Dom Kulturyw Strzebiniu ogłasza przetarg
- Adres: 42-288 Strzebiń, Ul. Kolejowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3570091, 668841356
- Data zamieszczenia: 2019-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Kulturyw Strzebiniu
Ul. Kolejowa 9
42-288 Strzebiń, woj. śląskie
tel. 34 3570091, 668841356
REGON: 15023563000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja wnętrz w budynku Domu Kultury w Strzebiniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont części pomieszczeń Domu Kultury położonego w Strzebiniu przy ul. Kolejowej 9 na działce nr 432/1. Zakres obejmuje pomieszczenia holu wejściowego, korytarza, sali wielofunkcyjnej, antresoli oraz sceny. Szczegóły w części graficznej opracowania. Remont ma na celu podnieść walory estetyczne obiektu. Analiza stanu istniejącego wykazuje, że układ funkcjonalny pomieszczeń wymaga usprawnienia zgodnie z poniższym zakresem prac remontowych: 1) Wymiana materiałów okładzinowych sufitów i ścian zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, 2) Wymiana warstw posadzki w sali wielofunkcyjnej i na scenie, 3) Doświetlenie korytarza - za pomocą luksferów w miejscach otworów drzwiowych, światłem naturalnym, ewentualna naprawa remont nadproży, 4) Wymiana iluminacji świetlnej i instalacji elektrycznej wg obowiązujących norm i przepisów - wg odrębnego opracowania, 5) Wymiana wskazanych w dokumentacji graficznej drzwi i okien na nowe, 6) Naprawa i malowanie balustrad antresoli i schodów. Szczegółowy zakres robót został określony w Projekcie architektoniczno-budowlanym dla budynku Domu Kultury w Strzebiniu oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Modernizacja wnętrz w budynku Domu Kultury w Strzebiniu nastąpi z zachowaniem przepisów Prawa budowlanego i rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, dotyczących dostosowania takich obiektów do korzystania przez osoby niepełnosprawne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium 1.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Koszęcinie nr konta: 79 8288 0004 2000 0000 1964 0001. 1.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 1.4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Koszęcin przy ul. Powstańców Śl. 10 (I piętro, pokój nr 10). Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Dokument wadialny w formie niepieniężnej musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” – aktualne wg stanu na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. 1.5. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem i został uprawniony do działania w imieniu i na rzecz współwykonawców. 1.6. Dokument stwierdzający wadium w formie innej niż pieniężnej, w którego treści nie zostaną wymienieni, jako zobowiązani wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest dopuszczalny pod następującymi warunkami: dokument ten zostanie wystawiony po zawiązaniu Konsorcjum, dokument zostanie wystawiony na Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.7. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 1.8. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 1.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 „uPzp”, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.10. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b „uPzp”]. 1.11. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: 1. oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 "uPzp" dot. spełnienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ, 3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „Wykaz materiałów” – załącznik nr 7 do SIWZ, 6. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 7. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont kapliczek pw. Św. Jana Nepomucena przy ul. Rudzkiej w Rybniku-Stodołach oraz Matki Bożej Różańcowej przy ul. Kupieckiej/Wjazdowej w Rybniku-Chwałowicach.
Dodano: 2024-07-18 - Roboty budowlane w zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Łodygowicach
Dodano: 2024-07-05 - Rewitalizacja i restauracja budynku dawnej straży pożarnej szybu "Franciszek" w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-07-04 - REMONT USZKODZONEGO MURU OPOROWEGO W KORYCIE POTOKU DRĄGOWY.
Dodano: 2024-07-02 - Wymiana Stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania pn. " Termomodernizacja budynku oświatowego w Jeżowej przy ul. Asfaltowej 29
Dodano: 2024-06-26 - 4WOG-1200.2712.43.2024 Remont budynku nr 18 Opole
Dodano: 2024-06-25 - Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych – III części.
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie prac modernizacyjnych toalety damskiej na parterze przy Dużej Scenie Teatru Śląskiego im. St. Wyspiańskiego w Katowicach
Dodano: 2024-06-18 - remont ogrodzenia w istniejących gabarytach obecnego ogrodzenia w Siemianowicach Śląskich - nr działki 4068/282 – część północno-zachodnia
Dodano: 2024-06-13 - Wykonania robót budowlanych polegających na pracach remontowych tarasu górnego na elewacji zachodniej budynku Zameczku, zlokalizowanego w Gorzycach przy ul. Zamkowej 8 w WOLOiZOL w Gorzycach ...
Dodano: 2024-06-06