Przetargi.pl
Modernizacja zbiornika wodnego w m. Jastrząb- budowa mola estradowego imola widokowego

Urząd Gminy Jastrząb ogłasza przetarg

  • Adres: 26-502 Jastrząb, Pl. Niepodległości 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 628 48 60 , fax. 048 628 48 61
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jastrząb
    Pl. Niepodległości 5 5
    26-502 Jastrząb, woj. mazowieckie
    tel. 048 628 48 60, fax. 048 628 48 61
    REGON: 00053751000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja zbiornika wodnego w m. Jastrząb- budowa mola estradowego imola widokowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie : - mola widokowego (żelbetowego) zlokalizowanego na brzegu lewym opróżnionego zbiornika wodnego , które będzie wykorzystywane dla potrzeb turystyczno - widokowych oraz dla potrzeb cumowania sprzętu o parametrach : szerokość b = 5,50 m długość L = 24 m F = 132 - mola estradowego ( żelbetowego) zlokalizowanego na prawym brzegu zbiornika , do wykorzystania dla potrzeb widowiskowo-rozrywkowych o parametrach : część sceniczna F = 5,50 m x 6,0 m F = 33 m? część dla widowni F = 11,0 m x 12,0 F = 132 m? powierzchnia łączna F = 165 m? Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna składająca się z projektu wykonawczego przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452472002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy , którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) nie mniej niż jedno zamówienie na robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone dokumentem ( jedną referencją ) stwierdzającym , że robota budowlana została należycie wykonana, b) osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą posiadać właściwe uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności wodno-melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej ( obiekty budowlane gospodarki wodnej, obiekty budowlane melioracji wodnych) z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzą złożonym oświadczeniem , a ponadto posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy - W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnia - nie spełnia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg kryterium ( spełnia - nie spełnia) . Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą następujące dokumenty :
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg kryterium ( spełnia - nie spełnia ). Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą następujące dokumenty : 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 2. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3. Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru nr 3 4. Oświadczenie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wg wzoru nr 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - właściwe uprawnienia do kierowania robotami w specjalności wodno - melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej ( obiekty budowlane gospodarki wodnej, obiekty budowlane melioracji wodnych ) z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych z podaniem dat wykonania, wartości oraz odbiorców wg wzoru nr 4 . Wymagana jest realizacja min. 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . 7. Potwierdzenie należytego wykonania prac wymienionych w pkt VI.6 SIWZ ( referencje , protokoły odbioru lub inne dokumenty ) 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę 12. Wypełniony kosztorys ofertowy załącznik Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby uprawnione ) do podpisania oferty z dopiskiem ( za zgodność z oryginałem )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugjastrzab.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach