Przetargi.pl
Modernizacja wjazdu i bramy na posesji UP Skarżysko-Kamienna 2, ul. Niepodległości 90, 26-110 Skarżysko-Kamienna.

Poczta Polska S.A., 00-940 Warszawa, ul. Rakowiecka 26, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-351 Kielce, ul. Sienkiewicza 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3359187 , fax. 041 3359187
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska S.A., 00-940 Warszawa, ul. Rakowiecka 26, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach
    ul. Sienkiewicza 7 7
    25-351 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3359187, fax. 041 3359187
    REGON: 01068496000473
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wjazdu i bramy na posesji UP Skarżysko-Kamienna 2, ul. Niepodległości 90, 26-110 Skarżysko-Kamienna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja wjazdu i bramy na posesji UP Skarżysko-Kamienna 2, ul. Niepodległości 90, 26-110 Skarżysko-Kamienna. Zakres prac obejmuje: - Wykonanie poszerzeń (łuków) istniejącego wjazdu, - Wymianę nawierzchni istniejącego wjazdu, - Likwidację istniejącej bramy, - Rozbiórkę wschodniego słupka bramy i fragmentu ogrodzenia przy tym słupku, - Roboty ziemne dla fundamentów słupków bramy i nowego słupka ogrodzenia, - Osadzenie w żelbetowym fundamencie stalowych słupków prowadzących dla bramy przesuwnej i słupka końcowego ogro-dzenia, - Montaż stalowej bramy przesuwnej, - Wymianę nawierzchni chodników sąsiadujących z wjazdem, - Odtworzenie trawników po przeprowadzonych robotach budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17) zgodnie z formułą - spełnia/ nie spełnia - w oparciu o treść SIWZ i treść oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że WYKONAWCA spełnił w/w warunki. 3. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia WYKONAWCY i odrzucenia oferty zgodnie z art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, WYKONAWCA zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia, dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ, że Wykonawca: a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z brzmieniem art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a) dokumenty potwierdzające uprawnienia Kierownika robót do kierowania robotami branży budowlanej wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność Kierownika robót do właściwej izby samorządu zawodowego, 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż: 15 000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ, oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, bezusterkowe protokóły odbioru końcowego, itp.). ZAMAWIAJĄCY nie będzie oceniał zrealizowanych robót o wartości poniżej wskazanej kwoty (wartości poszczególnych robót nie będą sumowane). 2. Oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.1, WYKONAWCA zobowiązany jest złożyć: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg załącznika nr 7 do SIWZ wraz z załączonym kosztorysem ofertowym Wykonawcy; 2) W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika: pełnomocnictwo obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach