Przetargi.pl
Modernizacja Zakładu Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym poprzez doposażenie sortowni odpadów

Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn Zdrój, ul. Wardyń Górny 35
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 716 29 38
  • Data zamieszczenia: 2013-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o.
    ul. Wardyń Górny 35 35
    78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 716 29 38
    REGON: 33144069400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Zakładu Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym poprzez doposażenie sortowni odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót związanych z modernizacją zakładu w Wardyniu Górnym. Szczegółowy zakres robót określa Program Funkcjonalno Użytkowy Modernizacji Zakładu Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym poprzez doposażenie istniejącej sortowni odpadów. Szczegółowy zakres został zawarty w Tabeli Elementów Ceny Ryczałtowej, Specyfikacji Technicznej Dostaw oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Projektowanie Wykonawca sporządzi Projekt Robót zgodnie z Dokumentami Umowy i postanowieniami Prawa Kraju. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez wykwalifikowanych projektantów, będących inżynierami, spełniających Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z polskim prawem budowlanym i polskimi normami lub odpowiednimi standardami Międzynarodowymi lub Unii Europejskiej. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z najnowszą praktyką inżynierską. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, że on sam oraz jego projektanci będą do dyspozycji Zamawiającego aż do daty upływu Okresu Zgłaszania Wad. - Wymagana dokumentacja Przedmiot zamówienia obejmuje: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, wykonanej zgodnie z przepisami prawa Kraju, a w szczególności: Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2010 Nr 243, poz. 1623 ze zm.) z rozporządzeniami wykonawczymi, Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.), Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.), Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze (tekst jedn. Dz. 2005 U. Nr 228, poz. 1947 ze zm.), Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. 2005 Nr 239, poz. 2019 ze zm.) z rozporządzeniami wykonawczymi, wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami polskiego prawa w tym m.in.: Opracowanie Projektu Budowlanego i wykonawczego w sposób zgodny z wymaganiami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2010 Nr 243, poz. 1623 ze zm.). Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, zezwoleń i pozwoleń, których obowiązek uzyskania wynika z prawa polskiego, w tym opracowanie materiałów o wydanie decyzji o warunkach przyłączenia do sieci wodociągowej oraz sieci energetycznej na pobór i dostawę energii elektrycznej, wraz z uzyskaniem stosownych decyzji. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi opisami w zakresie i formie jak w Dokumentacji projektowej, której treść przedstawiać będzie Roboty tak, jak zostały przez Wykonawcę zrealizowane; oraz wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, zawierającej dokumentację geodezyjną sporządzoną na poszczególnych etapach budowy oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz z kopią aktualnej mapy zasadniczej terenu. Dokumentację powykonawczą należy dostarczyć Inżynierowi do przeglądu przed rozpoczęciem Prób Końcowych. Opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji, dostatecznie szczegółowej, aby Zamawiający mógł eksploatować, konserwować, rozbierać, składać, regulować i naprawiać urządzenia, Dostarczenie dokumentacji techniczno-ruchowych (DTR) Urządzeń, Opracowanie instrukcji eksploatacji Wykonanie robót budowlanych oraz dostawa i uruchomienie urządzeń zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Pomorskim Banku Spółdzielczym w Świdwinie, nr rachunku bankowego - 21 8581 0004 0015 8020 2000 0001 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na ww. rachunku bankowym. 3.2. Za datę wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 3.3. W ofercie należy wskazać numer rachunku, na który należy zwrócić wadium. 4. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy zdeponować w Biurze Zamawiającego: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. Wardyń Górny 35, 78-320 Połczyn-Zdrój, lub złożyć wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach musi posiadać termin realizacji uprawnień Beneficjenta tożsamy z terminem związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium, zgodnie z zapisami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach