Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 34700 Rabka-Zdrój, ul. prof. Jana Rudnika
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (018) 2676060 w. 244 , fax. (018) 267 60 69
- Data zamieszczenia: 2017-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdrój
ul. prof. Jana Rudnika
34700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
tel. (018) 2676060 w. 244, fax. (018) 267 60 69
REGON: 28849000020 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.igrabka.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Zakładu Rehabilitacji – Pawilonu Gimnastyki Leczniczej wraz z Halą Sportowo-Rehabilitacyjną - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja Zakładu Rehabilitacji – Pawilonu Gimnastyki Leczniczej wraz z Halą Sportowo-Rehabilitacyjną obejmuje przebudowę i remont wraz z ociepleniem budynku Pawilonu Gimnastyki Leczniczej. Przedmiot i zakres robót budowlanych między innymi obejmuje następujące roboty w Pawilonie Gimnastyki Leczniczej: przebudowa zespołu szatniowego – zmiana układu funkcjonalnego szatni i natrysków; remont niecek basenowych wraz z wykonaniem nowej technologii basenowej w pomieszczeniach przyziemia budynku; remont instalacji wodno-kanalizacyjnej strefy szatniowej i basenowej – wg proj. branżowych; remont instalacji elektrycznej strefy szatniowej i basenowej - wg proj. branżowych; remont instalacji wentylacji mechanicznej strefy szatniowej i basenowej - wg proj. branżowych; ocieplenie ścian budynku na poziomie parteru; wymiana stolarki okiennej (z wyłączeniem fasady od strony południowej); demontaż schodów zewnętrznych. Uwaga: Zamawiający informuje, że zadanie inwestycyjne pn. Modernizacja Zakładu Rehabilitacji – Pawilonu Gimnastyki Leczniczej wraz z Halą Sportowo-Rehabilitacyjną realizowana jest ze środków finansowych Ministerstwa Zdrowia. Zamawiający z uwagi na podział etapowy finansowania inwestycji przez Ministerstwo Zdrowia, wymaga by Wykonawca prowadził roboty w II etapach, gdzie: I etap inwestycji będzie obejmował roboty budowlane do wysokości 970 tyś. zł. brutto. oraz rozliczenie tych robót z Inwestorem (protokołem końcowym robót pierwszego etapu) do 15 grudnia roku 2017. II etap inwestycji będzie obejmował pozostałe roboty budowlane i instalacyjne wraz z rozliczeniem końcowym Inwestycji. Szczegółowy zakres robót, wymagania oraz sposób wykonania i odbioru prac określają: Informacja o terenie wykonania przedmiotu umowy, organizacji robót budowlanych, ochronie środowiska i zapleczu zapewnionym dla potrzeb Wykonawcy, stanowiąca Załącznik nr 1 do wzoru Umowy. Dokumentacja projektowa wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 2 do wzoru Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy zł). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Oddział w Rabce-Zdroju, na konto 03 1020 3466 0000 9902 0003 9818; z adnotacją „Wadium Nr sprawy ZP-271- 6/PN6/17”, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359). Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust.4a i 5 Ustawy. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej – kopii dowodu wykonanej operacji.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; w zakresie kompetencji zdolności technicznej lub zawodowej wykażą się: wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch robót budowlanych dotyczących wykonania prac remontowo-budowlanych, z których każda obejmowała m. in. roboty rozbiórkowe, roboty betonowe, demontaż i montaż instalacji elektrycznej, wykonanie nowej instalacji wentylacyjnej i klimatyzacji, zrealizowanych w obiektach użyteczności publicznej o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych; dysponowaniem osobami spełniającymi następujące wymagania: jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w specjalności instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, która będzie brała udział w realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza łączenie posiadania uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA ODCINKÓW DRÓG GMINNYCH W ŁUCZYCACH I ŁOSOSKOWICACH - UTWARDZENIE POBOCZY
Dodano: 2023-10-30 - MODERNIZACJA TRZECH DRÓG GMINNYCH - UTWARDZENIE POBOCZY
Dodano: 2022-09-05 - Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z instalacjami c.o., wod.-kan. oraz elektryczną na działce nr ewid. 9972/12, obręb i jednostka ewidencyjna 121502_1.0001 Sucha Beskidzka- III
Dodano: 2021-02-08 - Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z instalacjami c.o., wod.-kan. oraz elektryczną na działce nr ewid. 9972/12, obręb i jednostka ewidencyjna 121502_1.0001 Sucha Beskidzka- III
Dodano: 2020-12-29 - Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z instalacjami c.o., wod.-kan. oraz elektryczną na działce nr ewid. 9972/12, obręb i jednostka ewidencyjna 121502_1.0001 Sucha Beskidzka - II
Dodano: 2020-12-03 - Przebudowa drogi powiatowej 1507K Szymbark - Bystra - Szalowa od km 1+550 do km 1+955 w m. Szymbark
Dodano: 2020-09-24 - Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z instalacjami c.o., wod.-kan. oraz elektryczną na działce nr ewid. 9972/12, obręb i jednostka ewidencyjna 121502_1.0001 Sucha Beskidzka
Dodano: 2020-09-10 - „Rozbudowa Klubu Studenckiego ZAUEK w Pawilonie E”
Dodano: 2020-08-14 - „Modernizacja dróg dojazdowych do pól ul. Polna działka nr 453 w miejscowości Cieślin o długości 420 m, „Przełajka” działka nr 478/5, 729 w miejscowości Kwaśniów Dolny w km 0+000-0+097,5 i 0+117,7 -0+420 o długości 339,8 m.”
Dodano: 2020-08-06 - Remont dróg na terenie Gminy Zawoja w roku 2020 – 2021 - FDS
Dodano: 2020-07-28