Przetargi.pl
Modernizacja zaplecza piłkarskiego UKS TOP-54 przy ulicy Sidorskiej w Białej Podlaskiej w formule zaprojektuj i wybuduj.

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 083 3416177 , fax. 083 3437064
  • Data zamieszczenia: 2013-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 3
    21-500 Biała Podlaska
    tel. 083 3416177, fax. 083 3437064
    REGON: 00052404500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja zaplecza piłkarskiego UKS TOP-54 przy ulicy Sidorskiej w Białej Podlaskiej w formule zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, polegającym na opracowaniu dokumentacji projektowej zgodnie z warunkami od gestorów mediów oraz na podstawie opracowanej dokumentacji i uzyskanych pozwoleń, zakup,dostawa i montaż typowego kontenerowego zaplecza sanitarno - szatniowego z przyłączami wod-kan., elektrycznym i przebudową linii nn a także (wykonanie fundamentów i skarpy) wraz ze schodami zejściowymi, uzgodnień dokumentacji na ZUD. Zaplecze kontenerowe należy postawić na odpowiednim podłożu i fundamentach lub stopach fundamentowych, zbrojonych konstrukcyjnie, ponieważ połowa budynku posadowiona będzie na skarpie. Należy także wykonać schody zejściowe ze skarpy na boisko sportowe, wykonać przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej, podłączenie do sieci energii elektrycznej wraz z przebudową sieci energetycznych. Obiekt kontenerowy, przeznaczony na sanitarno-szatniowe zaplecze boiska sportowego, parterowy, nie podpiwniczony, wolno stojący, w konstrukcji stalowej. Obiekt jako całość stanowi zestaw kontenerów. Obiekt musi być przystosowany do funkcjonowania w różnych warunkach klimatycznych: - w zakresie temperatur zewnętrznych od: -30 do + 30 0C - w czasie intensywnych opadów do 180 mm/m2 (deszczu, śniegu lub gradu) Funkcjonalnie wyodrębnia się pomieszczenia: szatni dla zawodników I, szatni dla zawodników II, szatni dla zawodników III, szatni dla zawodników IV natrysków wraz z wc, pomieszczenie trenerów, pomieszczenie dla sędziów, pomieszczenia biurowego oraz magazynku. Obiekt użytkowany będzie całorocznie. Oświetlenie pomieszczeń światłem naturalnym, okna rozwierno - uchylne z PCV w kolorze białym. Ogrzewanie obiektu winno odbywać się za pomocą grzejników elektrycznych. Obiekt winien być wyposażony w instalację wodociągową i kanalizacyjną. Pomieszczenia łazienek oraz wc muszą posiadać wentylację mechaniczną oraz być wyposażone w miski ustępowe, umywalki i kabiny natryskowe. Ściany zewnętrzne z płyty warstwowej ściennej. Konstrukcja obiektu - szkieletowa, ramy dwuprzęsłowe opierane na stopach fundamentowych lub fundamencie Dach obiektu jednospadowy. Wewnątrz pomieszczeń szatni męskiej, magazynku okładzinę ścian stanowi panel blaszany powlekany w kolorze białym, w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych okładzina ścian wewnętrznych zmywalna odporna na wilgoć w kolorze białym, a w pomieszczeniu trenerów z paneli boazeryjnych PCV, w kolorze białym. Podłoga z płyty OSB 22 mm lub innej o nie gorszych parametrach technicznych, wyściełane wykładziną PCV gr 2 mm. Drzwi wejściowe obiektu kontenerowego o wymiarach w świetle ościeżnicy: szerokość 90 cm i wysokość 200 cm. 1.1 Opis szczegółowy wymagań dla przedmiotu zamówienia. szerokość zewnętrzna min. 22200 [mm] długość zewnętrzna min. 7500 [mm] wysokość zewnętrzna 2970 [mm] wysokość wewnętrzna 2500 [mm] powierzchnia budynku min. 166,60 [m?] 1. 2 Obiekt powinien posiadać: a) cztery szatnie (z wyposażeniem) wraz z pomieszczeniami higieniczno - sanitarnymi, b) pomieszczenie dla sędziów, c) pomieszczenie dla trenerów, d) pomieszczenie gospodarcze, e) pomieszczenie biurowe, f) pomieszczenia sanitarne, g) pomieszczenia wc. 1.3 Wyposażenie uzupełniające: a) wyposażenie meblowe (krzesełka = szt.10, ławki do szatni= 16 szt. x 3m, wieszaki ubraniowe = szt. 3 (stojące), wieszaki ubraniowe (haczyki = szt. 160 z deskami =szt. 16 - 3 m, stoliki = szt.2, biurko, szafka ubraniowa, szafy na dokumenty biurowe = szt. 2, regał metalowy 10 mb wysokości 2 m, krzesełko do komputera) b) suszarki do rąk = szt. 4 c) suszarki do włosów = szt. 8 d) pojemniki na papier toaletowy = szt.6, e) uchwyty na ręczniki papierowe = szt.6, f) pojemniki (dozownik) na mydło w płynie = szt.6 g) szczotki do toalet = szt.6 h) lustra - szt. 4 i) gaśnice ppoż.= szt. 2 Obiekt winien być przystosowany do całorocznego użytkowania oraz spełniać wymogi ppoż., bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa użytkowania, ochrony środowiska, oszczędności energii, sanitarno-higieniczne i bhp. Przyjęte rozwiązania projektowe muszą uwzględniać ekonomikę wykonania robót budowlanych oraz zminimalizowanie kosztów utrzymania i użytkowania obiektu. W przypadku, gdzie użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. o porównywalnych parametrach. 2.Zakres przedmiotu zamówienia określają: a) program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, b) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 10 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5600PLN Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 2.1.pieniądzu, 2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym ze poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 2.3.gwarancjach bankowych, 2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Miasta Biała Podlaska: Bank Zachodni WBK SA nr rachunku 08 1500 1331 1213 3001 4919 0000 do dnia 02.08.2013 r. do godz. 12:00 4.Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 5.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłoczne wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z oprocentowania rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapodlaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną