Przetargi.pl
Modernizacja zbiornika wodnego na potoku Klikawa w Lewinie Kłodzkim

Gmina Lewin Kłodzki ogłasza przetarg

  • Adres: 57343 Lewin Kłodzki, ul. Nad Potokiem
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 698 428 , fax. 748 698 273
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lewin Kłodzki
    ul. Nad Potokiem 4
    57343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie
    tel. 748 698 428, fax. 748 698 273
    REGON: 89071812000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lewin-klodzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja zbiornika wodnego na potoku Klikawa w Lewinie Kłodzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja zbiornika wodnego na potoku Klikawa w Lewinie Kłodzkim”. 2. Przedmiot zamówienia planowany jest do dofinansowania z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach dotacji celowej z budżetu państwa na zadania związane z remontem i odbudową obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej w tym na przeciwdziałania skutkom takich zdarzeń w przyszłości. 3. Zbiornik wodny zlokalizowany jest w gminie Lewin Kłodzki, w powiecie kłodzkim, w województwie dolnośląskim. 4. Zakres remontu zbiornika wodnego mieści się w granicach działek nr ewid. geod. 97, 102, 314, 317/6, 317/7, 317/8, 430/4, 521/1, 521/2, 521/3 AM 1 obręb 0013 Lewin Kłodzki. 5. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja całego przedsięwzięcia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz zapisami niniejszej SIWZ z wyłączeniem następujących robót ujętych w dokumentacji: wycinka 5 szt. drzew, czyszczenie i malowanie konstrukcji metalowych, wykonanie schodów terenowych, wykonanie kładek K2,K3,K4,K5,K6,K7, wykonanie zjazdu do czaszy zbiornika nr 1. 6. Do zadań Wykonawcy należy również wykonanie dokumentacji powykonawczej, prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej zadania, oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem obiektu. 7. Zakres obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania w/w zadania, m.in.: 1) Roboty ziemne polegające na: podniesieniu korony zapór zbiorników, wyrównaniu powierzchni skarp odwodnych i odpowietrznych korpusów zapór, korygowaniu linii brzegowej zbiorników, pogłębieniu koryta potoku Klikawa na dopływie do zbiornika nr 1 wraz z ukształtowaniem niecki przeciwrumoszowej. 2) Roboty rozbiórkowe polegające na : rozebraniu uszkodzonych murów betonowych z okładzina kamienną oraz gurtu betonowego w kanale odpływowym ze zbiornika nr 3 , demontażu progów betonowych w dnie bystrzy przelewów zbiorników nr 1, 2, i 3, rozkuciu skorodowanych fragmentów i ich odbudowa zaprawami naprawczymi. 3) Remont murów betonowych z okładziną kamienna poniżej przelewów zbiorników na długości bystrzy. 4) Remont bruków kamiennych na betonie w dnie bystrzy i niecek poniżej przelewów zbiorników. 5) Remont narzutów kamiennych nad umocnieniami bystrzy i niecek poniżej przelewów zbiorników 6) Remont drogi wewnętrznej na działce nr 314 obręb Lewin Kłodzki. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy także: 1) opracowanie planu BIOZ, 2) wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót, 3) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej pokazującej zakres wykonanych prac, 4) w przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem, 5) bieżąca obsługa geodezyjna i geotechniczna oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej robót wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą. Zamawiający może żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót, 6) usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń dróg powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących ww. zadanie, 7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót, 8) umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy, 9) w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 10) zorganizowania zaplecza budowy wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, a także dokonania rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie, 11) uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowaniu obiektu przez Zamawiającego, pozwoleń związanych z obsługa budowy oraz terenów sąsiadujących. 12) zgłaszanie w formie pisemnej zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych minimum 3 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania, nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie. 13) wykonania na własny koszt wszystkich niezbędnych badań i prób umożliwiających należyte wykonanie umowy, 14) jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń pokontrolnych, 15) zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu, 9. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: 1) Projekcie budowlanym „Remont zbiornika wodnego w km 9+390 potoku Klikawa w Lewinie Kłodzkim". 2) Projekcie „Remonto drogi wewnętrznej na działce nr 314”. 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót budowlanych niezbędnych do osiągnięcia rezultatu jakim jest kompleksowe wykonanie całego zadania. 10. Jeżeli w trakcie realizacji zadania, okaże się, że w dokumentacji projektowej pojawiają się wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a ich istnienie wiąże się z niemożliwością wykonania robót w sposób prawidłowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, to przedmiot umowy może ulec modyfikacji. W w/w sytuacji, Zamawiający wraz z Wykonawcą przy udziale Nadzoru Inwestorskiego oraz Projektanta ustalą zakres robót zaniechanych, zamiennych, a sposób świadczenia, który ulegnie zmianie, określony zostanie w aneksie do umowy. 11. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, przy użyciu własnych narzędzi oraz sprzętu. 12. Wszelkie wykonywane roboty oraz organizacja pracy muszą uwzględniać przepisy BHP, ppoż. 13. Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wraz z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności. 14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 15. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wydobyciem i transportowaniem namułu Liczbę pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu terminu wykonania zamówienia oraz dokumentacji projektowej określa Wykonawca. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 16. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 15 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 17. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy własne nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Do mogących występować w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót znaków towarowych, patentów zastosowanie ma określenie „lub równoważne", Oznacza to, że Wykonawca może użyć innych produktów niż określone w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, jednakże wyłącznie pod warunkiem, ze posiadają one tożsamy charakter użytkowy (tożsamość funkcji) oraz, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwo użytkowania nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 18. Okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, co zostanie ocenione zgodnie z rozdz. XIII SIWZ. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. 19. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie max. 14 dni od podpisania umowy uszczegółowiony harmonogram rzeczowo-finansowy, uzgodniony z Zamawiającym. 20. Zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi ponadto zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdz. V pkt 4 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego – według Załącznika nr 7 do SIWZ, 3) dowód wniesienia wadium, 4) pełnomocnictwo o którym mowa w rozdz. X pkt 3. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach