Przetargi.pl
Modernizacja wystawy głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta w związku z dofinansowaniem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu „Wspieranie działań muzealnych”

Muzeum Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-272 Warszawa, Rynek Starego Miasta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 596 67 11, 22 2774427 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Warszawy
    Rynek Starego Miasta 28/46
    00-272 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 596 67 11, 22 2774427, fax. -
    REGON: 16387044000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwarszawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorzadowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wystawy głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta w związku z dofinansowaniem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu „Wspieranie działań muzealnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wystawy głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta w związku z dofinansowaniem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu „Wspieranie działań muzealnych”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zadanie I: Modernizacja i doposażenie „Makiety XVIII-wiecznej Warszawy” w Gabinecie Widoków Warszawy, w tym konserwacja i rozszerzenie zakresu merytorycznego o legendy wraz z opisami, wykonanie podestu poprawiającego dostęp do krawędzi ekspozytora przed makietą szczególnie dla osób z ograniczeniami i niepełnosprawnościami ruchowymi. Części opisowe będą uwzględniać potrzeby osób z niepełnosprawnościami wzroku. 2) Zadanie II: Doposażenie przestrzeni muzeum o profesjonalne pulpity i panele informacyjne o eksponatach uzupełniające treści merytoryczne i usprawniające komunikację po przestrzeniach wystawy: w punkcie Widokowym, przestrzeni duszy kamiennicy trójdzielnej (Kamienica pod Murzynkiem nr 36) oraz w kamienicach nr 38 i nr 40 opisujące Malowidła z wydawnictwa Iskry, w kamienicy nr 36 (widoki na Gabinet Detalu Architektonicznego), w lobby kina. Wszystkie pulpity i panele informacyjne będą uwzględniały potrzeby osób z niepełnosprawnościami wzroku. 3) Zadanie III: Doposażenie 3 pomieszczeń w kamienicy nr 34 (2 na I piętrze – część Gabinetu Fotografii i 1 na II piętrze – część Gabinetu Ubiorów) z zachowanymi, jedynymi na terenie Starego Miasta w Warszawie, polichromowanymi drewnianymi stropami z poł. XVII i poł. XVIII wieku w specjalistyczne, właściwe konserwatorsko i wystawienniczo oświetlenie tych stropów, pozwalające na właściwe podświetlenie ich unikalnych detali. 4) Zadanie IV: Wykonanie i zamontowanie elementów systemu identyfikacji wizualnej wewnętrznej w siedzibie głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta 28-42 oraz ul. Nowomiejskiej 4-8. Zadanie obejmuje następujące elementy: a) tabliczki (podpisy wejść i kierunkowskazy):  80 sztuk tabliczek dużych 240 mm x 160 mm, w tym: • tabliczek z zagiętą prostą płetewką – 40 szt. • tabliczek z zagiętym grotem strzałki - 40 szt.  150 sztuk tabliczek małych 240 mm x 75 mm w tym: • tabliczek z grotem strzałki, prostym lub zagiętym - 100 szt. • tabliczek płaskich bez grotu strzałki) – 50 szt. b) tablice lokalizacyjne (spis gabinetów i mapki) – 11 szt. c) oznaczenia semaforowe – 5 szt. d) tablice opisujące przyciski w windach – 2 szt. e) zastawki – 8 szt. f) oznakowania – 89 szt. g) plakietki na meble – 50 szt. wraz z demontażami i naprawami ścian. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca w szczególności zobowiązany jest: 1) przygotować harmonogram realizacji Zadania I, Zadania II, Zadania III i Zadania IV i przedłożyć go do akceptacji Zamawiającego; 2) wykonać przedmiot zamówienia pod nadzorem konserwatora zbytków (Zadania I-IV); 3) wykonać instalacje pod nadzorem konserwatora i pracowników Muzeum Warszawy wskazanych przez Zamawiającego (Zadania I -IV); 4) wykonać prace zabezpieczające (w tym: polichromowanych stropów, elementów wyposażenia technicznego, stolarki, ślusarki, detali wnętrz, wybranych eksponatów, elementów wystawienniczych), montażowe i naprawcze (Zadania I -IV); 5) wykonać dokumentację powykonawczą w zakresie wykonywanych prac, zgodnie z wymogami Opisu przedmiotu zamówienia (Zadania I -IV); 6) wykonać prototyp wg rysunku g2.11 (tabliczka kierunkowa – wariant wzorniczy 11 z przykładową grafiką) oraz próbkę palety kolorystycznej wg rysunku g1.7. (gama kolorystyczna oznaczeń pięter do przetestowania w prototypie). Wykonawca wykona zadanie po akceptacji prototypu i próbki. Zamawiający informuje, że ostateczne napisy na tablicach mogą ulec zmianie (Zadanie IV); 7) wykonać specjalistyczne projekty warsztatowe: tyflografiki (obrysy), napisy powiększone (tekstem łatwym do czytania), napisy w alfabecie Braille`a. Wykonawca przystąpi do wykonania zadań po zatwierdzeniu projektów warsztatowych przez konsultanta Muzeum Warszawy ds. dostępności muzeum. Wykonawca zobowiązany jest do bieżących konsultacji z konsultantem ds. dostępności muzeum i uwzględnianiu jego uwag i zaleceń (Zadania I-II); 8) wykonać modernizację „Makiety XVIII-wiecznej Warszawy” pod nadzorem konserwatora muzealnego. Wykonawca wykona modernizację „Makiety XVIII-wiecznej Warszawy” na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego próbnych fragmentów makiety: wydruk wody, wydruk mapy uzupełniającej, naprawa elementu dotychczasowej makiety (Zadanie I); 9) przedłożyć do akceptacji Zamawiającego obliczeń technicznych i innych parametrów dla wybranych rozwiązań oświetlenia zabytkowych polichromii (Zadanie III). 10) udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości oraz rękojmi na przedmiot zamówienia (Zadania I-IV). Okres gwarancji jakości i rękojmi wynosi 24 miesiące licząc od dnia bezusterkowego odbioru potwierdzonego podpisaniem protokołu odbioru. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III realizowane są w ramach dofinansowania ze środków Ministerstwa Kultury I Dziedzictwa Narodowego w ramach projektu pn. „Modernizacja wystawy głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta”. Program Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego na rok 2020 „Wspieranie działań muzealnych”, Zadanie 2. Modernizacja stałych wystaw muzealnych. 6. Kamienice przy Rynku Starego Miasta 28-42 oraz przy ul. Nowomiejskiej 4-8 w Warszawie wpisane są do rejestru zabytków i znajdują się na Liście Światowego Dziedzictwa UNESCO. 7. Zamawiający zaleca wzięcie udziału w wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia, w celu zapoznania się Wykonawcy z terenem, na którym będą prowadzone prace. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 27 lipca 2020 r. o godz. 12:00 zbiórka Wykonawców w siedzibie głównej Muzeum Warszawy w Warszawie, Rynek Starego Miasta 28 (Recepcja). Przed przystąpieniem do dokonania wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani będą potwierdzić na liście obecności swój udział w wizji co będzie traktowane jako złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z obiektem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92520000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty. 2. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o: a) braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; b) spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Wykaz dostaw zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z dowodami określającymi czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 7A, 7B, 7C do SIWZ. 9. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć kserokopię dyplomu ukończenia studiów magisterskich konserwatora zabytków osoby skierowanej do realizacji zamówienia na specjalności w zakresie konserwacji zabytków. W przypadku zmiany osoby wskazanej w załączniku nr 7A, Wykonawca wskaże inną osobę posiadającą uprawnienia i doświadczenie nie gorsze niż osoba wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia. 10.W przypadku zmiany osoby wskazanej w załączniku nr 7B Wykonawca wskaże inną osobę posiadającą doświadczenie w tworzeniu makiet architektonicznych / ekspozycyjnych nie gorsze niż osoba wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia. 11. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń osoby wskazanej do realizacji zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku zmiany osoby wskazanej w załączniku nr 7C Wykonawca wskaże inną osobę posiadającą uprawnienia i doświadczenie nie gorsze niż osoba wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia. 12. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm. ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach