Przetargi.pl
Modernizacja wybranych odcinków dróg gminnych oraz drogi powiatowej nr 2425W Pieścirogi-Siennica na odcinku 100 m

Gmina Nasielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6933000 , fax. 023 6912470
  • Data zamieszczenia: 2016-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
    ul. Elektronowa 3 3
    05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6933000, fax. 023 6912470
    REGON: 00052849790913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wrr@um.nasielsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wybranych odcinków dróg gminnych oraz drogi powiatowej nr 2425W Pieścirogi-Siennica na odcinku 100 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Stare Pieścirogi: ul. Zamoyskiego, ul. Chłopickiego, ul. Parkowa, przebudowa drogi powiatowej nr 2425W Pieścirogi-Siennica na odcinku 100 m oraz remont drogi gminnej w Wągrodnie. 2 Zakres zamówienia obejmuje: A/. Stare Pieścirogi ul. Zamoyskiego i ul. Chłopickiego: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,650 km; - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 3 500,00 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie 125 kg/m2 - 437,50 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC8S o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) - 3 500,00 m?, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 675,00 m2, - ustawienie oznakowania pionowego - 6 szt. B/. Stare Pieścirogi ul. Parkowa: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,233 km, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 4 km - 621,75 m3, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 10 km - 100,44 m3, - formowanie i zagęszczenie nasypów do 3,0 m spycharkami - 100,44 m3, - ława pod krawężniki betonowa z oporem - 39,36 m3, - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej - 504,00 m, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1900,50 m2, - podbudowa betonowa B-10 bez dylatacji grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1674,00 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 1674,00m2, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej - 1674,00 m2, -skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 1674,00 m2, - studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem, syfonem i wpustem C250 - 6szt., - wykonanie kanałów z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - 36 m, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych AC11W o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa wiążąca) - 1674,00 m?, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej - 1674,00 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych AC8W o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) - 1674,00 m?, - ustawienie oznakowania pionowego - 9 szt., - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 6 szt., - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 3 szt., C/. Stare Pieścirogi droga wewnętrzna dz. nr ew. 223/66: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,178 km, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 4 km - 532,00 m3, - ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia - 0,06 ha, - warstwa odsączająca z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 890 m2, - podbudowa betonowa B-10 bez dylatacji grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 890 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 890 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych AC11W o grubości po zagęszczeniu 5 cm (warstwa wiążąca) - 890,00 m?, - skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 890,00 m2, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 178 m2, D/. Wągrodno: - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno w ilości 0,5kg/m2 nawierzchni bitumicznej - 1 800 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym (50kg/m2) - 90 t, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC8S o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 1 800 m2. E/. Stare Pieścirogi ul. Sikorskiego - droga powiatowa nr 2425W - 100 m: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,100 km; - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 700,00 m?, - podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 6 cm, beton asfaltowy AC11W - warstwa wiążąco-wyrównawcza - 700 m2, , - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC8S o grubości po zagęszczeniu 5 cm (warstwa ścieralna) - 700,00 m? - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - 100 m2, - ustawienie oznakowania pionowego - 3 szt. 3 Wspólny Słownik zamówień Publicznych: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 4 Wszystkie zastosowane i potrzebne do wykonania zadania materiały muszą być w pierwszym gatunku i posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. 5 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót oraz niniejszej SIWZ, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 6 Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, b) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, c) doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie odpadów i gruzu na składowisku odpadów komunalnych, d) utrzymanie prowizorycznych objazdów oraz objazdu na czas trwania robót, e) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, f) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, g) przestrzeganie przy realizacji robót warunków zawartych w uzgodnieniach m.in. z Zamawiającym, Zarządcami dróg i innych. 7 Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 8 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia możliwości ruchu pieszego przez cały okres realizacji zadania. 9 Zastosowane w dokumentacji wyroby służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w specyfikacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w specyfikacji. Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł. (słownie piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Nasielsk nr: 27 8226 0008 0000 1746 2000 0034. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 216 /II piętro/. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych, nieodwołalnie i na jego pierwsze żądanie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nasielsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach