Przetargi.pl
Modernizacja zapleczy hodowlanych na terenie Nowego ZOO w Poznaniu

Ogród Zoologiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-063 Poznań, Karpala Wojtka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 768 209 , fax. 618 773 533
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogród Zoologiczny w Poznaniu
    Karpala Wojtka 3
    61-063 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 768 209, fax. 618 773 533
    REGON: 63210005700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoo.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja zapleczy hodowlanych na terenie Nowego ZOO w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji zapleczy hodowlanych na terenie Nowego ZOO. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącą załącznik do SIWZ (obejmującej: projekt techniczny, szczegółową specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz rysunki) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). Postępowanie zostało podzielone na 2 części: W zakresie części nr 1: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest wykonanie zadani pn. „Modernizacja zapleczy hodowlanych Działu ssaków drapieżnych”. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ (obejmującej: projekt budowlany, szczegółową specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz rysunki) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 3 sierpnia 2011 r. w sprawie gatunków zwierząt niebezpiecznych dla życia i zdrowia ludzi. (Dz. U. Nr 173, poz. 1037). Przedmiotem zamówienia jest także utylizacja azbestowego dachu o powierzchni 14,4 m2. W celu realizacji tych robót Wykonawca musi posiadać stosowne zezwolenia lub korzystać z podwykonawców, które takie zezwolenia posiadają. Zamawiający wymaga przed przystąpieniem do realizacji tych robót przedstawienia zezwolenia na prace z azbestem oraz jego transport. Opady azbestowe muszą być przekazane na czynne wysypisko uprawnione do odbioru takich odpadów. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy będzie wymagał okazania stosownym zezwoleń lub potwierdzenia przekazania odpadów na stosowne wysypisko. Brak okazania tych dokumentów uznaje się za nienależyte wykonanie umowy oraz przerwę w realizacji robót z winy wykonawcy, co może być podstawą do odstąpienia od Umowy oraz naliczenia kary umownej. W zakresie części nr 2: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest wykonanie Budynku nr 1 z zakresu dokumentacji technicznej zadani pn. „Modernizacja zapleczy hodowlanych ptaków na terenie Nowego ZOO w Poznaniu”. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą tylko roboty związane z pracami konstrukcyjnymi budynku oznaczonego w dokumentacji technicznej jako Budynek nr 1. W szczególności są to elementów opisane w Projekcie technicznym, str. 5, pkt. 6, jako Budynek nr 1. W zakres zamówienia nie wchodzą w szczególności roboty rozbiórkowe obejmujące w/w budynek, a tylko budowa nowego obiektu. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że w trakcie realizacji robót budowlanych, na terenie woliery dla ptaków będą prowadzone równolegle roboty budowlane przez innego Wykonawcę. Obowiązkiem Wykonawcy jest taka organizacja pracy aby nie dochodziło do zakłóceń w pracy obu podmiotów. W razie potrzeby Zamawiający zorganizuje narady z przedstawicielami obu wykonawców w celu uzgodnienia organizacji pracy. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Okres gwarancji podstawowej – 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: W zakresie części nr 1: 4 500 zł, W zakresie części nr 2: 2 400 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 22 1020 4027 0000 1902 1263 5977; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach