Przetargi.pl
Modernizacja windy towarowej w budynku położonym przy ul. Połczyńskiej 72 w Koszalinie.

INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 71-337 Szczecin, ul. Ostrawicka 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE
    ul. Ostrawicka 2
    71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 000093438
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja windy towarowej w budynku położonym przy ul. Połczyńskiej 72 w Koszalinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja windy towarowej w budynku położonym w Koszalinie przy ul. Połczyńskiej 72.Modernizacja polega na wymianie dźwigu towarowego, małego, elektrycznego w istniejącym szybie.W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać min.:Wymienić istniejący mały dźwig towarowy na nowy mały dźwig towarowy o identycznych parametrach kubaturowych, ilościach przystanków jak dotychczasowy. Nowy dźwig ma mieć 4 przystanki na jedną stronę.Zdemontować istniejący dźwig i zamontować nowy.Należy wykorzystać istniejący szyb.Doprowadzić nowe zasilanie z tablicy głównej.Powyższe należy zaprojektować i wykonać.Ogólny zakres prac przy wymianie dźwigu:Zakup i dostawa nowego dźwigu.Demontaż starego dźwigu.Prace budowlane.Doprowadzenie zasilania elektrycznego do maszynowni dźwigu.Montaż nowego dźwigu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium.2. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych)3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, tj.: A.272.C 15 .2023 z dopiskiem: „wadium winda towarowa Koszalin”.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy PZP.5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek:NBP O/Szczecin 70 1010 1599 0009 8313 9120 00007. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, Zamawiający za termin wniesienia uznaje termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę dokonania polecenia przelewu. Zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty potwierdzenie dokonania przelewu.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Jeżeli wadium zostanie wniesie w formie gwarancji lub poręczenia o którym mowa w ust. 5 pkt. 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, winno być wniesione do Zamawiającego wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno być wystawione na:INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE,UL. OSTRAWICKA 2,71-337 SZCZECIN9. Zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu elektronicznego. Jako oryginał dokumentu elektronicznego Zamawiający rozumie dokument w formie elektronicznej wystawiony przez gwaranta / poręczyciela podpisany przez gwaranta / poręczyciela kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Warunku powyższego nie spełnia kopia elektroniczna dokumentu podpisana przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym.10. Z treści poręczenia lub gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.11. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie podlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.12. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, jego oferta zostanie odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 14) Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:4.4.1. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:jedną osobę posiadającą uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, będącą czynnym członkiem właściwej izby zawodowej, oraz posiadająca doświadczenie kierowania co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na wymianie lub montażu dźwigu towarowego lub osobowego.4.4.2. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie lub montażu dźwigu towarowego lub osobowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach