) W ramach niniejszego opracowania przewiduje się: 1) Roboty demontażowe i przygotowawcze wymienione w części rysunkowej projektu, m.in.: ▪ demontaż fragmentu ogrodzenia (w tym bram i furtek) ▪ demontaż nawierzchni utwardzonych ▪ demontaż balustrad na schodach zewnętrznych – do ponownego montażu ▪ demontaż barierki na skarpach ▪ demontaż/rozbiórka jednego z murków zewnętrznych przy wejściu głównym do budynku ▪ demontaż istniejących słupów i opraw oświetlenia zewnętrznego 2) W zakresie zagospodarowania terenu: ▪ montaż nowego ogrodzenia terenu wraz z furtkami i bramą wjazdową (od ul. L. Miki) ▪ remont wskazanych fragmentów ogrodzenia (w tym bram i furtek) ▪ niwelacja terenu po rozbiórce murka oporowego ▪ remont murków i schodów zewnętrznych wraz z balustradami ▪ remont nawierzchni utwardzonych (wymiana na kostkę betonową wraz z podbudową) – zgodnie z dokumentacją techniczną ▪ wykonanie nowych nawierzchni biologicznie czynnych w postaci trawników ▪ montaż elementów małej architektury wokół budynku - ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe ▪ wymiana istniejących słupów i opraw oświetlenia zewnętrznego oraz montaż nowych słupów i opraw we wskazanym miejscu na trasie istniejącego okablowania Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie oświatowym, w związku z czym Wykonawca zachowa wzmożoną kontrolę bezpieczeństwa robót oraz dostosuje harmonogram robót do pracy obiektu. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żernicy – zagospodarowanie terenu, etap IV: a) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz za uzyskanie informacji od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. b) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. d) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. e) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. i) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne przedstawione zostały w części rysunkowej projektu. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej przez: firmę ABM Wycena Nieruchomości, Projektowanie Architektoniczne Anna i Bartosz Michalscy s.c. 44-100 Gliwice, ul. Czarnieckiego 22a, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy (łącznik od ul. Nieborowskiej): Zadanie polega na przebudowie drogi gminnej ul. Leopolda Miki w Żernicy zgodnie z dokumentacja projektową, na odcinku od skrzyżowania z ul. Nieborowską do zjazdu na teren Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Żernicy. Ogólny zakres opracowania obejmuje: • Wykonanie przebudowy konstrukcji jezdni z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR3. • Przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej (wpusty uliczne – wymiana, bądź remont) • Wykonanie zjazdów z kostki betonowej. • Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej. Zakres przebudowy przewiduje wykonanie jezdni o szerokości 5m wraz z poszerzeniami w miejscach łuków poziomych oraz wykonanie opaski o szerokości nawierzchni od 0,8m do 1,5m o nawierzchni zróżnicowanej z kostki betonowej i kamiennej zgodnie z planem sytuacyjnym. Całkowita długość przebudowywanego odcinka wynos ok.210 m. Minimalna odległość od granicy działek osób prywatnych wynosi 0,10m. Przebudowywana droga przebiega po terenach których właścicielem jest Gmina Pilchowice i osoby fizyczne są to działki o numerach: 105, 518/107, 332/19, 334/20, 833/19, 840/99, 841/99, 842/99, 843/104, 874/10, 241/23, 1010/23. Założeniem wyjściowym jest dostosowanie projektowanej niwelety do istniejącego ukształtowania terenu, istniejących ciągów komunikacyjnych w celu zminimalizowania wykopów i konstruowania nasypów. Zjazdy indywidualne należy wykonać ze spadkiem maksymalnym nie przekraczającym 5% na długości co najmniej 6m. Projektowane konstrukcje jezdni zgodnie z rysunkami przekroi konstrukcyjnych: Jezdnia – konstrukcja przed i za przepustem w km 0+047 do 0+063 Projektuje się następujący układ warstw nawierzchni jezdni: • Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 30cm • Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 gr. 20cm • Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 10cm • Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 6cm • Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm Jezdnia – konstrukcja na przepuście w km 0+055 Projektuje się następujący układ warstw nawierzchni jezdni: • Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 30cm • Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 gr. 20cm • Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 10cm • Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 6cm • Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm Jezdnia Projektuje się następujący układ warstw nawierzchni jezdni: • Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 6cm • Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm Wzmocnienie krawędzi jezdni Projektuje się następujący układ warstw nawierzchni: • Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 30cm • Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 gr. 20cm • Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 10cm • Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 6cm • Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm Krawędzie jezdni zostały zabezpieczone przez zastosowanie krawężnika betonowego 15x22 na ławie betonowej C12/15 oraz korytko betonowe 30x30x10, które zostanie włączone do przebudowywanego wpustu ulicznego. Opaska na przepuście w km do 0+036 do 0+075 Projektuje się następujący układ warstw opaski objętej przebudową: • Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 15cm • Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 20cm • Warstwa ścieralna z kostki kamiennej gr.9/11cm koloru szarego na podsypce cem-piask 1:4 gr.3cm. Opaska Projektuje się następujący układ warstw opaski objętej przebudową: • Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 15cm • Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 20cm • Warstwa ścieralna z kostki betonowej gr.8cm koloru szarego na podsypce cem-piask 1:4 gr.3cm. Zjazd Projektuje się następujący układ warstw zjazdu objętego przebudową: • Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 15cm • Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 20cm • Warstwa ścieralna z kostki betonowej gr.8cm koloru szarego na podsypce cem-piask 1:4 gr.3cm Powierzchnia utwardzona w km od 0+175 do 0+198 Projektuje się następujący układ warstw powierzchni utwardzonej objętej przebudową: • Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 30cm • Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 gr. 20cm • Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 10cm Warstwa ścieralna z kostki betonowej gr.8cm koloru szarego na podsypce cem-piask 1:4 gr.3cm Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne przedstawione zostały w części rysunkowej projektu. Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych zobowiązany jest do aktualizacji, zaopiniowania i zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu /którym dysponuje Zamawiający/ przez Komendę Policji w Gliwicach oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej drogi gminnej. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych dla zadania wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez: - Starostę Powiatu Gliwickiego; - Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; - Wójta Gminy Pilchowice; - Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach. h) Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Starostwo Powiatowe w Gliwicach, Komendę Policji w Gliwicach, Starostę Powiatu Gliwickiego, Wójta Gminy Pilchowice oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy oraz docelowej organizacji ruchu wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez w/w służby. i) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej przez: Firmę Inżynieryjne i Doradztwo „OLBARK”, mgr inż. Arkadiusz Olborski, 44-238 Czerwionka-Leszczyny, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale i musi zawierać co najmniej: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach