Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 05126 Nieporęt, Ul. Dworcowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 748 326
- Data zamieszczenia: 2018-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury
Ul. Dworcowa
05126 Nieporęt, woj. mazowieckie
tel. 227 748 326
REGON: 14022255100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.goknieporet.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja wnętrza Gminnego Ośrodka Kultury w Nieporęcie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje modernizację budynku wnętrz Gminnego Ośrodka Kultury w Nieporęcie w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej pn. „Modernizacja wnętrza Gminnego Ośrodka Kultury w Nieporęcie” autorstwa „ART Industry Elżbieta Leszczyńska”, ul. Warszawska 116, 05-119 Michałów Reginów i zawiera: a) roboty demontażowe i wyburzeniowe, b) wykonanie tynków, gładzi, malowanie ścian i sufitów, c) wykonanie elektrycznego systemu sterującego zaciemnianiem sali oraz instalacja rolet zaciemniających, d) instalacja kotar i kurtyn sterowanych elektrycznie, e) montaż paneli akustycznych na ścianach, f) wykonanie antresoli dla operatora dźwięku nad widownią, g) montaż ekranu zwijanego szer. 3 m i projektora multimedialnego o parametrach określonych w załączniku nr 8 do SIWZ. h) montaż elektrycznej kurtyny powietrznej, i) montaż sceny i elementów modułowych sceny, j) montaż oświetlenia i oświetlenia scenicznego. 2. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) wyniesieniu mebli i ponownym ich ustawieniu w pomieszczeniach po zakończeniu modernizacji; zabezpieczenia mebli w trakcie prowadzenia robót, 2) uprzątnięciu pomieszczeń po zakończeniu modernizacji; 3) postępowaniu jako wytwórca odpadów z odpadami wytworzonymi w trakcie realizacji zamówienia; 4) wyznaczeniu kierownika projektu/koordynatora projektu odpowiedzialnego za prawidłową realizację zamówienia; 5) udzieleniu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. 3. CPV: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 4. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej, równoważne lecz nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń lub materiałów wskazanych w tej dokumentacji. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Dokumentacja projektowa” oraz „Przedmiar robót”, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wątpliwości, co do szczegółowego zakresu robót przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową. 6. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, z wyłączeniem osób wymienionych w cz. VI pkt 2 lit. c tiret drugie SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 8. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 9. Wymogi, o których mowa w ust. 7 i 8, dotyczą również podwykonawców. 10. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 7-9 będą anonimizowane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularza ofertowego należy dołączyć jako załączniki: a) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu; b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. c) formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny ewentualnych robót zamiennych, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Przedszkola i Żłobka w Strzegowie
Dodano: 2024-07-11 - Budowa boksu garażowego oraz modernizacja budynku OSP Sokółka wraz z częścią mieszkalną
Dodano: 2024-07-08 - Remont słupów i innych elementów konstrukcyjnych na poziomie NS w Centrali NBP
Dodano: 2024-07-05 - WYKONANIE PROJEKTU REMONTU BUDYNKU „T4” WRAZ Z WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE DZIAŁKI EW. NR 2 Z OBRĘBU 20604
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu.
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie instalacji napowietrzania i oddymiania klatek schodowych wraz z wymianą niektórych okien w budynku przy ul. Batorego 5 w Warszawie
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa przeciwpożarowej drogi ewakuacyjnej wraz z wymianą niektórych drzwi w budynku przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie
Dodano: 2024-06-19 - Modernizacja budynku remizy OSP w Ładzyniu
Dodano: 2024-06-07 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ogorzelice
Dodano: 2024-06-06 - Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
Dodano: 2024-06-03